Wat doen we vandaag ? [7]
Re: Wat doen we vandaag ? [7]
de box naar beneden gedaan..
ons kleine mopje presteert het om binnen 7 maanden zich op te trekken, zodat de box hoog echt niet meer kon..
ons kleine mopje presteert het om binnen 7 maanden zich op te trekken, zodat de box hoog echt niet meer kon..
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
Vast een mooie foto van de kleine eraan overgehouden!MarthaMartha schreef:dagje apenheul...
Mijn oom van 99 (!) naar de cardioloog begeleid. Eerst bloedprikken, toen we later bij de arts zaten, had hij al diverse uitslagen op zijn scherm ! Bloeddruk en HB van een jonge vent. De pacemaker loopt na 7 jaar op zn eindje, dus die wordt binnenkort vervangen. Een opname van een paar uur, aldus de "pacemaker-dokter".
Hij woont met hulp van thuiszorg nog steeds zelfstandig. Kookt ook nog, al is dat soms op de raarste tijden. Vorige week overviel de thuiszorg hem bij het nuttigen van een warme maaltijd, smorgens om 9 uur ! Hij had trek, had hij gezegd. Maar toen ik om kwart voor 1 bij hem kwam, zat hij dus aan het avondeten
, witbrood met 5 haringen. 
Hij woont met hulp van thuiszorg nog steeds zelfstandig. Kookt ook nog, al is dat soms op de raarste tijden. Vorige week overviel de thuiszorg hem bij het nuttigen van een warme maaltijd, smorgens om 9 uur ! Hij had trek, had hij gezegd. Maar toen ik om kwart voor 1 bij hem kwam, zat hij dus aan het avondeten

Als er schaduw is, dan moet er ook licht zijn ~ Spurgeon
Vandaag opnieuw naar de kaakchirurg geweest. Ontsteking, vocht, pijn. 1 hechting klemde de boel af, die is verwijderd. Elke dag 4 keer spoelen met zout. De andere mag pas als deze helemaal genezen is. Om die reden geen antibiotica omdat ze anders geen goede meer hebben als die ander ook gaat ontsteken. Pijn was direct minder toen de hechting doorgeknipt werd. Pus spoot eruit, maar het luchtte wel op.
Een lepel vol vriendelijkheid helpt de ander om de waarheid te slikken.
Sterkte!vlinder schreef:Vandaag opnieuw naar de kaakchirurg geweest. Ontsteking, vocht, pijn. 1 hechting klemde de boel af, die is verwijderd. Elke dag 4 keer spoelen met zout. De andere mag pas als deze helemaal genezen is. Om die reden geen antibiotica omdat ze anders geen goede meer hebben als die ander ook gaat ontsteken. Pijn was direct minder toen de hechting doorgeknipt werd. Pus spoot eruit, maar het luchtte wel op.
- MarthaMartha
Gijs83 schreef:Vast een mooie foto van de kleine eraan overgehouden!MarthaMartha schreef:dagje apenheul...

Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
- MarthaMartha
ah bah, sterkte ermee!!vlinder schreef:Vandaag opnieuw naar de kaakchirurg geweest. Ontsteking, vocht, pijn. 1 hechting klemde de boel af, die is verwijderd. Elke dag 4 keer spoelen met zout. De andere mag pas als deze helemaal genezen is. Om die reden geen antibiotica omdat ze anders geen goede meer hebben als die ander ook gaat ontsteken. Pijn was direct minder toen de hechting doorgeknipt werd. Pus spoot eruit, maar het luchtte wel op.
Niet leuk! Hopelijk redt je het met zoutwater spoelen!MarthaMartha schreef:ah bah, sterkte ermee!!vlinder schreef:Vandaag opnieuw naar de kaakchirurg geweest. Ontsteking, vocht, pijn. 1 hechting klemde de boel af, die is verwijderd. Elke dag 4 keer spoelen met zout. De andere mag pas als deze helemaal genezen is. Om die reden geen antibiotica omdat ze anders geen goede meer hebben als die ander ook gaat ontsteken. Pijn was direct minder toen de hechting doorgeknipt werd. Pus spoot eruit, maar het luchtte wel op.
Heb je al zo veel soorten geslikt, qua antibiotica? Bij mij vonden ze telkens een ander soort maar op de duur reageer je niet goed meer. Sterkte!
Wat een ellende Vlinder.
Sterkte.
Hier ben ik vollop aan het wassen. Vanavond weer vrouwenkring (de laatste voor de vakantie, even een vakantiestop).

Hier ben ik vollop aan het wassen. Vanavond weer vrouwenkring (de laatste voor de vakantie, even een vakantiestop).
Een eind wezen fietsen. Wat is de natuur toch mooi.
Nee, daarom begrijp ik het niet helemaal, blijkbaar een chirurg die terughoudend is. Toen ik 4 was heb ik ooit een AB gehad, waarvoor weet ik niet meer. Het was Amoxicilline, want als ik het nu ruik herken ik de geur. En toen ik 21 was nitrofurantoine i.v.m. blaasontsteking. Dus mogelijkheden genoeg. Ach, het gaat al beter nu.Aty schreef:Heb je al zo veel soorten geslikt, qua antibiotica?
Een lepel vol vriendelijkheid helpt de ander om de waarheid te slikken.
Vandaag diverse hoeken van Rotterdam weer gezien 

Stil mijn ziel wees stil, en wees niet bang voor de onzekerheid van morgen. God omgeeft je steeds, Hij is erbij, in je beproevingen en zorgen!
- MarthaMartha
effe naar Nunspeet gereden met onze hummel, even bij mijn oude collega's op de koffie....
- JolandaOudshoorn
Mijn auto eens uitgeprobeerd, lekker geshopt met mijn meiden en bij mijn broer, schoonzus en neef wezen eten!
Ik weet, mijn Verlosser leeft
Het niet reageren is een misverstand. Zo klinkt het in de volksmond. Een bacterie kan resistent worden voor een a.b. Maar het kan zijn dat na een aantal jaren de bacterie toch weer gevoelig wordt voor a.b. Maar in het algemeen wordt door de Nederlandse artsen terughoudendheid betracht met het voorschrijven van a.b. Omdat er steeds meer onbehandelbare = resistente (soms zelfs multiresistent) bacterien opduiken.Aty schreef:Niet leuk! Hopelijk redt je het met zoutwater spoelen!MarthaMartha schreef:ah bah, sterkte ermee!!vlinder schreef:Vandaag opnieuw naar de kaakchirurg geweest. Ontsteking, vocht, pijn. 1 hechting klemde de boel af, die is verwijderd. Elke dag 4 keer spoelen met zout. De andere mag pas als deze helemaal genezen is. Om die reden geen antibiotica omdat ze anders geen goede meer hebben als die ander ook gaat ontsteken. Pijn was direct minder toen de hechting doorgeknipt werd. Pus spoot eruit, maar het luchtte wel op.
Heb je al zo veel soorten geslikt, qua antibiotica? Bij mij vonden ze telkens een ander soort maar op de duur reageer je niet goed meer. Sterkte!
Vroeger werd er voor veel aandoeningen a.b. voorgeschreven, terwijl dit door een virus werd veroorzaakt. Onnodig dus. Want een aandoening waar je niets aan doet geneest in 7 dagen, geef je a.b. geneest het in een week.
Mensen die het echt nodig hebben, krijgen het gelukkig wel.
Als er schaduw is, dan moet er ook licht zijn ~ Spurgeon