Wat doen we vandaag ? [7]
- JolandaOudshoorn
Re: Wat doen we vandaag ? [7]
We hebben weer zieken in het huis, de oudste en de jongste.
Zoonlief heeft hoofdpijn en koorts (laatste is zo vervelend, 's nachts is hij dan vaak aan het ijlen) en de de jongste heeft alleen koorts. Gelukkig doet ze verder gewoon haar ding.
Zoonlief heeft hoofdpijn en koorts (laatste is zo vervelend, 's nachts is hij dan vaak aan het ijlen) en de de jongste heeft alleen koorts. Gelukkig doet ze verder gewoon haar ding.
Ik weet, mijn Verlosser leeft
- MarthaMartha
bovenverdieping is weer schoon, een was gedaan, vanmiddag wat boodschappen en nu even rustig aan.... straks boodschappen en eten koken.
Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
De toekomstige kinderkamer aan het opruimen en uitmesten.
wat een werk en wat heeft een mens een rommel.
Vanavond gezellig uit eten.

Vanavond gezellig uit eten.
Vandaag lekker bijgekomen van de warmte, al is het hier in huis nog best wel warm, vooral boven...
Verder grote boodschapppen gedaan, wassen gedraaid, en vanmiddag dochter en vriendin naar een feestje in Monster gebracht, bijna 45 km enkele reis
Vanavond kan ze voor 1 keer met iemand anders mee naar huis rijden
...is nog nooit gebeurd op de middelbare school...
Verder grote boodschapppen gedaan, wassen gedraaid, en vanmiddag dochter en vriendin naar een feestje in Monster gebracht, bijna 45 km enkele reis

Vanavond kan ze voor 1 keer met iemand anders mee naar huis rijden

Stil mijn ziel wees stil, en wees niet bang voor de onzekerheid van morgen. God omgeeft je steeds, Hij is erbij, in je beproevingen en zorgen!
- MarthaMartha
en ondertussen beneden ook de kamer maar even gedaan, ben ik het huis weer rond...MarthaMartha schreef:bovenverdieping is weer schoon, een was gedaan, vanmiddag wat boodschappen en nu even rustig aan.... straks boodschappen en eten koken.
Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
Vandaag gewerkt. Vanavond een aankoop gedaan waarbij ik met veel plezier teveel geboden heb en ook ga betalen.
Was ook een fijne ontmoeting.
Nu lekker op de bank.
Was ook een fijne ontmoeting.
Nu lekker op de bank.
Vertel God niet hoe groot jouw storm is. Vertel de storm hoe groot jouw GOD is !!!
ik schiet nog niet hard op......
gelukkig hoef ik maar van 4 kids de doos in te pakken; de rest mag het zelf doen.
Als het maar in de doos past mogen ze zelf weten wat ze meenemen
(er passen 17 dozen in de bus; meer mag er niet mee...)

gelukkig hoef ik maar van 4 kids de doos in te pakken; de rest mag het zelf doen.
Als het maar in de doos past mogen ze zelf weten wat ze meenemen
(er passen 17 dozen in de bus; meer mag er niet mee...)

-
Op veel verschillende manieren werken 

~ Het was zo donker dat ik overal lichtpuntjes zag ~ (Loesje)
ik ga zo slingers ophangen..
voor ons prinsje!
voor ons prinsje!
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
- Oude-Waarheid
Vast Gefeliciteerd en een fijne dag morgen!!!henriët schreef:ik ga zo slingers ophangen..
voor ons prinsje!
thanks!!!!!!!!Oude-Waarheid schreef:Vast Gefeliciteerd en een fijne dag morgen!!!henriët schreef:ik ga zo slingers ophangen..
voor ons prinsje!
Wat t is weet ik niet, maar ik voel mezelf ook altijd zo feestelijk en ik kan ook niet slapen als we hier een kinderverjaardag hebben:)
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
Mijn gezinshulp komt lekker het huis even doorwerken+ het wegwerken van de was. Ideaal.
Zelf help ik, zover ik het kan met mijn gezondheid ook een handje mee.
Zelf help ik, zover ik het kan met mijn gezondheid ook een handje mee.
Alleen wie door de duisternis van de nacht is gegaan, kan het licht van de morgen naar waarde schatten !
He will wipe away every tear from their eyes. Death shall be no more, neither shall be mourning nor crying nor pain anymore, for the former things have passed away. Revelation 21:4
He will wipe away every tear from their eyes. Death shall be no more, neither shall be mourning nor crying nor pain anymore, for the former things have passed away. Revelation 21:4
Vanmorgen heerlijk in bed blijven liggen.
Hierna lekker samen ontbijten, verder is de partytent weer opgezet.
Straks wat boodschapjes en nog even wat op marktplaats zetten.
Even naar 12en richting Utrecht voor een avonddienst.
Hierna lekker samen ontbijten, verder is de partytent weer opgezet.
Straks wat boodschapjes en nog even wat op marktplaats zetten.
Even naar 12en richting Utrecht voor een avonddienst.
Vertel God niet hoe groot jouw storm is. Vertel de storm hoe groot jouw GOD is !!!
Mij verbazen.
Ik zat huisjes te kijken op funda.nl, en kwam een aardige tegen binnen mijn prijsklasse. Ruim erbinnen, zelfs. Er is alleen géén keuken, géén badkamer en er liggen stoeptegels in de woonkamer. Ik vraag me dan af hoe daar mensen hebben gewoond. Ze waren ook nog eens kleurenblind (dat hoop ik althans voor ze), want de verwarmingen zijn lekker met de muur meegeverfd: voetbaloranje in de woonkamer, met knalblauwe raamkozijnen, en hier en daar voor de zekerheid ook nog een halve wand knalblauw.
Aan de voorzijde van het huis was de keuken (maar daar is niks van te zien), in het midden zou een ruimte zijn waar wc en badkamer zijn samengevoegd (maar het is een betonnen bak), achteraan is de woonkamer.
Kijk es aan, ik ken alweer iemand die dat huisje niet gaat kopen.
Ik zat huisjes te kijken op funda.nl, en kwam een aardige tegen binnen mijn prijsklasse. Ruim erbinnen, zelfs. Er is alleen géén keuken, géén badkamer en er liggen stoeptegels in de woonkamer. Ik vraag me dan af hoe daar mensen hebben gewoond. Ze waren ook nog eens kleurenblind (dat hoop ik althans voor ze), want de verwarmingen zijn lekker met de muur meegeverfd: voetbaloranje in de woonkamer, met knalblauwe raamkozijnen, en hier en daar voor de zekerheid ook nog een halve wand knalblauw.
Aan de voorzijde van het huis was de keuken (maar daar is niks van te zien), in het midden zou een ruimte zijn waar wc en badkamer zijn samengevoegd (maar het is een betonnen bak), achteraan is de woonkamer.
Kijk es aan, ik ken alweer iemand die dat huisje niet gaat kopen.
de avond begint al vroeg in Utrecht...Lourens schreef:Even naar 12en richting Utrecht voor een avonddienst.
~~Soli Deo Gloria~~