BBQ for 2
Grappen moeten gemaakt worden op het niveau van de luisteraar(s). Anders valt er nooit wat te lachen.Oorspronkelijk gepost door takkiedit is het niveau van Pim`s humor:D:DOorspronkelijk gepost door PimVoor de mensen die er gisterenavond niet waren. Dit was zo ongeveer het niveau van de gesprekken tijdens de BBQ gisteren.Oorspronkelijk gepost door refo
Ik dacht eigenlijk dat het het latijnse adorote was. Dat is Aanbidt! Gebiedende wijs meervoud (imperativus pluralis).
Maar dat klinkt als adorótuh.
Het is dus bepaald niet off-topic!
![]()

Oorspronkelijk gepost door BreekijzertjeZou ik die baardaap toevallig misschien kennen Pim?Oorspronkelijk gepost door PimWie is nou toch dat lompe onbehouwen stuk breekschroot?Oorspronkelijk gepost door Breekijzertje
Wie is nou toch die baardaap? :,
Een 'breekje' van Breekijzertje
Wat reageer je weer overtrokken vent?
Een 'breekje' van Breekijzertje
Iets minder kan het ook, staalboer
Huhuhuhu flauw hoor...Oorspronkelijk gepost door Majorcaóf hij was aanwezig onder een andere nick...Oorspronkelijk gepost door nicname
He, wat me opvalt is dat degene die deze veelbezochte topic opende zelf schitterde door afwezigheid! Jammer hoor!
ik vond het in ieder geval heerlijk dat niemand mij ontdekte...!
:,:,:,:,

Oorspronkelijk gepost door Majorcaóf hij was aanwezig onder een andere nick...Oorspronkelijk gepost door nicname
He, wat me opvalt is dat degene die deze veelbezochte topic opende zelf schitterde door afwezigheid! Jammer hoor!
ik vond het in ieder geval heerlijk dat niemand mij ontdekte...!
:,:,:,:,
Oink oink
yep, was lekker hoor:bou::bou::,:,Oorspronkelijk gepost door JelleDie is in elk geval door een ander opgedronken, zag ik:DOorspronkelijk gepost door Daphne
ik zit nog zo te denken...
ik schonk voor iemand spa rood in... maar voor wie was dat?! (ik bedoel eigenlijk.... heb je nog spa rood gekregen?! :,:,:,:, )
:!
Oorspronkelijk gepost door takkieyep, was lekker hoor:bou::bou::,:,Oorspronkelijk gepost door JelleDie is in elk geval door een ander opgedronken, zag ik:DOorspronkelijk gepost door Daphne
ik zit nog zo te denken...
ik schonk voor iemand spa rood in... maar voor wie was dat?! (ik bedoel eigenlijk.... heb je nog spa rood gekregen?! :,:,:,:, )
:!
Ja hij smaakte goed he. en de andere maar wachten op het drankje van Daphne:,
Oorspronkelijk gepost door Matthijs
Thema voor morgen is "Daphne". Dus Daphne!!!!
Alblasserdam was ut niet waar?! .......
Hmmmm waarom verraad je mn annonimiteit?! Ik dacht k trek un rok an dan herkennen ze me nie... maar helaas... t leven is hard...!Oorspronkelijk gepost door Matthijs
Nou ik herkende je meteen hoor Daphne! Jij bent toch dat meiske met die spijkerrok aan? Staat je goed meid!;)
God said: "Fear not, for I have redeemed you; I have summoned you by name; you are Mine."