Lassie: schaaltje witte azijn neerzetten, prop watten erin dopen, licht uitknijpen, even een kruisje met je nagel op de bult maken, dan deppen met de wat azijn.Lassie schreef:Dat heb ik in huis, volgens mij mag je dat niet gebruiken als je zwanger bent. Het is vooral die jeuk.... bbrr. Zolang ik er maar niet aan zit.
huh, heb je daar zo lang last van? Bij mij zijn ze na een dag altijd weer verdwenen? Zelf nog geen last van muggen gehad en de plafondventilator vinden ze denk ik ook wel vervelend, maar ik wil nog nog wel een keer horren op de slaapkamer.Lassie schreef:Ik ga vandaag de klamboe op hangen (maar die bulten zijn vorige week gekomen, toen we gezellig buiten zaten).Orchidee schreef:Horren, muggenspray...Lassie schreef:Van muggen....k zit weer helemaal onder de bulten.
@Oester, waar kan ik dat kopen?
Het spijt me, vanwege de forumvoorwaarden kan ik op deze vraag geen antwoord geven....jvdg schreef:
Graag zou ik van alle forummers willen weten waar ze vertoefden zaterdag jl. tussen 16.30 en 20.30.
Marnix schreef:Het spijt me, vanwege de forumvoorwaarden kan ik op deze vraag geen antwoord geven....jvdg schreef:
Graag zou ik van alle forummers willen weten waar ze vertoefden zaterdag jl. tussen 16.30 en 20.30.
Ichtus schreef:Van de blaar onder m'n voet. Het loopt echt vantasties
Vannacht weer een aantal keren gestoken, zelfs op plekken waar je liever niet aan loopt te krabben.Marnix schreef:huh, heb je daar zo lang last van? Bij mij zijn ze na een dag altijd weer verdwenen? Zelf nog geen last van muggen gehad en de plafondventilator vinden ze denk ik ook wel vervelend, maar ik wil nog nog wel een keer horren op de slaapkamer.Lassie schreef:Ik ga vandaag de klamboe op hangen (maar die bulten zijn vorige week gekomen, toen we gezellig buiten zaten).Orchidee schreef:Horren, muggenspray...Lassie schreef:Van muggen....k zit weer helemaal onder de bulten.
@Oester, waar kan ik dat kopen?
Het spijt me, vanwege de forumvoorwaarden kan ik op deze vraag geen antwoord geven....
Wij wonen in een multicultie wijk he. Nee niet dicht bij water (wel een kanaal, ik weet niet of dat invloed heeft?).Marnix schreef:Oke. Echt doen heWoon je dicht bij het water dan ofzo? Ik heb nog geen mug gezien of gehoord en huis en we hebben altijd de ramen open. Vorig jaar zat er heel sporadisch een mug, maar dan rust ik niet voor die niet meer zoemt.
Ik wens je alvast heel veel sterkte MM, ben blij dat ik daarvoor niet meer naar de tandarts hoef.MarthaMartha schreef:van de tandarts die een uur bezig is geweest om een wortelkanaal dat ontstoken is te vinden, maar het is hem niet gelukt![]()
aanwinst is nu een noodvulling en een verwijzing naar de kaakchirurg...
Mariavt schreef:Ik wens je alvast heel veel sterkte Jolanda, ben blij dat ik daarvoor niet meer naar de tandarts hoef.MarthaMartha schreef:van de tandarts die een uur bezig is geweest om een wortelkanaal dat ontstoken is te vinden, maar het is hem niet gelukt![]()
aanwinst is nu een noodvulling en een verwijzing naar de kaakchirurg...
Zo, even de naam gewijzigd , maar ook jou wens ik dan veel sterkte bij de kaakchirurg, en natuurlijk met je "lamme" armpje, als het DV maandag nog niet over is, wel naar de dokter gaan hoor...JolandaOudshoorn schreef:Mariavt schreef:Ik wens je alvast heel veel sterkte Jolanda, ben blij dat ik daarvoor niet meer naar de tandarts hoef.MarthaMartha schreef:van de tandarts die een uur bezig is geweest om een wortelkanaal dat ontstoken is te vinden, maar het is hem niet gelukt![]()
aanwinst is nu een noodvulling en een verwijzing naar de kaakchirurg...MM = geen Jolanda
Hoewel ik ooknog steeds een verwijzing naar de kaakchirurg heb.
Overigens, ik baal van mijn "lam" armpje. Er zit iets niet goed in mijn schouder, geloof ik.
JolandaOudshoorn schreef:Mariavt schreef:Ik wens je alvast heel veel sterkte Jolanda, ben blij dat ik daarvoor niet meer naar de tandarts hoef.MarthaMartha schreef:van de tandarts die een uur bezig is geweest om een wortelkanaal dat ontstoken is te vinden, maar het is hem niet gelukt![]()
aanwinst is nu een noodvulling en een verwijzing naar de kaakchirurg...MM = geen Jolanda
Hoewel ik ooknog steeds een verwijzing naar de kaakchirurg heb.
Overigens, ik baal van mijn "lam" armpje. Er zit iets niet goed in mijn schouder, geloof ik.