Wat doen we vandaag ? [7]
Re: Wat doen we vandaag ? [7]
Wij zijn net weer thuis (gisteren verjaardag van m'n moeder gevierd en bij m'n ouders blijven slapen).
Wtraks even naar m'n zus en zwager (die zijn allebei geslaagd: m'n zusje voor dr HBO-V en m'n zwager iets van accountentnogwat).
Vanavond verjaardag.
Wtraks even naar m'n zus en zwager (die zijn allebei geslaagd: m'n zusje voor dr HBO-V en m'n zwager iets van accountentnogwat).
Vanavond verjaardag.
Druk bezig om een lekkage in de verwarmingsketel op te lossen. Wil nog niet echt lukken.
Is watertoevoer naar boiler in de ketel, wil toch wel lekker douchen vanavond dus even doorwerken.
Ondertussen ook naar TdF kijken.
Is watertoevoer naar boiler in de ketel, wil toch wel lekker douchen vanavond dus even doorwerken.
Ondertussen ook naar TdF kijken.
Vertel God niet hoe groot jouw storm is. Vertel de storm hoe groot jouw GOD is !!!
De huwelijksceremonie bekeken. Een zeer mooie, enigszins koele bruid. Aan het einde ontdooide ze en kwam de traan. Een dienst met veel poppenkast, helaas. Helemaal geen samenzang, maar alleen zang door de cantorij, koor, een Afrikaanse zangeres, die in de zgn "klik taal" zong, en Andrea Bocelli.
Het viel mij tegen
Maar de jurk was schitterend, 2500 werkuren erin, de sleep 100 !
De gasten zagen er allemaal prachtig uit, vader van de bruid had het zo warm, zat steeds zijn voorhoofd af te vegen. Veel gasten zaten zichzelf koelte toe te wuiven met het programma. Het was 30 gr !
Maar waarom is er zoveel "buitenkant"? Mijter af, petje op. Kus hier, hand daar. Een "preek" van amper 10 minuten. Veel goud dat er blinkt. Een kitsch orgel.
Ook deed het stel een soort geloofsbelijdenis, kreeg het ouweltje en een slok wijn, de gasten konden dit ook doen.
Kortom, de dienst had een half uur korter gekund.
Positief is dan wel dat vele gasten toch nog in een kerkdienst hebben verkeerd. Veel gasten zien nimmer een kerk aan de binnenkant, alleen bij dit soort gelegenheden.
Nou ja, ze trouwen tenminste nog, EN... in een kerk !
Het viel mij tegen

De gasten zagen er allemaal prachtig uit, vader van de bruid had het zo warm, zat steeds zijn voorhoofd af te vegen. Veel gasten zaten zichzelf koelte toe te wuiven met het programma. Het was 30 gr !

Maar waarom is er zoveel "buitenkant"? Mijter af, petje op. Kus hier, hand daar. Een "preek" van amper 10 minuten. Veel goud dat er blinkt. Een kitsch orgel.
Ook deed het stel een soort geloofsbelijdenis, kreeg het ouweltje en een slok wijn, de gasten konden dit ook doen.
Positief is dan wel dat vele gasten toch nog in een kerkdienst hebben verkeerd. Veel gasten zien nimmer een kerk aan de binnenkant, alleen bij dit soort gelegenheden.
Als er schaduw is, dan moet er ook licht zijn ~ Spurgeon
Zo, en de analyse en het oordeel is weer geveld.Mara schreef:De huwelijksceremonie bekeken. Een zeer mooie, enigszins koele bruid. Aan het einde ontdooide ze en kwam de traan. Een dienst met veel poppenkast, helaas. Helemaal geen samenzang, maar alleen zang door de cantorij, koor, een Afrikaanse zangeres, die in de zgn "klik taal" zong, en Andrea Bocelli.
Het viel mij tegenMaar de jurk was schitterend, 2500 werkuren erin, de sleep 100 !
De gasten zagen er allemaal prachtig uit, vader van de bruid had het zo warm, zat steeds zijn voorhoofd af te vegen. Veel gasten zaten zichzelf koelte toe te wuiven met het programma. Het was 30 gr !![]()
![]()
De vakantie hier is begonnen dus ik mag weer vroeger beginnen..... even omschakelen.
Vandaag buitenshuis en binnenshuis werken.
Vandaag buitenshuis en binnenshuis werken.
Vanmiddag feestje van ons prinsje, zitten we met 10 van die leuke, schattige, snoezige, boevige jongenskleuters hier 

Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
Leuk en gezellighenriët schreef:Vanmiddag feestje van ons prinsje, zitten we met 10 van die leuke, schattige, snoezige, boevige jongenskleuters hier

Stil mijn ziel wees stil, en wees niet bang voor de onzekerheid van morgen. God omgeeft je steeds, Hij is erbij, in je beproevingen en zorgen!
Ik heb er zin in, we gaan er echt een feestje van maken:)Orchidee schreef:Leuk en gezellighenriët schreef:Vanmiddag feestje van ons prinsje, zitten we met 10 van die leuke, schattige, snoezige, boevige jongenskleuters hier, maar ook veel wijsheid en sterkte met al die branieschoppers...maar dat zal jou wel lukken
En mn vader bood al aan, zullen we naar het strand rijden met ze, en dan door het bos terug, roverspad:)
Ik ga nog eens even bedenken wat we doen zullen:)
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
Pas maar op met al die boeven! Nog gefeliciteerd met je prinsje!henriët schreef:Vanmiddag feestje van ons prinsje, zitten we met 10 van die leuke, schattige, snoezige, boevige jongenskleuters hier
Voornamelijk thuiswerken voor het re-integratiebureau. In plaats van maandag werk ik deze week woensdag in Barneveld.
4th of July vieren!
Christian faith has to do less with what you know and more with whom you know, namely God and God in Christ. Rev. Martin E Marty
Wat herdenken we dan?Margriet schreef:4th of July vieren!
© -DIA- 33.630 || ©Dianthus »since 03.10.2008«
Amerika's onafhankelijkheid ( van de Btitten) Independence Day heet het dus.
Christian faith has to do less with what you know and more with whom you know, namely God and God in Christ. Rev. Martin E Marty
- MarthaMartha
dagje apenheul... 

Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
MarthaMartha schreef:dagje apenheul...

Stil mijn ziel wees stil, en wees niet bang voor de onzekerheid van morgen. God omgeeft je steeds, Hij is erbij, in je beproevingen en zorgen!