Auto schreef:Willem schreef:Uiteraard hebben we het over nu. Topic is ook SHG of RST. Daarin komen dit soort vragen aan de orde. Ik vraag het in de hoop dat er een forummer is die het antwoord weet. Jij doet nu hetzelfde als Auto , impliciet suggereren dat refoforum geen antwoord gaat geven op de verschillen tussen SHG of RST.
Ten slotte, ik toonzet niets negatief. Dat is jouw perceptie.
Je advisering om verder niet van het forum gebruik te maken om vragen beantwoord te krijgen zal ik verder niet opvolgen.
Hierna hou ik er over op. Maar ik vind het vrij misselijk dat jij een posting van mij interpreteerd als bovenstaande suggestie. Dat heb ik al eerder gezegd dat je dat niet hard kan maken en daarnaast heb ik aangegeven dat het een advies is. Vervolgens ben ik nog zelfs ingegaan om je proberen duidelijk te maken hoe wij het ervaren hebben en hoe ik er naar kijk.
Dus met jouw suggestieve posting over mijn posting dan zet je de toon zeer negatief neer. En dat is niet alleen mijn perceptie maar die van meerderen.
Auto,
Uiteindelijk krijg je dan enkel een koekje van eigen deeg. Ik stel een paar vragen over het
waarom van kerkelijke ondersteuning. Ik heb van meerdere kanten - ook van jouw - advies gekregen het maar ergens anders te vragen. Verder wordt mij door jouw meegedeeld dat de kraamverzorgster(s) van SHG een toppertje was. Alsof dat een relatie zou hebben met eventuele ondersteuning vanuit een kerk. Alsof ik zou suggereren dat het niet goed geregeld zou zijn. Alsof men naar deze aspecten niet mag vragen omdat jouw ervaring goed is geweest.
Als je een antwoord weet op het
waarom van de kerkelijke ondersteuning ben ik benieuwd. Maar het lijkt me niet evident om - tezamen met anderen - als eerste de bedrijfscultuur en organisatietructuur te bespreken om vervolgens menen de vraag beantwoord te hebben. De markt zal wel bepalen of die constructies aanslaan. Je geeft aan welke financieringsbronnen ze hebben. De vraag was eenvoudigweg
waarom zou de GGiN middels een deputaatschap het bestuur vormen en (mee)financieren? (volgens mij is het iets van EURO 1,50) per lid)
Weet men het antwoord niet, of weet men het wel maar heeft men geen zin om een antwoord hierop te geven, reageer dan gewoon niet. En van het soort gedreig van "En dat is niet alleen mijn perceptie maar die van meerderen" trek ik me ook niet veel aan. Het is overigens een flauwe opmerking.