Dat lees ik ook zo tussendoor, maar dan vooral voor de lekkere receptenMara schreef:Het boek van Teunie, veel bespaartips

Dat lees ik ook zo tussendoor, maar dan vooral voor de lekkere receptenMara schreef:Het boek van Teunie, veel bespaartips
John Warburton-Weldadigheden van een Verbondsgodcaprice schreef:Catechismusverklaring van Ferre en Brinkman.
Dat is lang geleden...ik kreeg dat boek 25 jaar geleden als "zondagschooljuf"Boekenstek schreef:John Warburton-Weldadigheden van een Verbondsgodcaprice schreef:Catechismusverklaring van Ferre en Brinkman.
En je weet het nog.....Orchidee schreef:Dat is lang geleden...ik kreeg dat boek 25 jaar geleden als "zondagschooljuf"Boekenstek schreef:John Warburton-Weldadigheden van een Verbondsgodcaprice schreef:Catechismusverklaring van Ferre en Brinkman.
Ja het heeft indruk op me gemaakt.Boekenstek schreef:En je weet het nog.....Orchidee schreef:Dat is lang geleden...ik kreeg dat boek 25 jaar geleden als "zondagschooljuf"Boekenstek schreef:John Warburton-Weldadigheden van een Verbondsgodcaprice schreef:Catechismusverklaring van Ferre en Brinkman.
John Warburton-Weldadigheden van een Verbondsgod
Dat is lang geleden...ik kreeg dat boek 25 jaar geleden als "zondagschooljuf"
En je weet het nog.....
't Is ook een heel puur boek, zonder opsmuk.Ja het heeft indruk op me gemaakt.
Ik ben ooit ook in dat boek begonnen. Daar stonden woorden in die ik (helaas wel) gehoord had, oftewel vloeken. Ik weet niet hoe dat in de door je genoemde uitvoering is....Ruth schreef:Ik lees nu Ciske de Rat geschreven door Piet Bakker,
de musical uitvoering
echt een geweldig boek![]()
met woorden die ik nog nooit gehoord had![]()