EEN lily? Er is er maar een aals haar!Oorspronkelijk gepost door Mirja
ben ik net aals een lily??? bedankt!!!!
waarom hebben jullie altijd over een lily...
Zaterdagvoetbal
-
Oorspronkelijk gepost door BreekijzertjeNee, natuurlijk niet!!!!!!!Oorspronkelijk gepost door tukkertjeJa, jij niet dan???Oorspronkelijk gepost door Breekijzertje
Vind jij dat dit OSW-waardig is dan?
Een 'breekje' van Breekijzertje
Leg uit.
Ik zie niks vrekeerds in een middagje langs de lijn. Na de tijd de sociale en zakelijke contacten weer aanhalen, onder het genot van een hapje en een drankje
Oorspronkelijk gepost door Breekijzertje
't Blijft wel sport natuurlijk tuk!
Zijn er geen nuttigere dingen te doen als "doelloos" langs de lijn te staan in een schreeuwerige sfeer waar wij ons niet thuis voelen.......(of jij wel?)
:,:,:,:, Af en toe loop je tegen leuke projecten aan. Projecten die ik niet van het "eigen volk" krijg:D;)
wat een excuus.......Oorspronkelijk gepost door tukkertjeOorspronkelijk gepost door Breekijzertje
't Blijft wel sport natuurlijk tuk!
Zijn er geen nuttigere dingen te doen als "doelloos" langs de lijn te staan in een schreeuwerige sfeer waar wij ons niet thuis voelen.......(of jij wel?)
:,:,:,:, Af en toe loop je tegen leuke projecten aan. Projecten die ik niet van het "eigen volk" krijg:D;)
dat moet excelsior eens horen...

Er staat nog steeds bij de omschrijving van de topic "Vrije tijdsbesteding" dat er hier over sport gepost mag worden. Wij houden het netjes, gaan niet op in bespiegelingen over ADO Den Haag of Ajak(ke)s, maar bespreken slechts de zaterdagsport. Nou en? What's the big deal?
Om op zaterdag terug te komen: 4-0 verlies van aartsrivaal OWIOS is niet om aan terug te denken....
Maar ik heb met mijn hoofd in het verband gelopen het hele weekend, dus ik heb er weinig van meegekregen.
[Aangepast op 20/10/04 door Unionist]
Om op zaterdag terug te komen: 4-0 verlies van aartsrivaal OWIOS is niet om aan terug te denken....
Maar ik heb met mijn hoofd in het verband gelopen het hele weekend, dus ik heb er weinig van meegekregen.
Oorspronkelijk gepost door Unionist
Er staat nog steeds bij de omschrijving van de topic "Vrije tijdsbesteding" dat er hier over sport gepost mag worden. Wij houden het netjes, gaan niet op in bespiegelingen over ADO Den Haag of Ajak(ke)s, maar bespreken slechts de zaterdagsport. Nou en? What's the big deal?
je moet ook geen bowlingballen koppen Unio:,:,:,:,:,:,