Beroepingswerk [9]
Re: Beroepingswerk [9]
Ik kom niet meer rechtstreeks op de site prekensite.nl Wat is ermee aan de hand en wie geeft me even de juiste tip om er, als dat al kan, toch weer direct op te komen. Bedankt allen die mij als oudere, die niet meer zo goed thuis is in de digitale wereld, eventjes dé goede tip geven!!
This account has been suspended for non-payment.claus schreef:Ik kom niet meer rechtstreeks op de site prekensite.nl Wat is ermee aan de hand en wie geeft me even de juiste tip om er, als dat al kan, toch weer direct op te komen. Bedankt allen die mij als oudere, die niet meer zo goed thuis is in de digitale wereld, eventjes dé goede tip geven!!
Voor de mensen die geen duits kennen: Dit account is geschorst wegens niet-betaling.
Gereformeerde Gemeenten:
Beroepen te Opheusden: ds. A.H. Verhoef te St. Catharines (Ontario, Canada).
Bron: dominees.nl
Beroepen te Opheusden: ds. A.H. Verhoef te St. Catharines (Ontario, Canada).
Is er ook een nederlands woord voor accountrefo schreef:Voor de mensen die geen duits kennen: Dit account is geschorst wegens niet-betaling.

Er gaan er met twee verbonden verloren en met drie en er worden er met twee verbonden behouden en met drie. Prof. G. Wisse.
Volgens mij gewoon 'sleutel'.huisman schreef:Is er ook een nederlands woord voor accountrefo schreef:Voor de mensen die geen duits kennen: Dit account is geschorst wegens niet-betaling.
Eén ding weet ik, dat ik blind ben en niet zie...
Sterker nog: Het ìs Nederlands. Staat "gewoon" in Van Dalen.PvS schreef:Volgens mij gewoon 'sleutel'.huisman schreef:Is er ook een nederlands woord voor accountrefo schreef:Voor de mensen die geen duits kennen: Dit account is geschorst wegens niet-betaling.
anders kan men denken aan een woord als toegangsrecht.
De vertaling van het Engelse woord account heeft alles te maken met rekenschap.
Door de classis Harderwijk van de Gereformeerde Kerken is drs. Arjen de Groot te Lelystad beroepbaar gesteld.
Arjen de Groot heeft een beroep van de federatieve gemeente CGKV (CGK en GKv) in Enkhuizen.
Hij heeft dit beroep aangenomen.
Namens Evert Haaksma,
Deputaat Administratieve Ondersteuning classis Harderwijk
Bron: http://www.gkv.nl/nieuws/kandidaat-a-de-groot/477/
Arjen de Groot heeft een beroep van de federatieve gemeente CGKV (CGK en GKv) in Enkhuizen.
Hij heeft dit beroep aangenomen.
Namens Evert Haaksma,
Deputaat Administratieve Ondersteuning classis Harderwijk
Bron: http://www.gkv.nl/nieuws/kandidaat-a-de-groot/477/
Atze
-
Nochtans schreef:Sterker nog: Het ìs Nederlands. Staat "gewoon" in Van Dalen.PvS schreef:Volgens mij gewoon 'sleutel'.huisman schreef:Is er ook een nederlands woord voor accountrefo schreef:Voor de mensen die geen duits kennen: Dit account is geschorst wegens niet-betaling.
anders kan men denken aan een woord als toegangsrecht.
De vertaling van het Engelse woord account heeft alles te maken met rekenschap.
Erg vreemd, op prekensite.nl hoeft men nooit in te loggen o.i.d.
Dat kon wel, maar was niet verplicht.
Jammer....
-
Betekent dit, dat prekensite definitief uit de lucht is en niet meer terugkeert?Kensington schreef: Erg vreemd, op prekensite.nl hoeft men nooit in te loggen o.i.d.
Dat kon wel, maar was niet verplicht.
Jammer....
Hartelijke groet,
Evangelist
Evangelist
Hersteld Hervormde Kerk:
Beroepen te Boven-Hardinxveld: ds. P. de Vries te Waarder.
Gereformeerde Gemeenten:
Beroepen te Bodegraven: ds. A.T. Vergunst te Carterton (Nieuw-Zeeland).
Beroepen te Boven-Hardinxveld: ds. P. de Vries te Waarder.
Gereformeerde Gemeenten:
Beroepen te Bodegraven: ds. A.T. Vergunst te Carterton (Nieuw-Zeeland).
refo schreef:Voor de mensen die geen duits kennen: Dit account is geschorst wegens niet-betaling.

Een lepel vol vriendelijkheid helpt de ander om de waarheid te slikken.
-
Tweetal GG Veenendaal: Ds. A. Schreuder (Rijssen-Z) en Ds. W. Visscher (Amersfoort)
Stemming: DV 8 december
Bron: kanselafkondiging
Stemming: DV 8 december
Bron: kanselafkondiging
“Leer de natie haar doop verstaan en Kerk en Staat zijn gered”
Gereformeerde Gemeenten:
Tweetal te Borssele: ds. B.J. van Boven te De Valk - Wekerom en ds. P. Melis te Veen; Stemminsgdatum:D.V. donderdag 2 december;
Tweetal te Rotterdam-Alexanderpolder: ds. G. Clements te Gouda en ds. M. Joosse te Hendrik-Ido-Ambacht; Stemmingsdatum: D.V. donderdag 9 december.
Bron: prekensite.nl
Tweetal te Borssele: ds. B.J. van Boven te De Valk - Wekerom en ds. P. Melis te Veen; Stemminsgdatum:D.V. donderdag 2 december;
Tweetal te Rotterdam-Alexanderpolder: ds. G. Clements te Gouda en ds. M. Joosse te Hendrik-Ido-Ambacht; Stemmingsdatum: D.V. donderdag 9 december.
Bron: prekensite.nl