Oorspronkelijk gepost door Tirzah(PS 2) Matthijs, je gaat toch ook mee? Ik heb je naam nog niet op de lijst zien staan...
Hoi Tirz,
Helaas, ik kom niet! 25 augustus is mijn eerste schooldag. 's Middags vanaf half 3 tot 's avonds half 10 school. Beetje laat om dan nog die kant op te komen hè!
26 augustus kwam mij beter uit. Maar helaas!
Ik hoop jou en de rest spoedig weer eens te ontmoeten!
Wat een klein beetje druk van buitenaf nog weer kan doen he.
Weer een nieuwe aanmelding.
Het lijstje ziet er nu als volgt uit:
Lecram
Maninne
Tuppy
NDonselaar
Jelle en Annie
Admin, als hij niet in duitsland zit. of we moeten het hem maar opsturen
Parsifal
Empee
Pim
Nicname
Gerrit de 2e
Memento
Daphne
Jacob
Adorote
Refo
Lassie ( onder voorbehoud)
Tirzah:,:,
Oorspronkelijk gepost door Tirzah(PS 2) Matthijs, je gaat toch ook mee? Ik heb je naam nog niet op de lijst zien staan...
Hoi Tirz,
Helaas, ik kom niet! 25 augustus is mijn eerste schooldag. 's Middags vanaf half 3 tot 's avonds half 10 school. Beetje laat om dan nog die kant op te komen hè!
26 augustus kwam mij beter uit. Maar helaas!
Ik hoop jou en de rest spoedig weer eens te ontmoeten!
Ik mis nog steeds de aanmelding van onze grote en zeer gewaardeerde weledele heer Adrianus.
Ook Pied Majorca en Robert zou ik wel eens willen ontmoeten (Als Jelle het goed vindt)
Oorspronkelijk gepost door gerrit de 2e
Ik mis nog steeds de aanmelding van onze grote en zeer gewaardeerde weledele heer Adrianus.
Ook Pied Majorca en Robert zou ik wel eens willen ontmoeten (Als Jelle het goed vindt)
En Limosa is ook nog steeds de grote afwezige.
En zo kan ik er nog wel een paar noemen:
Refojongere
Paus
Kridje
marsm104
De Rijssenaren
Andre
Rhode
Egbert
Kislev
Oorspronkelijk gepost door gerrit de 2e
En Limosa is ook nog steeds de grote afwezige.
En zo kan ik er nog wel een paar noemen:
Refojongere
Paus
Kridje
marsm104
De Rijssenaren
Andre
Rhode
Egbert
Kislev
Enz. enz.
WAAR BLIJVEN JULLIE?????
Egbert blijft waar die is waarschijnlijk. Had graag gekomen, kon ook wel ivm het werk maar wij komen ws. de dag daarvoor of op de woensdag terug uit Oekraïne bovendien hebben ze een dominee gepland op die dag en kom ik niet is de kerk leeg, dus reken maar niet op mij. Een volgende keer beter, oké? :#
Met vriendelijke groet, Egbert.
Maar indien gij elkander bijt en vereet, zie toe, dat gij van elkander niet verteerd wordt.
Galaten 5:15
ps. iedereen die jarig is geweest of iets anders memorabels heeft meegemaakt is hierbij gefeliciteerd, alle anderen veel sterkte.