BBQ for 2

tukkertje
Contacteer:

Bericht door tukkertje »

Oorspronkelijk gepost door Pim
Leuke foto's Jelle!

Tukker, had jij nou ook foto's gemaakt? Of was dat het fototoestel van Jelle??
Ja ik had er ook nog een paar gemaakt. Zal ze wel ff posten, of bij jelle, of bij admin.
parsifal

Bericht door parsifal »

Het was echt gezellig. Alleen heb ik nog steeds alle foto's van de zeeuwen niet gezien :). Hartelijk dank aan de pater van OSW. Ook leuke foto's.

Ik was pas om 1 uur thuis (Treinen reden zelfs om middernacht nog schema chaos), maar Chesterton was een goede metgezel.

Vaya con Dios,

parsifal
Adorote

Bericht door Adorote »

Mooi fotos,geeft de avond goed weer.

Hee Jelle met dat wildernishoedje lijk je wel een generaal majoor buiten dienst,sta je goed:D

Maar ieder geval veel plezier er mee.
Daphne

Bericht door Daphne »

sorry als ik eerst even zeg dat ik de laatste foto's van mn oompie errrrrrrug grappig vind..... :,:,:,:,:,:,:,:,:,:, staat wel leuk dat petje :,:,:,:D:!

Mensjes.... was gezellige boel gister vond ik.... k was beetje stilletjes...maaaaaar .... (...) en (...) dus! :!:%

K vond ut errug grappig om de gezichten achter de namen te zien, zoals Pimmemans en Nic, Jacob en ja ... je weet zelf wel of je geweest bent of niet!
De speeche (k weet nie hoe je spiets :, schrijft) van Kevertje was de klapper van de avond... k vond hem goed, errrrrrrrrrrug goed!!!! :u:u:u:u:u:u:du

K was dus al (je kan ook zeggen... PAS) om 15.30uur aan de RvCw en daar hebben we eerst alles goed onder handen genomen.... poetsen, schrobben, vegen, boren, zagen en timmeren (hier is filternet voor nodig) Voelde me net Assepoetster
Afbeelding

MAAAAAAAAAAAAAAAAAAR dat hadden we over voor de saak :,

k moest mn leven nog redden want er liep een enorme spin door de tuin.... :+

Afbeelding

(wederom is filternet een goede optie)

Maargoed toen alles gereed was kreeg ik nog even met mn tante de slappe lach....
(was heeeeeeeeeeeeel erg....
-> :,:i:,:i:,:i:,:i:,:i:,:!:,:i:,:i:u:#:, ) zelfs zo erg dat mn tante me op een gegeven moment vriendelijk verzocht om weg te gaan :,:,:,:,:, :!:D :pu:,

Rond een uurtje of.... wat zou ut geweest zijn... kwart voor 5 ofzo? kwam Rens met Hanny met de Canta de RvCw oprijden, de eerste partyanimals waren aangekomen!

ik heb als eerste osw'er in Rens zn CANTA gezeten :u :+:+:+ :bou:

Het duurde even :! maar toen kwam (geheel onverwachts :cool: ) toch ook Le'tje de kamer binnen lopen met de bbq op zn nek! :P

Uhm... wie was de volgende...?! K weet nie eens meer joh... :pu:t k geloof Refo, Admin en de rest van de lijst (hoe klets ik me hier uit?!)

Zelfs kwam er een sinterklaas liedje in me op.... "Hoort wie klopt daar kindren, hoort wie klopt daar kindren, hoort wie klopt daar zachtjes tegen 't raam... 't is een vreemdling zeker, die verdwaald is zeker, k zal hem even vragen naar zijn naam.....
ADOROTTTTTEEE ADOROOOOHOOOOOTE hij komt vanavond ooohooop bezoek en.... strooit dan wat lekkers in een of andere hoek, Koekoek (helaas is ie het laatste vergeten of ik heb niet goed gekeken!)

