Gefelie [2]
Re: Gefelie
Even voor de statistieken: Is de zoon van MM & Demo de eerste RF-baby?

De kracht van het Evangelie zit in de bezittelijke voornaamwoorden. (Maarten Luther, WA 101, 2, 25)
Dat hangt van je definitie van "RF-baby" af. 

Precies, sinds ik hier lid ben, hebben wij 2 kinderen ontvangen, maar of dat echte RF-babies zijn?Tiberius schreef:Dat hangt van je definitie van "RF-baby" af.
Als je de definitie zo eng maakt dat beide ouders hier lid zijn en elkaar alleen van dit forum kennen, zijn er waarschijnlijk nog niet veel RF-babies.
De 1e wellicht niet, die jongste van Tiberius heeft ook lang op z'n avatar gebivakkeerd, daar zal Tib inmiddels de handen vol aan hebben verwacht ik, want hij stond nogal erg ondeugend op dat plaatje.Luther schreef:Even voor de statistieken: Is de zoon van MM & Demo de eerste RF-baby?
Gijs83 schreef:De 1e wellicht niet, die jongste van Tiberius heeft ook lang op z'n avatar gebivakkeerd, daar zal Tib inmiddels de handen vol aan hebben verwacht ik, want hij stond nogal erg ondeugend op dat plaatje.Luther schreef:Even voor de statistieken: Is de zoon van MM & Demo de eerste RF-baby?

Stil mijn ziel wees stil, en wees niet bang voor de onzekerheid van morgen. God omgeeft je steeds, Hij is erbij, in je beproevingen en zorgen!
- Barmhartigheid
Beste D&MM,
Van harte gefeliciteerd met jullie zoon Thijmen!
Geniet van dit jonge prille leventje en de kraamdagen met alle liefde en verwennerij die jullie van mensen om je heen krijgen
Dat Thijmen mag opgroeien tot Eer van de Heere en Heil van zijn naaste is de wens van:
Caprice&Barmhartigheid
Van harte gefeliciteerd met jullie zoon Thijmen!
Geniet van dit jonge prille leventje en de kraamdagen met alle liefde en verwennerij die jullie van mensen om je heen krijgen

Dat Thijmen mag opgroeien tot Eer van de Heere en Heil van zijn naaste is de wens van:
Caprice&Barmhartigheid
Prcies.Tiberius schreef:Dat hangt van je definitie van "RF-baby" af.
Welnu, dat zijn baby's die geboren zijn uit ouders die beide actief zijn op RF, en elkander op die wijze hebben leren kennen...

De kracht van het Evangelie zit in de bezittelijke voornaamwoorden. (Maarten Luther, WA 101, 2, 25)
Al die andere babies zijn zeg maar "halfwees-RF-babies".Luther schreef:Prcies.Tiberius schreef:Dat hangt van je definitie van "RF-baby" af.
Welnu, dat zijn baby's die geboren zijn uit ouders die beide actief zijn op RF, en elkander op die wijze hebben leren kennen...

Ja, dat is me er eentje.Gijs83 schreef:De 1e wellicht niet, die jongste van Tiberius heeft ook lang op z'n avatar gebivakkeerd, daar zal Tib inmiddels de handen vol aan hebben verwacht ik, want hij stond nogal erg ondeugend op dat plaatje.Luther schreef:Even voor de statistieken: Is de zoon van MM & Demo de eerste RF-baby?
aardje naar zijn vaartje??Tiberius schreef:Ja, dat is me er eentje.Gijs83 schreef:De 1e wellicht niet, die jongste van Tiberius heeft ook lang op z'n avatar gebivakkeerd, daar zal Tib inmiddels de handen vol aan hebben verwacht ik, want hij stond nogal erg ondeugend op dat plaatje.Luther schreef:Even voor de statistieken: Is de zoon van MM & Demo de eerste RF-baby?

En mag ik na deze definitie wel constateren dat Thijmen de eerste RF-baby is?Luther schreef:Precies.Tiberius schreef:Dat hangt van je definitie van "RF-baby" af.

Van mij mag jeLuther schreef:En mag ik na deze definitie wel constateren dat Thijmen de eerste RF-baby is?Luther schreef:Precies.Tiberius schreef:Dat hangt van je definitie van "RF-baby" af.

of wilde je een inzameling organiseren voor een gezamenlijk kado??
Nou... als elk van de 2291 nicks 1 euro zou doneren, kun je toch een leuk cadeautje voor de RF-vrucht kopen dacht ik zo.helma schreef:of wilde je een inzameling organiseren voor een gezamenlijk kado??

- MarthaMartha
wij volgen dit topic vol spanning, dat snap je ..... 

Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!