Omslag en layout van boeken
Omslag en layout van boeken
Wat vinden we eigenlijk van de lay-out van dit boek?

Re: Omgang met God, Bijbelse bevinding door Ds CG Vreugdenhi
prachtige omslag!
Aantrekkelijke voorkant voor de jeugd, de primaire doelgroep.
- JolandaOudshoorn
helma schreef:prachtige omslag!

Als die net zo mooi is als de buitenkant.....
Ik weet, mijn Verlosser leeft
Beetje Amerikaanse invloeden, dit soort tafereeltjes.
Maar ach, als je het boek open hebt zie je daar niks meer van.
En 't gaat tenslotte om de inhoud.
Maar ach, als je het boek open hebt zie je daar niks meer van.
En 't gaat tenslotte om de inhoud.
~~Soli Deo Gloria~~
Ik vind nooit zoveel van een omslag. Eerst maar eens over de binnenkant nadenken.
Wij hebben inmiddels 2 exemplaren in huis.
Moet zeggen dat ik de voorkant nog niet bekeken had en derhalve ook nog niet besproken.
Moet zeggen dat ik de voorkant nog niet bekeken had en derhalve ook nog niet besproken.
net als bij mensen, de buitenkant zegt niets.Jongere schreef:Ik vind nooit zoveel van een omslag. Eerst maar eens over de binnenkant nadenken.
Why do we spend money we don’t have on things we don’t need to create impressions that don’t last on people we don’t care about ?
Als de layout er iets toe doet (bij de HSV-discussie werd dit non-argument door HSV tegenstanders ook genoemd) vind ik hem wel mooi. Gelukkig gaat het idd om de inhoud. Prachtig boek!Willem schreef:Wat vinden we eigenlijk van de lay-out van dit boek?
Behoort zo'n boekbespreking niet in het forumdeel 'Boeken'? 

Gewetensbezwaarde trouwambtenaar - 'De totalitaire staat werpt het geweten van haar burgers weg als een waardeloos vod'
Dr. J.H. Bavinck
Dr. J.H. Bavinck
Ik zit me af te vragen waarom je deze vraag stelt? Wat vind je zelf van de lay out?Willem schreef:Wat vinden we eigenlijk van de lay-out van dit boek?
M.i is de inhoud belangrijker. Maar goed, ik vind t een mooie omslag, al zou ik de kleuren anders doen, smaken veschillen. De foto vind ik wel mooi, passend.
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
Onder layout wordt verstaan hoe de opbouw van een (grafisch) ontwerp er visueel uit ziet. Het gaat dan om het lettertype, de positie op de pagina, de indeling in kolommen, waar de afbeeldingen staan, enzovoorts.
Daarin is me al helemaal niets bijzonders opgevallen.
Het is lay-out.refo schreef:Onder layout wordt verstaan hoe de opbouw van een (grafisch) ontwerp er visueel uit ziet. Het gaat dan om het lettertype, de positie op de pagina, de indeling in kolommen, waar de afbeeldingen staan, enzovoorts.
Misschien moet het lay out zijn. Maar een verbindingsstreepje in het Engels? No way! (Of noway)