ehm...als je even terugkijkt naar mijn voorstelberichtje dan zie je dat ik fulltime werk en een redelijk groot gezin heb...wanneer???huisman schreef: Je hoeft alleen mijn 4717 berichten te lezen....zeer onderhoudend en stichtend..veel leesplezier.

ehm...als je even terugkijkt naar mijn voorstelberichtje dan zie je dat ik fulltime werk en een redelijk groot gezin heb...wanneer???huisman schreef: Je hoeft alleen mijn 4717 berichten te lezen....zeer onderhoudend en stichtend..veel leesplezier.
onder werktijd, dat doen er meer hierNeeltje Jans schreef:ehm...als je even terugkijkt naar mijn voorstelberichtje dan zie je dat ik fulltime werk en een redelijk groot gezin heb...wanneer???huisman schreef: Je hoeft alleen mijn 4717 berichten te lezen....zeer onderhoudend en stichtend..veel leesplezier.
Het was een opmerking met een knipoog, ik deel namelijk helemaal je meningNeeltje Jans schreef:hm..ik geloof niet dat dat de bedoeling is... dat mijn baas me gaat betalen en dat ik hem bedrieg door niet te werken onder werktijd??? Dat vind ik iets wat niet kan!
Sorry, misschien ga ik hier te serieus op in en was het maar een grapje....maar bedrog is een van de dingen die ik niet kan uitstaan. En zeker niet van Christenen!
Mariavt schreef:Welkom Neeltje Jans, laat die mannen maar kletsen hoor, tot mijn schande ben ik er nog steeds niet achter of Gertje een man of een vrouw is![]()
Maar verder zijn ze wel te pruimen, je moet ze alleen niet altijd te serieus nemen
Zijn gesprekspartners kijken neer op hem en ook moet hij iedere keer weer afdalen uit zijn torenAuto schreef:Huisman is para-abnormaal begaafd en heeft heel vaak contact met hogere sferen.Neeltje Jans schreef:Maar nu ben ik wel benieuwd wat er bedoelt wordt met chatten met pilootjes
Ik heb niet het hele forum doorgelezen, dat gaat me ook niet lukken![]()
edward schreef:Zijn gesprekspartners kijken neer op hem en ook moet hij iedere keer weer afdalen uit zijn torenAuto schreef:Huisman is para-abnormaal begaafd en heeft heel vaak contact met hogere sferen.Neeltje Jans schreef:Maar nu ben ik wel benieuwd wat er bedoelt wordt met chatten met pilootjes
Ik denk dat het niet mogelijk is, omdat je bij je profiel je geslacht niet kwijt kan (of ik keek er overheen). Zou via een poll moeten dus.Lourens schreef:Ik durf de verhouding eigenlijk niet te stellen. Is daar al een statistisch onderzoek naar gedaan?
Trouwens, welkom, Neeltje Jans.
Kleinschaligheid valt wel mee, kijk naar de ledenlijst.
Dat is knap! Hoe kan je op iemand neerkijken die hoog in zijn toren zit??edward schreef:Zijn gesprekspartners kijken neer op hem en ook moet hij iedere keer weer afdalen uit zijn torenAuto schreef:Huisman is para-abnormaal begaafd en heeft heel vaak contact met hogere sferen.Neeltje Jans schreef:Maar nu ben ik wel benieuwd wat er bedoelt wordt met chatten met pilootjes