[size=-2] voor degene die dit niet begrijpen.... ....(zal vast het merendeel zijn) hij was verdwaald :,:,:, ) [/size] Sorry Rootje... :,:,:,:, )

Nou we hebben lekker gesmikkeld en gesmuld (toch?!):) en k vond ut errug gezellig met jullie!

Heb ook nog een actieve survivel tocht gemaakt met Maninne (ze wilde door een weiland lopen..... :pu ) dus dat heb ik ook weer es meegemaakt!

Na veel gezelligheid ging de tijd snel vond ik!

de mensen die niet geweest zijn hebben echt (Al zeg ik t zelf) wat gemist!

Nou mensjes...k denk dat ik vroeg naar mn bed ga vanavond (als ik dit zeg gebeurt t nie hoor!!!) want k moet echt bijslapen :sleep::sleep::sleep:

Doeg,

Daphne
God said: "Fear not, for I have redeemed you; I have summoned you by name; you are Mine."
Jelle

Bericht door Jelle »

http://www.pixum.nl/viewalbum/?id=1407816

Weer nieuwe foto's toegevoegd. Deze zijn van Maninne, alleen 4 foto's kunnen wegen een storing niet geuplouded worden maar ik zal even zien om ze via fotoshop er toch op te zetten
Jelle

Bericht door Jelle »

Niet om een domper op de vreugde te zetten maar het was wel heel erg sneu voor Empee dat er nu juist bij zijn auto een ruit werd ingeslagen, hierdoor heeft hij een bijzonder groot deel van de avond moeten missen.

Weer eens een slechte beeld van de stad Gouda:mad::mad::mad::mad:

Buiten dit gebeuren, was het bijzonder gezellig.
Adorote

Bericht door Adorote »

Verdwaald terwijl ik zo dichtbij was.

Moet ook niet luisteren naar mevrouwen,die zeggen dat ik terug moet,en ook nog een heel gesprek krijgt over een vreemd hondje wat leek op een gigantische CAVIA:,:,:,:P:P:t

:DWas wel toe aan een biertje.:du
Grace

Bericht door Grace »

Zo te horen en te zien was het gezellig. Fijn...

Ik ben wel benieuwd wat er met empee zijn auto gebeurt is! Toch niet die nieuwe grote auto he empee?

mvrgr, Grace
Want de zaligmakende genade Gods is verschenen aan alle mensen.(SV, Titus 2:11)
Pim
Contacteer:

Bericht door Pim »

Oorspronkelijk gepost door Grace
Zo te horen en te zien was het gezellig. Fijn...

Ik ben wel benieuwd wat er met empee zijn auto gebeurt is! Toch niet die nieuwe grote auto he empee?

mvrgr, Grace
Denk wel dat het die auto is..... Ruitje ingetikt met alle narigheid van dien. Echt balen.
Hartelijke groet,

Pim.

Het is vandaag een dag van Goede Boodschap. PrekenWeb.nl
Matthijs

Bericht door Matthijs »

Leuke foto's mensen!

Ik denk dat ik met de meesten al wel eens kennis gemaakt heb. Ik ben natuurlijk wel brandnieuwsgierig wie de anderen zijn.

Maar dat vraag ik de 27ste wel aan meneer de Pater;)

Groeten!

Matthew
Daphne

Bericht door Daphne »

Oorspronkelijk gepost door Matthijs
Leuke foto's mensen!

Ik denk dat ik met de meesten al wel eens kennis gemaakt heb. Ik ben natuurlijk wel brandnieuwsgierig wie de anderen zijn.

Groeten!

Matthew

bestaat er geen recht meer op privacy?! :sne:!
God said: "Fear not, for I have redeemed you; I have summoned you by name; you are Mine."
Matthijs

Bericht door Matthijs »

Oorspronkelijk gepost door Daphne
Oorspronkelijk gepost door Matthijs
Leuke foto's mensen!

Groeten!

Matthew

bestaat er geen recht meer op privacy?! :sne:!
De 27ste niet! Want die dag heeft namelijk alles met OSW te maken.
Plaats reactie