Mooi, rustig maar ook "eentonig".Nochtans schreef:Don Ross & Andy McKee - Dolphins
Ik denk dat je in een bepaalde "stemming" moet zijn om hier echt van te genieten.
Vraagje: zit er in "duet" nog een geestelijke background?
Mooi, rustig maar ook "eentonig".Nochtans schreef:Don Ross & Andy McKee - Dolphins
Dat is inderdaad een gevaar dat schuilt in dit soort muziek, door het ontbreken van zang is het soms moeilijk om de aandacht langer vast te houden (vooral ook door het gebruik van één type instrument). Ik ben zelf pianist, maar merk soms zelf dat het moeilijk is de aandacht vast te houden bij bepaalde pianosonate's, terwijl je daar als je ze zelf speelt weer helemaal geen last van hebt.jvdg schreef:Mooi, rustig maar ook "eentonig".Nochtans schreef:Don Ross & Andy McKee - Dolphins
Ik denk dat je in een bepaalde "stemming" moet zijn om hier echt van te genieten.
Vraagje: zit er in "duet" nog een geestelijke background?
Leuk!Rijssen schreef:[youtube]oaBOVqaUrG0[/youtube]
als ik in de juiste stemming ervoor ben, vind ik dit wel gave muziek. Knap gedaan door Tom Parker, en na dertig jaar nauwelijks verouderd, in mijn ondeskundig oor. Alleen dat gedraai en gewiebel van Vicki Brown staat me wat tegen. Haar lichaamstaal past niet bij de teksten die ze zingt.Lourens schreef:Via Youtube: [youtube]BwuTJioA0pA[/youtube]
The Young Messiah
Tom Parker
Zita schreef:als ik in de juiste stemming ervoor ben, vind ik dit wel gave muziek. Knap gedaan door Tom Parker, en na dertig jaar nauwelijks verouderd, in mijn ondeskundig oor. Alleen dat gedraai en gewiebel van Vicki Brown staat me wat tegen. Haar lichaamstaal past niet bij de teksten die ze zingt.Lourens schreef:Via Youtube: [youtube]BwuTJioA0pA[/youtube]
The Young Messiah
Tom Parker