We leven in een vrij land waar overal over gediscussieerd mag worden... Ik heb ook een tv meubel, maar ik gebruik em als dressoir.. Dus zou ie omdat hij zo heet niet in mijn woonkamer mogen staan? (nouja.. slaapkamer dan in mijn geval)refo schreef:Een tv meubel hoort niet op RF.*girly* schreef:dat ik voor de 5e x het tv-meubel weer heb mee latne nemen door de bezorger....Er was nu weer een hoekje uit...
Daarover mag niet gediscussieerd worden.
Waar baal je van? [2]
Re: Waar baal je van?
Laatst gewijzigd door Droelie op 06 jun 2011, 23:17, 1 keer totaal gewijzigd.
Hoe kom je daar nu bij?Droelie schreef: We leven in een vrij land waar overal over gediscussieerd mag worden...
Laatst gewijzigd door refo op 06 jun 2011, 23:33, 1 keer totaal gewijzigd.
--------------
Voorts ben ik van mening dat portretten van oudvaders, reformatoren en andere theologen niet zouden moeten worden toegestaan als avatar.
Voorts ben ik van mening dat portretten van oudvaders, reformatoren en andere theologen niet zouden moeten worden toegestaan als avatar.
- Neeltje Jans
refo schreef:Hoe kom je daar nu bij?Droelie schreef:
We leven in een vrij land waar overal over gediscussieerd mag worden...

Neeltje Jans, moeder van 4
Dat zeg ik... gammaNeeltje Jans schreef:refo schreef:Hoe kom je daar nu bij?Droelie schreef:
We leven in een vrij land waar overal over gediscussieerd mag worden...
Aha..oesterschelpje schreef:Tja, ik zal het maar eerlijk bekennen.......jvdg schreef:alsmede een fles Spa gevuld met kraanwater![]()
Ik hield zaterdagmiddag de wormpjes en luisjes in de groentetuin gezelschap, met een fles water om mijn dorst te lessen.
Daarna hebben we op het terras genoten van een heerlijk diner.
Ik heb rond die tijd nog gepost, dus volgens mij heb ik wel een kloppend alibi!

Ik zal O.S. aanmelden als mogelijke verdachte.haaf schreef:Aha..oesterschelpje schreef:Tja, ik zal het maar eerlijk bekennen.......jvdg schreef:alsmede een fles Spa gevuld met kraanwater![]()
Ik hield zaterdagmiddag de wormpjes en luisjes in de groentetuin gezelschap, met een fles water om mijn dorst te lessen.
- oesterschelpje
O help, ik had bewust niet geschreven dat het een fles spawater was...jvdg schreef:Ik zal O.S. aanmelden als mogelijke verdachte.haaf schreef:Aha..oesterschelpje schreef:Tja, ik zal het maar eerlijk bekennen.......jvdg schreef:alsmede een fles Spa gevuld met kraanwater![]()

Meer details zal ik maar niet bekend maken, zoals de grootte van de fles en waar ik die vandaan heb gepakt.

dat ik net het zwembad binnenloop en erachter kom dat ik mijn abonnementsbandje thuis heb laten liggen
nu maar extra snel en ijverig het huishouden gaan doen en zo op de fiets naar een verjaardag in Renswoude.
Kom ik toch nog in/aan beweging....

nu maar extra snel en ijverig het huishouden gaan doen en zo op de fiets naar een verjaardag in Renswoude.
Kom ik toch nog in/aan beweging....
Van muggen....
k zit weer helemaal onder de bulten. 

Horren, muggenspray...Lassie schreef:Van muggen....k zit weer helemaal onder de bulten.

Stil mijn ziel wees stil, en wees niet bang voor de onzekerheid van morgen. God omgeeft je steeds, Hij is erbij, in je beproevingen en zorgen!
- oesterschelpje
Aloe Vera...!Orchidee schreef:Horren, muggenspray...Lassie schreef:Van muggen....k zit weer helemaal onder de bulten.

Ik ga vandaag de klamboe op hangen (maar die bulten zijn vorige week gekomen, toen we gezellig buiten zaten).Orchidee schreef:Horren, muggenspray...Lassie schreef:Van muggen....k zit weer helemaal onder de bulten.
@Oester, waar kan ik dat kopen?
- Katharina van Bora
Lassie, je kan je ook insmeren met Deet. Dat is te koop o.a. bij de DA. Ik weet alleen niet of je het mag gebruiken als je zwanger bent. Het werkt bij mij erg goed en ik ben allergisch voor muggen.Lassie schreef:Ik ga vandaag de klamboe op hangen (maar die bulten zijn vorige week gekomen, toen we gezellig buiten zaten).Orchidee schreef:Horren, muggenspray...Lassie schreef:Van muggen....k zit weer helemaal onder de bulten.
Een vriend is iemand die alles van je weet en toch van je houdt.
Dat heb ik in huis, volgens mij mag je dat niet gebruiken als je zwanger bent. Het is vooral die jeuk.... bbrr. Zolang ik er maar niet aan zit. 

- oesterschelpje
Bij bijv. reformwinkel, ik ben overal allergisch voor en dit helpt heel goed!Lassie schreef:Ik ga vandaag de klamboe op hangen (maar die bulten zijn vorige week gekomen, toen we gezellig buiten zaten).Orchidee schreef:Horren, muggenspray...Lassie schreef:Van muggen....k zit weer helemaal onder de bulten.
Als je net gestoken bent en je smeert dit het eerste uur elk kwartier even op je bult, ben je er na een halve dag al van af.
Ik heb altijd een tube op zak, het helpt ook fantastisch bij kneuzingen, brandwonden, enz.
Je kan dit gewoon gebruiken tijdens je zwangerschap.
Mocht je er niet aan kunnen komen, stuur me even een PB.
Dan stuur ik je wel gegevens toe waar je het kan kopen.
Ik krijg het meestal per post toegestuurd.