Ik stel me even voor

Neeltje Jans

Re: Ik stel me even voor

Bericht door Neeltje Jans »

huisman schreef: Je hoeft alleen mijn 4717 berichten te lezen....zeer onderhoudend en stichtend..veel leesplezier. :garde
ehm...als je even terugkijkt naar mijn voorstelberichtje dan zie je dat ik fulltime werk en een redelijk groot gezin heb...wanneer??? :fi
Neeltje Jans, moeder van 4
gertje

Bericht door gertje »

Neeltje Jans schreef:
huisman schreef: Je hoeft alleen mijn 4717 berichten te lezen....zeer onderhoudend en stichtend..veel leesplezier. :garde
ehm...als je even terugkijkt naar mijn voorstelberichtje dan zie je dat ik fulltime werk en een redelijk groot gezin heb...wanneer??? :fi
onder werktijd, dat doen er meer hier :huhu
Neeltje Jans

hm..ik geloof niet dat dat de bedoeling is... dat mijn baas me gaat betalen en dat ik hem bedrieg door niet te werken onder werktijd??? Dat vind ik iets wat niet kan!
Sorry, misschien ga ik hier te serieus op in en was het maar een grapje....maar bedrog is een van de dingen die ik niet kan uitstaan. En zeker niet van Christenen!
Mariavt

Bericht door Mariavt »

Welkom Neeltje Jans, laat die mannen maar kletsen hoor, tot mijn schande ben ik er nog steeds niet achter of Gertje een man of een vrouw is :quoi

Maar verder zijn ze wel te pruimen, je moet ze alleen niet altijd te serieus nemen :wiz
Alleen wie door de duisternis van de nacht is gegaan, kan het licht van de morgen naar waarde schatten !

He will wipe away every tear from their eyes. Death shall be no more, neither shall be mourning nor crying nor pain anymore, for the former things have passed away. Revelation 21:4
gertje

Bericht door gertje »

Neeltje Jans schreef:hm..ik geloof niet dat dat de bedoeling is... dat mijn baas me gaat betalen en dat ik hem bedrieg door niet te werken onder werktijd??? Dat vind ik iets wat niet kan!
Sorry, misschien ga ik hier te serieus op in en was het maar een grapje....maar bedrog is een van de dingen die ik niet kan uitstaan. En zeker niet van Christenen!
Het was een opmerking met een knipoog, ik deel namelijk helemaal je mening :)
Neeltje Jans

oke ;)
Mara

Bericht door Mara »

Hoi Neeltje Jans, chique hoor, zo'n dubbele naam ;) Doet me denken aan de prachtige provincie Zeeland, die ik zeer waardeer en waar ik lieve vrienden heb wonen.
Als je op dit tempo doorgaat, kom jij hoog in de forumthermometer hoor :slurp
Voel je welkom, fijn een vrouw erbij !
Als er schaduw is, dan moet er ook licht zijn ~ Spurgeon
Neeltje Jans

dank je. Zijn er hier zo weinig vrouwen dan in verhouding?
Ik vind het wel gezellig hier, en voel me vrij om te posten, en nog leuker...er wordt ook weer op gereageerd! En dat is op verschillende andere forums wel anders, de mensen die er al langer zitten praten wel met elkaar, maar als nieuweling kom je er moeilijk tussen.
Hier is het wat kleinschaliger denk ik..
Bonny
Contacteer:

Bericht door Bonny »

Ik heb het idee dat er hier vooral vrouwen zitten....
The Groom's still waiting at the altar
Bert Mulder
Contacteer:

Bericht door Bert Mulder »

Mariavt schreef:Welkom Neeltje Jans, laat die mannen maar kletsen hoor, tot mijn schande ben ik er nog steeds niet achter of Gertje een man of een vrouw is :quoi

Maar verder zijn ze wel te pruimen, je moet ze alleen niet altijd te serieus nemen :wiz

Hallo Neeltje Jans

en ik meen te weten dat Gertje een vrouw is... in elk geval ben altijd van die gedachte uit gegaan, maar zeker weten...
Mijn enige troost is, dat ik niet mijn, maar Jezus Christus eigen ben, Die voor mijn zonden betaald heeft, en zo bewaart, dat alles tot mijn zaligheid dienen moet; waarom Hij mij ook door Zijn Heilige Geest van eeuwig leven verzekert, en Hem voortaan te leven van harte willig en bereid maakt.
Lourens

Bericht door Lourens »

Ik durf de verhouding eigenlijk niet te stellen. Is daar al een statistisch onderzoek naar gedaan?

Trouwens, welkom, Neeltje Jans.
Kleinschaligheid valt wel mee, kijk naar de ledenlijst.
Vertel God niet hoe groot jouw storm is. Vertel de storm hoe groot jouw GOD is !!!
edward

Bericht door edward »

Auto schreef:
Neeltje Jans schreef:Maar nu ben ik wel benieuwd wat er bedoelt wordt met chatten met pilootjes :)
Ik heb niet het hele forum doorgelezen, dat gaat me ook niet lukken :nonnon :haha
Huisman is para-abnormaal begaafd en heeft heel vaak contact met hogere sferen.
Zijn gesprekspartners kijken neer op hem en ook moet hij iedere keer weer afdalen uit zijn toren ;)
albion

Bericht door albion »

edward schreef:
Auto schreef:
Neeltje Jans schreef:Maar nu ben ik wel benieuwd wat er bedoelt wordt met chatten met pilootjes :)
Ik heb niet het hele forum doorgelezen, dat gaat me ook niet lukken :nonnon :haha
Zijn gesprekspartners kijken neer op hem en ook moet hij iedere keer weer afdalen uit zijn toren ;)

Ja, en hij ziet ze wel eens vliegen..... :yahoo
De halve waarheid is funester dan de onjuistheid (E. von Feuchtersieben)
Neeltje Jans

Lourens schreef:Ik durf de verhouding eigenlijk niet te stellen. Is daar al een statistisch onderzoek naar gedaan?

Trouwens, welkom, Neeltje Jans.
Kleinschaligheid valt wel mee, kijk naar de ledenlijst.
Ik denk dat het niet mogelijk is, omdat je bij je profiel je geslacht niet kwijt kan (of ik keek er overheen). Zou via een poll moeten dus.
Maar met kleinschalig bedoel ik dat het hier wel veel rustiger is, het is wat overzichtelijker. Er zijn dan wel zo'n 2500 leden, maar lang niet allemaal actief denk ik
Neeltje Jans

edward schreef:
Auto schreef:
Dat is knap! Hoe kan je op iemand neerkijken die hoog in zijn toren zit??
Plaats reactie