NDonselaar? Neem je Deborah mee??:)
En Pim & Nic de jongens!
BBQ for 2
lag waarschijnlijk aan jou dat ze zo braaf zat of niet:D:D:DOorspronkelijk gepost door jacobzat gisteren nog heel braaf naast me in de kerkOorspronkelijk gepost door DaphneOorspronkelijk gepost door parsifal
he luitens,
waarom staan jullie er nog niet bij? en waar is lo?
Lo is errrrug stil de laatste tijd :i
ongetwijfeld :!:!Oorspronkelijk gepost door takkielag waarschijnlijk aan jou dat ze zo braaf zat of niet:D:D:DOorspronkelijk gepost door jacobzat gisteren nog heel braaf naast me in de kerkOorspronkelijk gepost door DaphneOorspronkelijk gepost door parsifal
he luitens,
Lo is errrrug stil de laatste tijd :i
hmmm even denken....Oorspronkelijk gepost door LecramMisschien smeed ik wel een gemeen onderhuids plan om met mijn opponenten af te rekenen :t:tOorspronkelijk gepost door parsifal
Hmm zelfs Lecram (om maar iemand te noemen met een totaal andere mening dan ik) wil nog komen, terwijl hij weet dat ik kom .
1. Hij eet veel knoflook....
2. Hij is in de leer gegaan bij de tenenlikker uit Rotterdam
3. :t:t:t:t:t:t:t geen idee....
Jaja wel mij naar zeeland laten komen, maar als ze zelf moeten reizen ho maarOorspronkelijk gepost door KevertjeOorspronkelijk gepost door parsifal
he luitens,
we durven niet...

"Then he isn't safe?" said Lucy.
"Safe?" said Mr. Beaver. "Don't you hear what Mrs. Beaver tells you? Who said anything about safe? "Course he isn't safe. But he's good. He's the King, I tell you."
"Safe?" said Mr. Beaver. "Don't you hear what Mrs. Beaver tells you? Who said anything about safe? "Course he isn't safe. But he's good. He's the King, I tell you."
Als iedereen voldoende vlees meeneemt, hoeven jullie niet bang te zijn hoor. En als het vlees op is, lopen er nog altijd een paar koeien en schapen in het weiland achter bij Jelle. Die moeten dan alleen nog met het bootje worden gehaald.Oorspronkelijk gepost door KevertjeOorspronkelijk gepost door parsifal
he luitens,
we durven niet...
Als het aan mij ligt, dan kom ik... absoluut. Dus schrijf mij er maar bij Jelle. Ook als de rest van de Luitens niet gaat!
(PS 1) Kever, je durft heel wat te beweren. 'k Zou maar een beetje op je woorden letten.
(PS 2) Matthijs, je gaat toch ook mee? Ik heb je naam nog niet op de lijst zien staan...
(PS 1) Kever, je durft heel wat te beweren. 'k Zou maar een beetje op je woorden letten.
(PS 2) Matthijs, je gaat toch ook mee? Ik heb je naam nog niet op de lijst zien staan...