Als je het nog eens leest, dan zie dat ik geschreven heb: ik meen dat het Kayak was, maar OOK nog een Engelse rockband. Ik kan die naam niet onthouden, het zei me niets. Maar de kinderen wel. Het was duidelijk geen muziek voor de "ouderen" want hij ging er met een kind van hem heen.Rijssen schreef:Mara schreef:Het was Kayak meen ik me te herinneren, en ook nog best een pittige Engelse rockband, aldus 1 van mijn kinderen. Gaatie daarheen, was hun verbazing ! Ik weet echt niet meer hoe deze heette, en kinderen zijn niet thuis. Iig uit het top 40 segment zeg maar.parsifal schreef:Misschien het type popconcert? Of misschien oog voor de lijdende medemens, die je ziet als schepsel van God? Ik ben het verder wel met je eens dat het een heel verschil maakt of je de klassieke muziek van Muzorgsky luistert of de popmuziek van Alison Krauss.Mara schreef:Sorry, maar de christenunie is vlees noch vis. Rouvoet had het in zich, maar als ik bepaalde dingen lees van hem, zeg ik: jammer![]()
Zijn voorkeur voor bepaalde POPmuziek, hij gaat zelfs naar popconcerten, met 1 van zijn kinderen.
Wat onderscheidt je dan ?
Ik blijf het jammer vinden dat voor veel mensen Christendom en economisch rechts niet eens meer flirten maar een huwelijk lijken te hebben gesloten wat nooit verbroken kan worden.
Idd Kayak, is geen Engelse Rockband, maar een Nederlandse symphonische Rockband.
Maar ontopic, denk dat wel veel Cu'ers naar SGP zijn overgegaan, gezien het aantal stemmen meer voor de SGP.
Als je kijkt naar Bunschoten, voorheen een CU bolwerk, daar is de SGP verdubbeld ten koste van de CU.
Denk dat ze bij de CU een andere koers moeten gaan varen (lees een minder linkse koers) veel mensen herkennen zich niet meer in de CU.
En terecht als je een notabene met D'66 samen een pakt gaat sluiten tegen de coalitie.
Ik kan me niet voorstellen dat 1 v.d. vaders hier met een zoon naar een stevig rockconcert gaat ?
Of wel ?