Mijn vrouw en ik barbekjoeën graag met vrienden, maar ook regelmatig met zijn tweeën. Sommigen vinden dat een beetje vreemd, zo hebben we begrepen uit reacties, maar wij vinden het heel gezellie.
Is het echt zo raar?
BBQ for 2
Net vanavond met mijn schoonmoeder en twee kleinkinderen ge bbq. t. Heel gezellig maar ik moet zeggen dat als wij met z'n tweeën zijn ook wel bbq-en. Waarom niet? waarom zou het alleen gezellig zijn als er anderen bij zijn. Samen is toch ook heel gezellig.
Gezellig de fakkels laten branden in de tuin, de tuinverlichting aan en samen heerlijk smullen, een glas sinaasappelsap voor Annie en een goed glas wijn voor mezelf, nou de avond kan dan niet stuk.
Dus is het raar om samen te bbq-en, Nee
!
Maar als er zijn die het gezellig vinden om met ons of anderen te bbq-en geef maar een gil.
Gezellig de fakkels laten branden in de tuin, de tuinverlichting aan en samen heerlijk smullen, een glas sinaasappelsap voor Annie en een goed glas wijn voor mezelf, nou de avond kan dan niet stuk.
Dus is het raar om samen te bbq-en, Nee
Maar als er zijn die het gezellig vinden om met ons of anderen te bbq-en geef maar een gil.
-
Na de vakantie....Oorspronkelijk gepost door tukkertje
Al moet ik het alleen doen:,:,:,:,:,:,:,:,
Wij niet met z'n tweetjes. Daar wil ik graag zo'n klein wokje voor met een spiritusbrandertje (gezien bij Intratuin). Vind het zo gigantisch gedoe. En als je met een groepje gaat bbq-en kun je lekker een bult klaar maken.
Met je gedachten ergens anders, ben je altijd overal.
-
- Contacteer: