je stapt nog steeds bij me in, dus het zal wel meevallen met jouDemocritus schreef:InderdaadMarthaMartha schreef:Ik scheur helemaal niet, heb gewoon een stoere doortastende rijstijl...Ichtus schreef:Zoiets jahelma schreef:iets met een eend ofzo??![]()
vanmorgen verjaardag gevierd met wat vriendinnen; erg gezellig!!Dat was meer in den beginne. Deze kwam ook vaak langs gescheurd
![]()
Wat doen we vandaag ? [7]
- MarthaMartha
Re: Wat doen we vandaag ? [7]
Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
MarthaMartha schreef:Ik scheur helemaal niet, heb gewoon een stoere doortastende rijstijl...Ichtus schreef:Zoiets jahelma schreef:iets met een eend ofzo??![]()
vanmorgen verjaardag gevierd met wat vriendinnen; erg gezellig!!Dat was meer in den beginne. Deze kwam ook vaak langs gescheurd
Wees jezelf, er zijn al zoveel anderen!
zó doortastend dat we soms in den Haag uitkomen als we in Nieuwerkerk (ZLD) moeten zijn 
- MarthaMartha
uh... ik reed en jij las kaart toch?helma schreef:zó doortastend dat we soms in den Haag uitkomen als we in Nieuwerkerk (ZLD) moeten zijn
- Oude-Waarheid
helma schreef:zó doortastend dat we soms in den Haag uitkomen als we in Nieuwerkerk (ZLD) moeten zijn
Was dat die keer dat jullie naar het Omniversum gingen?helma schreef:zó doortastend dat we soms in den Haag uitkomen als we in Nieuwerkerk (ZLD) moeten zijn
nee, nee; toen moesten we wel in den Haag zijnTiberius schreef:Was dat die keer dat jullie naar het Omniversum gingen?helma schreef:zó doortastend dat we soms in den Haag uitkomen als we in Nieuwerkerk (ZLD) moeten zijn
En toen greep ze heel doortastend naar haar autogordel
- MarthaMartha
Lach maar, ze zat continue mijn aandacht af te leiden....Oude-Waarheid schreef:helma schreef:zó doortastend dat we soms in den Haag uitkomen als we in Nieuwerkerk (ZLD) moeten zijn
![]()
![]()
![]()
jij reed en wij kletstenMarthaMartha schreef:uh... ik reed en jij las kaart toch?helma schreef:zó doortastend dat we soms in den Haag uitkomen als we in Nieuwerkerk (ZLD) moeten zijn
en een kaart heb ik niet gezien
- MarthaMartha
helma schreef:jij reed en wij kletstenMarthaMartha schreef:uh... ik reed en jij las kaart toch?helma schreef:zó doortastend dat we soms in den Haag uitkomen als we in Nieuwerkerk (ZLD) moeten zijn
en een kaart heb ik niet gezien
Nieuwe jobIchtus schreef:Er staat al een cake in de oven.
Straks met de cake naar oud collega's en ze vertellen dat ik blij ben dat ik bij ze weg ben
Stil mijn ziel wees stil, en wees niet bang voor de onzekerheid van morgen. God omgeeft je steeds, Hij is erbij, in je beproevingen en zorgen!
Vandaag naar cursus geweest (WinWin). Je leert er in ieder geval veel van (hoe je het gedrag van leerlingen voor kan zijn en hoe je adequaat kunt handelen zonder dat je les verstoort wordt).
Ik weet wel hier op het refoforum zitten natuurtalenten
maar ik heb zo'n cursus echt wel nodig. 
Ik weet wel hier op het refoforum zitten natuurtalenten
De halve waarheid is funester dan de onjuistheid (E. von Feuchtersieben)
Vanavond naar de Grolschveste geweest.
Oei, dan heb je wel een leuk avondje gehad denk ik zo, als Twente-fan.

Ik heb vanavond een vergadering voor de Alpha Cursus. Morgen uit het werk naar Wageningen voor een "mannenweekend" met twee vrienden. Mijn vrouw heeft af en toe een vriendinnenweekend met 3 goede vriendinnen, ze gaan dan shoppen, maskertjes doen, zoetsaappige films kijken, chocola eten etc. Dus ik dacht: Laat ik eens een vergelijkbaar iets opzetten, maar dan voor mannen
Ik heb vanavond een vergadering voor de Alpha Cursus. Morgen uit het werk naar Wageningen voor een "mannenweekend" met twee vrienden. Mijn vrouw heeft af en toe een vriendinnenweekend met 3 goede vriendinnen, ze gaan dan shoppen, maskertjes doen, zoetsaappige films kijken, chocola eten etc. Dus ik dacht: Laat ik eens een vergelijkbaar iets opzetten, maar dan voor mannen
Do not waste time bothering whether you ‘love’ your neighbor; act as if you did. As soon as we do this we find one of the great secrets. When you are behaving as if you loved someone, you will presently come to love him."
Marnix schreef:Oei, dan heb je wel een leuk avondje gehad denk ik zo, als Twente-fan.
Stil mijn ziel wees stil, en wees niet bang voor de onzekerheid van morgen. God omgeeft je steeds, Hij is erbij, in je beproevingen en zorgen!