Waar baal je van? [2]

henriët

Re: Waar baal je van?

Bericht door henriët »

al dat domme administratieve gezeur, heel plan wat ik in moet vullen, net voor een school gedaan, kan ik t voor de andere school helemaal nog een keer gaan doen....... :bobo Waarom kan het vgs dat niet gewoon overnemen uit mn dossier wat er al ligt :banghead :paladin !!!
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
Mara

Bericht door Mara »

Lassie schreef:Dat heb ik in huis, volgens mij mag je dat niet gebruiken als je zwanger bent. Het is vooral die jeuk.... bbrr. Zolang ik er maar niet aan zit. ;)
Lassie: schaaltje witte azijn neerzetten, prop watten erin dopen, licht uitknijpen, even een kruisje met je nagel op de bult maken, dan deppen met de wat azijn.
Gegarandeerd de jeuk is weg, ff doorbijten, het bijt letterlijk :cry
eau de cologne kan ook, maar ik neem aan dat je dat niet in huis hebt ;)
Als er schaduw is, dan moet er ook licht zijn ~ Spurgeon
Ichtus

Bericht door Ichtus »

Van de blaar onder m'n voet. Het loopt echt vantasties :8|
Wees jezelf, er zijn al zoveel anderen!
Marnix

Bericht door Marnix »

Lassie schreef:
Orchidee schreef:
Lassie schreef:Van muggen.... :fouet k zit weer helemaal onder de bulten. :nonnon
Horren, muggenspray... :super
Ik ga vandaag de klamboe op hangen (maar die bulten zijn vorige week gekomen, toen we gezellig buiten zaten).

@Oester, waar kan ik dat kopen?
huh, heb je daar zo lang last van? Bij mij zijn ze na een dag altijd weer verdwenen? Zelf nog geen last van muggen gehad en de plafondventilator vinden ze denk ik ook wel vervelend, maar ik wil nog nog wel een keer horren op de slaapkamer.
jvdg schreef:
Graag zou ik van alle forummers willen weten waar ze vertoefden zaterdag jl. tussen 16.30 en 20.30.
Het spijt me, vanwege de forumvoorwaarden kan ik op deze vraag geen antwoord geven.... :)
Do not waste time bothering whether you ‘love’ your neighbor; act as if you did. As soon as we do this we find one of the great secrets. When you are behaving as if you loved someone, you will presently come to love him."
jvdg

Bericht door jvdg »

Marnix schreef:
jvdg schreef:
Graag zou ik van alle forummers willen weten waar ze vertoefden zaterdag jl. tussen 16.30 en 20.30.
Het spijt me, vanwege de forumvoorwaarden kan ik op deze vraag geen antwoord geven.... :)
:haha :haha
Ik zoek de dader(s) dan ook niet in EO kringen.
Bert Mulder
Contacteer:

Bericht door Bert Mulder »

Ichtus schreef:Van de blaar onder m'n voet. Het loopt echt vantasties :8|

fantastisch zul je bedoele......

sorry vissie....
Mijn enige troost is, dat ik niet mijn, maar Jezus Christus eigen ben, Die voor mijn zonden betaald heeft, en zo bewaart, dat alles tot mijn zaligheid dienen moet; waarom Hij mij ook door Zijn Heilige Geest van eeuwig leven verzekert, en Hem voortaan te leven van harte willig en bereid maakt.
Lassie

Bericht door Lassie »

Marnix schreef:
Lassie schreef:
Orchidee schreef:
Lassie schreef:Van muggen.... :fouet k zit weer helemaal onder de bulten. :nonnon
Horren, muggenspray... :super
Ik ga vandaag de klamboe op hangen (maar die bulten zijn vorige week gekomen, toen we gezellig buiten zaten).

@Oester, waar kan ik dat kopen?
huh, heb je daar zo lang last van? Bij mij zijn ze na een dag altijd weer verdwenen? Zelf nog geen last van muggen gehad en de plafondventilator vinden ze denk ik ook wel vervelend, maar ik wil nog nog wel een keer horren op de slaapkamer.

Vannacht weer een aantal keren gestoken, zelfs op plekken waar je liever niet aan loopt te krabben.

