-knip- niet zo vervelend doen-henriët schreef:Was maakte het zo n goede dag?Schemerlichtje schreef:Het kan niet beter!!Helemaal top!! Stil verwonderd en heel dankbaar voor alles van afgelopen zondag.
Hoe is je stemming op dit moment?
Re: Hoe is je stemming op dit moment?
Wellicht kan ik er eens een nieuwe topic voor openen. Ik bedoelde het geenszins vervelend, al was het wel een signaal.Ander schreef:-knip- niet zo vervelend doen-henriët schreef:Was maakte het zo n goede dag?Schemerlichtje schreef:Het kan niet beter!!Helemaal top!! Stil verwonderd en heel dankbaar voor alles van afgelopen zondag.

-

~ Het was zo donker dat ik overal lichtpuntjes zag ~ (Loesje)
Dankbaar en ontroerd. Net oma verteld dat we zwanger zijn. Toen ik hoorde dat ze voor ons had gebeden. Dat doet toch wel wat met me.
Wat fijn voor je, dat je oma dit nog mag meemaken ! Ook voor je oma heel bijzonder. Toen onze oudste geboren werd, leefde de oma van mijn man nog. Haar eerste achterkleinkind !Lassie schreef:Dankbaar en ontroerd. Net oma verteld dat we zwanger zijn. Toen ik hoorde dat ze voor ons had gebeden. Dat doet toch wel wat met me.
Twee weken daarna overleed ze.
Als er schaduw is, dan moet er ook licht zijn ~ Spurgeon
Dit is de oma van mijn man. Mijn eigen oma moeten we het nog vertellen (dat van mijn eigen oma wordt het de 21e achterkleinkind en ze is ook al 90, ik hoop dat ze ons kind nog mag mee maken maar echt zeker van zijn durf ik niet te zeggen).
Wat ik heel bijzonder vind is dat een bekende nog zijn:
vader - opa + oma - overgrootvader en overgrootmoeder (vaders kant) - overgrootvader en overgrootmoeder (moeders kant) gekend heeft.
Nu leven nog van zijn vaders kant : de vader van zijn vader
moeder - opa + oma - overgrootvader en overgrootmoeder (vaders kant) - overgrootvader en overgrootmoeder (moeders kant) gekend heeft.
en van zijn moeders kant leven nog opa en oma en overgrootvader.
Ik denk niet dat dát vaak voorkomt in Nederland.
vader - opa + oma - overgrootvader en overgrootmoeder (vaders kant) - overgrootvader en overgrootmoeder (moeders kant) gekend heeft.
Nu leven nog van zijn vaders kant : de vader van zijn vader
moeder - opa + oma - overgrootvader en overgrootmoeder (vaders kant) - overgrootvader en overgrootmoeder (moeders kant) gekend heeft.
en van zijn moeders kant leven nog opa en oma en overgrootvader.
Ik denk niet dat dát vaak voorkomt in Nederland.
De halve waarheid is funester dan de onjuistheid (E. von Feuchtersieben)
verwonderd
en rustig en blij
dat ik de afgelopen dagen veel fijne en goede gesprekken heb mogen hebben, vanavond de week fijn afgesloten bij opa.
en rustig en blij
dat ik de afgelopen dagen veel fijne en goede gesprekken heb mogen hebben, vanavond de week fijn afgesloten bij opa.
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
Angstig, morgen naar de tandarts, er is wéér een tand afgebroken maar dat staat al in "wist u dat"
Alleen wie door de duisternis van de nacht is gegaan, kan het licht van de morgen naar waarde schatten !
He will wipe away every tear from their eyes. Death shall be no more, neither shall be mourning nor crying nor pain anymore, for the former things have passed away. Revelation 21:4
He will wipe away every tear from their eyes. Death shall be no more, neither shall be mourning nor crying nor pain anymore, for the former things have passed away. Revelation 21:4
- JolandaOudshoorn
... en ik moet nog steeds een afspraak maken bij de kaakchirurg......Mariavt schreef:Angstig, morgen naar de tandarts, er is wéér een tand afgebroken maar dat staat al in "wist u dat"

Ik weet, mijn Verlosser leeft
Ik leef met je mee hoor..JolandaOudshoorn schreef:... en ik moet nog steeds een afspraak maken bij de kaakchirurg......Mariavt schreef:Angstig, morgen naar de tandarts, er is wéér een tand afgebroken maar dat staat al in "wist u dat"![]()
![]()

Alleen wie door de duisternis van de nacht is gegaan, kan het licht van de morgen naar waarde schatten !
Zo voelde ik me gisteravond ook. Ben om 20.15 op de bank in slaap gevallen.Lassie schreef:
Een lepel vol vriendelijkheid helpt de ander om de waarheid te slikken.

wat de toekomst brengen moge, mij geleidt des Heeren hand [/color]