of erg licht...helma schreef:is-tie al zo oud??Luther schreef: !!!
Je leeftijd kruipt steeds dichter naar de helft van je gewicht..![]()
![]()
Gefelie [2]
Re: Gefelie
Christian faith has to do less with what you know and more with whom you know, namely God and God in Christ. Rev. Martin E Marty
Iedereen die in de afgelopen week/weken jarig was:

M&M en DEMO, van harte gefeliciteerd met jullie zoon!
Gods zegen en hulp toegewenst bij de opvoeding!
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....

van Harte Gefeliciteerd.
k ben erg benieuwd naar de naam.
- Katharina van Bora
Daar sluit ik mij aan, éénparig met Luther!henriët schreef:M&M en DEMO, van harte gefeliciteerd met jullie zoon!
Een vriend is iemand die alles van je weet en toch van je houdt.
Katharina van Bora schreef:Daar sluit ik mij aan, éénparig met Luther!henriët schreef:M&M en DEMO, van harte gefeliciteerd met jullie zoon!
- JolandaOudshoorn
-
Ichtus schreef:
Van harte!
~ Het was zo donker dat ik overal lichtpuntjes zag ~ (Loesje)
MM en Demo: Van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon!

Stil mijn ziel wees stil, en wees niet bang voor de onzekerheid van morgen. God omgeeft je steeds, Hij is erbij, in je beproevingen en zorgen!

Van harte M&M en Demo
Er gaan er met twee verbonden verloren en met drie en er worden er met twee verbonden behouden en met drie. Prof. G. Wisse.
MM en Demo
Van harte gefeliciteerd met jullie zoon Thijmen, MM sterkte met het opknappen na de bevalling en Demo, hoe voelt het nu om papa te zijn?

Maar ook God's zegen toegewenst in de opvoeding van jullie kleine ventje....
Van harte gefeliciteerd met jullie zoon Thijmen, MM sterkte met het opknappen na de bevalling en Demo, hoe voelt het nu om papa te zijn?

Maar ook God's zegen toegewenst in de opvoeding van jullie kleine ventje....
Alleen wie door de duisternis van de nacht is gegaan, kan het licht van de morgen naar waarde schatten !
He will wipe away every tear from their eyes. Death shall be no more, neither shall be mourning nor crying nor pain anymore, for the former things have passed away. Revelation 21:4
He will wipe away every tear from their eyes. Death shall be no more, neither shall be mourning nor crying nor pain anymore, for the former things have passed away. Revelation 21:4
Een speciale opsteker voor Demo:
Ik vond het fijn,
zolang bij mama te zijn.
Maar nu ik mijn papa ken,
ben ik blij dat ik geboren ben.
Ik vond het fijn,
zolang bij mama te zijn.
Maar nu ik mijn papa ken,
ben ik blij dat ik geboren ben.
MM en Demo, Van harte gefeliciteerd met jullie zoon!!! Een mooi kaartje komt er DV nog aan!