ach, tis wel makkelijk om wiebelende en uit-de-neus-peuterende kinderen een tik te geven tijdens de dienstjvdg schreef:Als ik jou ooit zo zou ontmoeten in kerk, privé of wat dan ook, zal ik zeggen: Jolanda heeft een tweelingzus.JolandaOudshoorn schreef:zoiets?
Zo'n hoedeke is volgens mij zelfs niet op een RF-meeting toegestaan.
Schaam je, ja...
Fotografie
Re: Fotografie
Wie zoveel doet dat hij structureel tijd tekort komt voor de Heere, doet meer aardse dingen dan God van hem vraagt.
@ Jolanda: komt aardig in de richting ja, maar je vergeet de opstaande rand die al je zicht ontneemt! Ze zouden eigks in moeten stellen: hjoe groter je hoed, hoe verder je achterin de kerk moet zitten, ivm het zicht van de persoon die achter je zit!
It's nice to be important, but it's more important to be nice...
of een bioscoopopstelling...*girly* schreef:@ Jolanda: komt aardig in de richting ja, maar je vergeet de opstaande rand die al je zicht ontneemt! Ze zouden eigks in moeten stellen: hjoe groter je hoed, hoe verder je achterin de kerk moet zitten, ivm het zicht van de persoon die achter je zit!
~~Soli Deo Gloria~~
Ook een idee...Mogen van mij die stoelen ook wel, ipv keiharde bankenHendrikus schreef:of een bioscoopopstelling...*girly* schreef:@ Jolanda: komt aardig in de richting ja, maar je vergeet de opstaande rand die al je zicht ontneemt! Ze zouden eigks in moeten stellen: hjoe groter je hoed, hoe verder je achterin de kerk moet zitten, ivm het zicht van de persoon die achter je zit!
It's nice to be important, but it's more important to be nice...
't Wordt toch wat minder: http://www.kieskeurig.nl/digitale_camer ... 2/#prijzenjvdg schreef:Stijging met *Corydoras schreef:Prima.jvdg schreef:
Ik wacht daarop.
Het lijkt erop dat jij de hunterprijs gaat winnen.
Meldt je me als die FZ238 op de markt is?Wel wat duurder dan de FZ28, waarschijnlijk tegen de € 400.Enig idee van de prijs?
Best grappig, oude foto's weer mooi maken (en dat gewoon met paint!)
Tekst op onderstaande foto heeft niks met de persoon te maken
dus.... weg ermee
dus.... weg ermee
Wel eens meegemaakt, een kerkdienst in een bioscoopzaal. Zit inderdaad heerlijk. Moet je wel goed uitgerust izjn (zoals het hoort op zondag), als mensen in een houten kerkbank al gaan knikkebollen.... zijn bioscoopstoelen helemaal een beproeving!*girly* schreef:Ook een idee...Mogen van mij die stoelen ook wel, ipv keiharde bankenHendrikus schreef:of een bioscoopopstelling...*girly* schreef:@ Jolanda: komt aardig in de richting ja, maar je vergeet de opstaande rand die al je zicht ontneemt! Ze zouden eigks in moeten stellen: hjoe groter je hoed, hoe verder je achterin de kerk moet zitten, ivm het zicht van de persoon die achter je zit!
Do not waste time bothering whether you ‘love’ your neighbor; act as if you did. As soon as we do this we find one of the great secrets. When you are behaving as if you loved someone, you will presently come to love him."
Kislev schreef:Best grappig, oude foto's weer mooi maken (en dat gewoon met paint!)
dus.... weg ermee
De halve waarheid is funester dan de onjuistheid (E. von Feuchtersieben)
Waarvan acte
Onze 'forumviolist' Wim zou deze foto's moeten aanspreken overigens.
Onze 'forumviolist' Wim zou deze foto's moeten aanspreken overigens.
Ik denk niet, dat ze zouden luisteren.Kislev schreef:Onze 'forumviolist' Wim zou deze foto's moeten aanspreken overigens.
Tiberius schreef:Ik denk niet, dat ze zouden luisteren.Kislev schreef:Onze 'forumviolist' Wim zou deze foto's moeten aanspreken overigens.
Andersom kan wel, gelukkig.
Ik heb zomaar het idee dat wim ook niet meer luistert.
Stiekem wel, maar hij reageert niet meer.Jongere schreef:Ik heb zomaar het idee dat wim ook niet meer luistert.
Laatst bezocht: 25 apr 2011 14:11 pm
Een lepel vol vriendelijkheid helpt de ander om de waarheid te slikken.
Of Wim het nu ziet of niet, ik ga lekker door met die foto's
We hebben een nieuwe camera
Dus wie weet maak ik binnenkort ook wel wat mooie plaatjes
Dus wie weet maak ik binnenkort ook wel wat mooie plaatjes
Do not waste time bothering whether you ‘love’ your neighbor; act as if you did. As soon as we do this we find one of the great secrets. When you are behaving as if you loved someone, you will presently come to love him."