Hij was op weg naar zijn hotel en kwam in een achterafstraatje terecht.
Het schijnt dat meerdere Nederlanders met de dood zijn bedreigd.
Vers 18?JolandaOudshoorn schreef:Een vriendin wees mij op Jesaja 19
met 90% moslims lijkt me dit land nog niet genezen...Tiberius schreef:Vers 18?JolandaOudshoorn schreef:Een vriendin wees mij op Jesaja 19
meer het begin van hfst 19, maar daarbij uitziend naar de rest van het hoofdstuk.Tiberius schreef:Vers 18?JolandaOudshoorn schreef:Een vriendin wees mij op Jesaja 19
refo schreef:In Lybie loopt het lelijk uit de hand.
-- Situation in Libya appears to worsen with reports that helicopters fired on protesters. CNN working to confirm. --
bron: nu.nl
'Straten Tripoli bezaaid met lichamen'
Uitgegeven: 22 februari 2011 14:45
Laatst gewijzigd: 22 februari 2011 15:10
AMSTERDAM - In een wijk in de Libische hoofdstad Tripoli liggen de straten bezaaid met de lichamen van demonstranten. Zij zijn doodgeschoten door veiligheidstroepen die trouw hebben gezworen aan de Libische leider Moammar Kadaffi.
Dat hebben de Libische oppositieactivist Mohammed Ali en een bewoner van Tripoli dinsdag gezegd.
In de nacht van maandag op dinsdag begaven milities zich voor zonsopgang in de wijk Fashloum, zei de inwoner van Tripoli, die anoniem wenste te blijven. Zij schoten met scherp op ieder 'bewegend mens', maar ook op ambulances, zodat gewonden niet naar het ziekenhuis konden worden gebracht en op straat doodbloedden.
Jawel hoor. Ik zag de angst in de ogen van de mensen in Christchurch (whats in a name ??) in veel landen rommelt het, veel mensen laten het leven, op straat liggen ze als oud vuil. EN NOG IS HET EINDE NIET !Kippetje schreef:refo schreef:In Lybie loopt het lelijk uit de hand.
-- Situation in Libya appears to worsen with reports that helicopters fired on protesters. CNN working to confirm. --
bron: nu.nl
'Straten Tripoli bezaaid met lichamen'
Uitgegeven: 22 februari 2011 14:45
Laatst gewijzigd: 22 februari 2011 15:10
AMSTERDAM - In een wijk in de Libische hoofdstad Tripoli liggen de straten bezaaid met de lichamen van demonstranten. Zij zijn doodgeschoten door veiligheidstroepen die trouw hebben gezworen aan de Libische leider Moammar Kadaffi.
Dat hebben de Libische oppositieactivist Mohammed Ali en een bewoner van Tripoli dinsdag gezegd.
In de nacht van maandag op dinsdag begaven milities zich voor zonsopgang in de wijk Fashloum, zei de inwoner van Tripoli, die anoniem wenste te blijven. Zij schoten met scherp op ieder 'bewegend mens', maar ook op ambulances, zodat gewonden niet naar het ziekenhuis konden worden gebracht en op straat doodbloedden.
Ik vind dit werkelijk zo aangrijpend om te lezen...ben er steeds mee bezig.
Wat moet er gebeuren om dit te stoppen? Waarom overkomt dit deze mensen en mij niet? Er gebeurd zoveel lijkt het de laatste tijd, vandaag weer een aardbeving met vele doden.
En ik zit een half uur na te denken over mijn boodschappenlijstje voor morgen omdat ik twijfel tussen gehaktballen of kipfilet (bij wijze van spreken)....
Het contrast is zó groot, ik heb er op dit moment erg veel last van, maar weet niet zo goed raad wat ik met deze 'onrust' in mij moet....herkent iemand dit?
Ik begrijp de glimlachende smiley niet aan het einde van je zinMara schreef: Jawel hoor. Ik zag de angst in de ogen van de mensen in Christchurch (whats in a name ??) in veel landen rommelt het, veel mensen laten het leven, op straat liggen ze als oud vuil. EN NOG IS HET EINDE NIET !
Maar ach, aardbevingen en revoluties zijn van alle tijden, toch ?
Ik ook niet, want het einde der tijden is nabij gekomen en wie merkt het op?Kippetje schreef:Ik begrijp de glimlachende smiley niet aan het einde van je zinMara schreef: Jawel hoor. Ik zag de angst in de ogen van de mensen in Christchurch (whats in a name ??) in veel landen rommelt het, veel mensen laten het leven, op straat liggen ze als oud vuil. EN NOG IS HET EINDE NIET !
Maar ach, aardbevingen en revoluties zijn van alle tijden, toch ?