BBQ for 2
Hmm, dat valt dan weer tegen :#Oorspronkelijk gepost door nicname'k Dacht het niet .....Maarreh weet jij de Ridder van Catsweg wel te vinden? Of ga je bij Lecram achter op de motor?![]()
Maarre, 't lijkt me wel een goed plan als Lecarm zijn vrouw gewoon mee achterop neemt!
Maar mijn vrouw gaat uit principe niet (meer) achterop.
- ndonselaar
- Contacteer:
Ik heb nog steeds niemand gezien en ben nu toch al weer een behoorlijk poosje thuis.Oorspronkelijk gepost door refo
Maar Jelle hoor of zie je niet meer.......
Zal zo eens bij hem langs rijden.
Zekers, vanmiddag ben ik een uurtje of drie weggeweest om de nieuwe fiets weer eens even uit te proberen.
Zeker met dit mooie weer moeten we er gebruik van maken he. Als het regent is de lol er snel vanaf.
Nu nog even een telefoontje afwachten en dan zal ik hier wat meer melden. tot zo.
woensdagavond 25 augustus, als het weer een beetje wil meewerken zouden we een barbecue kunnen houden.
Iedereen die tijd of zin heeft mag komen om een gezellige eetbare avond met elkaar te hebben.
Gezien de drukte bij mij in en om het huis zou het fijn zijn als een ieder voor zichzelf het vlees zou kunnen meenemen. Voor hen voor wie dat moeilijk is kunnen we nog wel wat organiseren. Voor de drankjes en de salades zorgen wij wel. Voor de rest is het geheel gratis.
Geef even bij mij op wie er komen, dat kan hier of via u2u naar mij.
Laten we hopen dat er heel wat kunnen komen, want hoe meer zielen hoe meer vreugd. De vorige keer was ook heel gezellig, dus laat je nu niet weerhouden om je op te geven.
Jelle
Iedereen die tijd of zin heeft mag komen om een gezellige eetbare avond met elkaar te hebben.
Gezien de drukte bij mij in en om het huis zou het fijn zijn als een ieder voor zichzelf het vlees zou kunnen meenemen. Voor hen voor wie dat moeilijk is kunnen we nog wel wat organiseren. Voor de drankjes en de salades zorgen wij wel. Voor de rest is het geheel gratis.
Geef even bij mij op wie er komen, dat kan hier of via u2u naar mij.
Laten we hopen dat er heel wat kunnen komen, want hoe meer zielen hoe meer vreugd. De vorige keer was ook heel gezellig, dus laat je nu niet weerhouden om je op te geven.
Jelle