Vanavond de klamboe ophangen.
Marnix

Bericht door Marnix »

Oke. Echt doen he :) Woon je dicht bij het water dan ofzo? Ik heb nog geen mug gezien of gehoord en huis en we hebben altijd de ramen open. Vorig jaar zat er heel sporadisch een mug, maar dan rust ik niet voor die niet meer zoemt.
Do not waste time bothering whether you ‘love’ your neighbor; act as if you did. As soon as we do this we find one of the great secrets. When you are behaving as if you loved someone, you will presently come to love him."
Lassie

Bericht door Lassie »

Marnix schreef:Oke. Echt doen he :) Woon je dicht bij het water dan ofzo? Ik heb nog geen mug gezien of gehoord en huis en we hebben altijd de ramen open. Vorig jaar zat er heel sporadisch een mug, maar dan rust ik niet voor die niet meer zoemt.
Wij wonen in een multicultie wijk he. Nee niet dicht bij water (wel een kanaal, ik weet niet of dat invloed heeft?).

Ik wordt altijd geprikt door die muggen..... Manlief noooit.

Heb me vannacht zelf voor de kop geslagen, de mug was wel dood.
MarthaMartha

Bericht door MarthaMartha »

van de tandarts die een uur bezig is geweest om een wortelkanaal dat ontstoken is te vinden, maar het is hem niet gelukt :cry
aanwinst is nu een noodvulling en een verwijzing naar de kaakchirurg...
Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
Mariavt

Bericht door Mariavt »

MarthaMartha schreef:van de tandarts die een uur bezig is geweest om een wortelkanaal dat ontstoken is te vinden, maar het is hem niet gelukt :cry
Ik wens je alvast heel veel sterkte MM, ben blij dat ik daarvoor niet meer naar de tandarts hoef.
Laatst gewijzigd door Mariavt op 10 jun 2011, 23:50, 1 keer totaal gewijzigd.
Alleen wie door de duisternis van de nacht is gegaan, kan het licht van de morgen naar waarde schatten !

He will wipe away every tear from their eyes. Death shall be no more, neither shall be mourning nor crying nor pain anymore, for the former things have passed away. Revelation 21:4
JolandaOudshoorn

Bericht door JolandaOudshoorn »

Mariavt schreef:
MarthaMartha schreef:van de tandarts die een uur bezig is geweest om een wortelkanaal dat ontstoken is te vinden, maar het is hem niet gelukt :cry
Ik wens je alvast heel veel sterkte Jolanda, ben blij dat ik daarvoor niet meer naar de tandarts hoef.
:quoi MM = geen Jolanda ;) Hoewel ik ooknog steeds een verwijzing naar de kaakchirurg heb.

Overigens, ik baal van mijn "lam" armpje. Er zit iets niet goed in mijn schouder, geloof ik.
Ik weet, mijn Verlosser leeft
Mariavt

Bericht door Mariavt »

JolandaOudshoorn schreef:
Mariavt schreef:
Ik wens je alvast heel veel sterkte Jolanda, ben blij dat ik daarvoor niet meer naar de tandarts hoef.
:quoi MM = geen Jolanda ;) Hoewel ik ooknog steeds een verwijzing naar de kaakchirurg heb.

Overigens, ik baal van mijn "lam" armpje. Er zit iets niet goed in mijn schouder, geloof ik.
Zo, even de naam gewijzigd , maar ook jou wens ik dan veel sterkte bij de kaakchirurg, en natuurlijk met je "lamme" armpje, als het DV maandag nog niet over is, wel naar de dokter gaan hoor...
Alleen wie door de duisternis van de nacht is gegaan, kan het licht van de morgen naar waarde schatten !

He will wipe away every tear from their eyes. Death shall be no more, neither shall be mourning nor crying nor pain anymore, for the former things have passed away. Revelation 21:4
henriët

Bericht door henriët »

koorts
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
albion

Bericht door albion »

JolandaOudshoorn schreef:
Mariavt schreef:

Teveel in de tuin bezig geweest??? :langue (het is wel vervelend, want het is zo vermoeiend als je wat aan je arm hebt).
De halve waarheid is funester dan de onjuistheid (E. von Feuchtersieben)
Gesloten