Dat krijg je als je allergisch bent voor peniciline, ik had vergeten te zeggen dat alles wat eindigt op " ciline"
ik daar allergisch op reageer.

Sterkte in en met alles MariaMariavt schreef:Mismoedig, moedeloos, heb ik een kuur antibiotica, krijg ik daar weer een andere infectie door in mijn mond, kan bijna niet meer eten.
Dat krijg je als je allergisch bent voor peniciline, ik had vergeten te zeggen dat alles wat eindigt op " ciline"
Dankjewel OrchideeOrchidee schreef:Sterkte in en met alles MariaMariavt schreef:Mismoedig, moedeloos, heb ik een kuur antibiotica, krijg ik daar weer een andere infectie door in mijn mond, kan bijna niet meer eten.
ik daar allergisch op reageer.![]()
Wat vervelend zeg. Maar ook daarvoor geldt: verwacht het van Hem! Hij zal zorgen hoor Maria. Hopelijk mag het snel over gaan. Misschien kun je naar de dokter bellen dat je alsnog iets anders krijgt?Mariavt schreef:Mismoedig, moedeloos, heb ik een kuur antibiotica, krijg ik daar weer een andere infectie door in mijn mond, kan bijna niet meer eten.
Ik weet eigenlijk niet wat wijs is, de AB heb ik gekregen van de kaakchirurg, maar ik kijk het nog even een dag aan, de AB kuur is over twee dagen afgelopen, mocht die andere infectie dan dóórzetten dan bel ik de dokter. Maar dankjewel voor je medeleven.Schemerlichtje schreef:Wat vervelend zeg. Maar ook daarvoor geldt: verwacht het van Hem! Hij zal zorgen hoor Maria. Hopelijk mag het snel over gaan. Misschien kun je naar de dokter bellen dat je alsnog iets anders krijgt?Mariavt schreef:Mismoedig, moedeloos, heb ik een kuur antibiotica, krijg ik daar weer een andere infectie door in mijn mond, kan bijna niet meer eten.
Waarom neem je dat dan in ???Mariavt schreef:Mismoedig, moedeloos, heb ik een kuur antibiotica, krijg ik daar weer een andere infectie door in mijn mond, kan bijna niet meer eten.
Omdat ik ervan uit ging dat dit geen schade op zou leveren, peniciline is anders dan antibiotica, dus het was een ander middel, want ik heb wél gezegd dat ik niet tegen peniciline kan.refo schreef:Waarom neem je dat dan in ???Mariavt schreef:Mismoedig, moedeloos, heb ik een kuur antibiotica, krijg ik daar weer een andere infectie door in mijn mond, kan bijna niet meer eten.
Mara schreef:Enigszins verhithet is 45.3 graden in het zonnetje, volgens de thermometer op de tafel van de tuinset
Een nieuwe thermometer kost niet zo heel veel hoor....Mara schreef:Enigszins verhithet is 45.3 graden in het zonnetje, volgens de thermometer op de tafel van de tuinset
Sterktehenriët schreef:zware hoofdpijn
rust nemen, wasda???Mara schreef:Sterktehenriët schreef:zware hoofdpijn![]()
Helaas weet ik er vanneem je rust !