Ik zoek....
Re: Ik zoek....
Ik kan geen predikaties vinden, wel brieven: http://www.boekhandel.org/product_brows ... &q=Ds.KeckPvS schreef:...predikaties van ds. Keck.
Alleen wie door de duisternis van de nacht is gegaan, kan het licht van de morgen naar waarde schatten !
He will wipe away every tear from their eyes. Death shall be no more, neither shall be mourning nor crying nor pain anymore, for the former things have passed away. Revelation 21:4
He will wipe away every tear from their eyes. Death shall be no more, neither shall be mourning nor crying nor pain anymore, for the former things have passed away. Revelation 21:4
Bedankt Mariavt. De brieven had ik ook gezien. Ds. KV haalde zijn naam gisteren ook nog aan. Ben echter benieuwd of er ook predikaties van deze predikant beschikbaar zijn.Mariavt schreef:Ik kan geen predikaties vinden, wel brieven: http://www.boekhandel.org/product_brows ... &q=Ds.KeckPvS schreef:...predikaties van ds. Keck.
Eén ding weet ik, dat ik blind ben en niet zie...
Dan heb jij naar dezelfde preken geluisterd als ik,,,,,PvS schreef:Bedankt Mariavt. De brieven had ik ook gezien. Ds. KV haalde zijn naam gisteren ook nog aan. Ben echter benieuwd of er ook predikaties van deze predikant beschikbaar zijn.Mariavt schreef:Ik kan geen predikaties vinden, wel brieven: http://www.boekhandel.org/product_brows ... &q=Ds.KeckPvS schreef:...predikaties van ds. Keck.
Alleen wie door de duisternis van de nacht is gegaan, kan het licht van de morgen naar waarde schatten !
Duplo... of ander leuk en nog bruikbaar speelgoed/spelletjes voor kleine kinderen.
Wie heeft er nog spullen staan wat toch eigenlijk maar in de weg staat en wat je heel graag kwijt wilt...
Ik weet er een goede bestemming voor.
Wie heeft er nog spullen staan wat toch eigenlijk maar in de weg staat en wat je heel graag kwijt wilt...
Wees jezelf, er zijn al zoveel anderen!
Misschien een idee om wat te struinen op marktplaats?Ichtus schreef:Duplo... of ander leuk en nog bruikbaar speelgoed/spelletjes voor kleine kinderen.
succes!
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
- JolandaOudshoorn
Tot welke leeftijd??Ichtus schreef:Duplo... of ander leuk en nog bruikbaar speelgoed/spelletjes voor kleine kinderen.
Ik hoop binnenkort jullie richting op te gaan, dan kan ik vast we wat bij helma of MM afgeven!
Ik weet, mijn Verlosser leeft
Met Duplo spelen ze vaak tot hun 15e toe.
mijn man (34) speelt er ook nog mee.... dus ik vermoed tot 80 jaar.Tiberius schreef:Met Duplo spelen ze vaak tot hun 15e toe.
Het is voor kids van 2/3/4 jaar ongeveer.JolandaOudshoorn schreef:Tot welke leeftijd??Ichtus schreef:Duplo... of ander leuk en nog bruikbaar speelgoed/spelletjes voor kleine kinderen.
Ik hoop binnenkort jullie richting op te gaan, dan kan ik vast we wat bij helma of MM afgeven!
Maargoed, ook ik speel er nog wel eens mee
Wees jezelf, er zijn al zoveel anderen!
een dop die je in een babybadje doet, ik heb er eentje gekocht maar die past niet (meer)
Het is een badje van bebe jou van zo n 7 jaar geleden.
Het is een badje van bebe jou van zo n 7 jaar geleden.
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
- MarthaMartha
DVD's van TikTak....
Is er iemand die ze heeft en van wie ik ze mag overnemen?
Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
- MarthaMartha
Of........ weet iemand waar je die nog kopen kan?MarthaMartha schreef:DVD's van TikTak....
let sin never hold true, that Love never broke through.
- MarthaMartha
Yep, daar zijn ze nog volop dus....
(al zou ik ze liever gewoon in een winkel afhalen dan....)
Ik kijk wel effies....