Kippetje schreef:albion schreef:
Waar ik huiverig voor ben is de overlast die je kan hebben vanwege de muziek die er gedraaid wordt. Op een refo-camping lijkt het (en misschien ben ik wel helemaal verkeerd) mij in ieder geval wat rustiger toe gaan. Al hoewel wij wel eens een huis gehuurd hebben in een Landal vakantiepark en toen geen overlast gehad hebben van wie dan ook. Dat is ons toch wel goed bevallen. Vroeger en ik weet niet of dat nog zo is, bleven we veel vaker op het vakantiepark. Tegenwoordig gaan wij elke dag wel ergens naar toe. Als we terug kwamen ging zoonlief naar het zwembad, maar hij was toen wel wat jonger.
Er zijn ook genoeg 'niet-refo' campings waar rust is hoor, wij gaan dit jaar naar Zwitserland zijn daar 5 jr geleden ook geweest

Heerlijk rustige camping, bij overlast op welke manier dan ook wordt je meteen van de camping afgegooid.....
Dat geloof ik graag, maar is dat ook in Nederland het geval? Want daar vind je toch de meeste refocampings? Of zijn die er in het buitenland ook? Ik snap best wel dat je wel eens refos tegen het lijf loopt op een buitenlandse camping en dat je die mensen ook nog tegen kan komen bij een kerkdienst (die meestal door Nederlanders zijn georganiseerd). Hoewel...
Wij waren eens in Engeland en we hadden dan wel een huis gehuurd (dus niet op een camping of zo). We ontmoeten in de kerk andere Nederlanders (toevallig familie van mijn schoonzus), maar van groeten hadden ze nog nooit gehoord of ze vonden het zóó vervelend om andere Nederlanders tegen te komen (en dan nog vage bekenden) dat ze om die reden net deden of we niet bestonden....
Tja, verschil moet er zijn....