Kerncentrales echt gevaarlijk?

refo

Re: Kerncentrales echt gevaarlijk?

Bericht door refo »

MarthaMartha schreef:
Afgewezen schreef:Het kan aan mij liggen, maar ik vind alle berichten over Japan tot nu toe niet echt geruststellend. Sporen kernafval in Rusland en Noord-Korea, radio-actief jodium in het zeewater...
Die meneer Turkenburg, de deskundige die steeds wordt uitgenododigd, bij de NOS, weet er ook niet meer van te zeggen dat het allemaal zorgelijk is. Maar wat gaan ze nu concreet doen om dit te stoppen?
en daarbij het gevoel dat ze daar in Japan proberen om de boel een beetje te sussen en beter voor te doen dan het is....
Dat is daar de gewoonte.
Schuld bekennen doe je niet omdat dat voor de ander te pijnlijk is.
Ze denken daar precies andersom dan in het westen.

Toen de regering een persconferentie belegde over de kerncentrales begon men met een verontschuldiging.
Volgens Japan-kenners was dat het verontrustendste wat er gezegd is.
De media hebben dat niet opgepikt.
--------------
Voorts ben ik van mening dat portretten van oudvaders, reformatoren en andere theologen niet zouden moeten worden toegestaan als avatar.
Mister
Administrator

Re: Kerncentrales echt gevaarlijk?

Bericht door Mister »

Afgewezen schreef:Het kan aan mij liggen, maar ik vind alle berichten over Japan tot nu toe niet echt geruststellend. Sporen kernafval in Rusland en Noord-Korea, radio-actief jodium in het zeewater...
Die meneer Turkenburg, de deskundige die steeds wordt uitgenododigd, bij de NOS, weet er ook niet meer van te zeggen dat het allemaal zorgelijk is. Maar wat gaan ze nu concreet doen om dit te stoppen?
Meneer Turkenburg? Lees even: http://www.elsevier.nl/web/Opinie/Simon ... undige.htm
Plaats reactie