Ik ook! Dankbaar dat er mensen om ons heen staan en aan ons denken!henriët schreef:Een ontzettend mooie, lieve en bemoedigende kaart van een onzer trouwe rfsters!
dank je wel!

Ik ook! Dankbaar dat er mensen om ons heen staan en aan ons denken!henriët schreef:Een ontzettend mooie, lieve en bemoedigende kaart van een onzer trouwe rfsters!
dank je wel!
Zita schreef:Een schattig grijs vestje van de Hema, ben er helemaal blij mee. En zusjelief ook, want die wandelt er op dit moment in weg. Kledingcrisis een half uur voor een date, dan sta je graag je nieuwste spullen af.
Toch geen gereedsschapskist?Tiberius schreef:Een cadeautje bij kijkshop.nl gekocht om zondag weg te geven...
Op zondag nog wel...Tiberius schreef:Een cadeautje bij kijkshop.nl gekocht om zondag weg te geven...
Jij geeft je moeder toch ook wel wat as zondagGijs83 schreef:Op zondag nog wel...Tiberius schreef:Een cadeautje bij kijkshop.nl gekocht om zondag weg te geven...
Is het erg als je daar niet aan meedoet, nee toch?Orchidee schreef:Jij geeft je moeder toch ook wel wat as zondagGijs83 schreef:Op zondag nog wel...Tiberius schreef:Een cadeautje bij kijkshop.nl gekocht om zondag weg te geven...
Zo gewoon is dat niet hoor. Wij mochten de moederdagcadeautjes ook nooit op zondag geven en zelfs verjaardagscadeautjes kregen we de maandag erop.Orchidee schreef:Jij geeft je moeder toch ook wel wat as zondagGijs83 schreef:Op zondag nog wel...Tiberius schreef:Een cadeautje bij kijkshop.nl gekocht om zondag weg te geven...
Wij doen het de zaterdagavond ervoor. Dat kan ook. Bij verjaardagen ook, trouwens.vlinder schreef:Zo gewoon is dat niet hoor. Wij mochten de moederdagcadeautjes ook nooit op zondag geven en zelfs verjaardagscadeautjes kregen we de maandag erop.Orchidee schreef:Jij geeft je moeder toch ook wel wat as zondagGijs83 schreef:Op zondag nog wel...Tiberius schreef:Een cadeautje bij kijkshop.nl gekocht om zondag weg te geven...
wij ook meestal; maar dat is meer om praktische redenen dan principiëleAnder schreef:Wij doen het de zaterdagavond ervoor. Dat kan ook. Bij verjaardagen ook, trouwens.vlinder schreef: Zo gewoon is dat niet hoor. Wij mochten de moederdagcadeautjes ook nooit op zondag geven en zelfs verjaardagscadeautjes kregen we de maandag erop.
nu ken ik best wat regeltjes .. maar wat zou hier de principiele reden van zijn?helma schreef:wij ook meestal; maar dat is meer om praktische redenen dan principiëleAnder schreef:Wij doen het de zaterdagavond ervoor. Dat kan ook. Bij verjaardagen ook, trouwens.vlinder schreef: Zo gewoon is dat niet hoor. Wij mochten de moederdagcadeautjes ook nooit op zondag geven en zelfs verjaardagscadeautjes kregen we de maandag erop.
Ik vraag het tochTiberius schreef:Wat denk je zelf?BJD schreef:nu ken ik best wat regeltjes .. maar wat zou hier de principiele reden van zijn?
Ik ken dit "verschijnsel" ook wel bij bepaalde familieleden, maar dan open ik op maandagmorgen mijn mail en zie dat er door hen op zondagmiddag een mailtje naar mij is verstuurdmadelief1983 schreef:huh geen kadootjes geven op zondag?waarom niet??