Waar denk je op dit moment aan? [2]

Gijs83

Re: Waar denk je op dit moment aan? [2]

Bericht door Gijs83 »

Gijs83 schreef:
MarthaMartha schreef:
Gijs83 schreef:Mijn linkerhand die nog steeds deels slaapt. Gisteravond was ik te moe, denk ik, om achter mijn bureau uit mijn dagboek te lezen , toen ben ik vast op mijn hand in slaap gevallen. Je wilt niet wat je niet kunt doen zonder(kracht in de) linkerhand. Kon eerst brillendoos niet eens open maken. Veel valt je zo uit de handen... Nu gaat het wel wat beter kijk hoe het vanmiddag gaat... Tips?
flink gymen met die hand!
Bij de post al gedaan vanmiddag, was erg opletten, 1 keer gevallen met de fiets. Soms ook wat onhandig, maar nog steeds best slap. Fysiothersapeut gebeld: ijsklontjes tegen binnenkant pols houden(wat is binnenkant pols?), misschien dat zwachtel helpt.
Zou het dit: http://www.werkendlichaam.nl/10031/1/ca ... droom.html kunnen zijn?
refo

Bericht door refo »

Ga nou maar naar de huisarts, dat is beter dan RF.
Die kan dan meteen de binnenkant van je pols aanwijzen.
henriët

Bericht door henriët »

refo schreef:Ga nou maar naar de huisarts, dat is beter dan RF.
Die kan dan meteen de binnenkant van je pols aanwijzen.
:haha :haha
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
Lassie

Bericht door Lassie »

aan manlief die nu pas weg rijdt uit Belgie, ik mis hem.
vlinder

Bericht door vlinder »

Gijs83 schreef:
Gijs83 schreef:
MarthaMartha schreef:
Gijs83 schreef:Mijn linkerhand die nog steeds deels slaapt. Gisteravond was ik te moe, denk ik, om achter mijn bureau uit mijn dagboek te lezen , toen ben ik vast op mijn hand in slaap gevallen. Je wilt niet wat je niet kunt doen zonder(kracht in de) linkerhand. Kon eerst brillendoos niet eens open maken. Veel valt je zo uit de handen... Nu gaat het wel wat beter kijk hoe het vanmiddag gaat... Tips?
flink gymen met die hand!
Bij de post al gedaan vanmiddag, was erg opletten, 1 keer gevallen met de fiets. Soms ook wat onhandig, maar nog steeds best slap. Fysiothersapeut gebeld: ijsklontjes tegen binnenkant pols houden(wat is binnenkant pols?), misschien dat zwachtel helpt.
Zou het dit: http://www.werkendlichaam.nl/10031/1/ca ... droom.html kunnen zijn?

Oh...dat is echt een super leuke ingreep om mee te kijken. Heb ik pas gedaan. Zie je alle botjes en zenuwen. Maken ze een tunneltje op je handpalm, snijden ze de paas stukje door, dicht hechten klaar. En patiënt is gewoon bij kennis, heel leuk om mee te praten en te vragen wat hij allemaal voelt. Tijdens mijn stage op de spoed eisende hulp was het even rustig, dus ben ik op het kleine verrichtingen spreekuur van de chirurgen geweest. Ik vond het super.

Sorry Gijs.... :hum
Een lepel vol vriendelijkheid helpt de ander om de waarheid te slikken.
huisman

Bericht door huisman »

aan een buurjongetje die vanmiddag na een half jaar ziek zijn (Leukemie) is overleden in de leeftijd van drie jaar jong.
Er gaan er met twee verbonden verloren en met drie en er worden er met twee verbonden behouden en met drie. Prof. G. Wisse.
Oude-Waarheid

Bericht door Oude-Waarheid »

huisman schreef:aan een buurjongetje die vanmiddag na een half jaar ziek zijn (Leukemie) is overleden in de leeftijd van drie jaar jong.
Tja Huisman,
Weer zo'n roepstem voor ons!!!
En wat een stuk dat de HEERE zich niet vergist.
huisman

Bericht door huisman »

Oude-Waarheid schreef:
huisman schreef:aan een buurjongetje die vanmiddag na een half jaar ziek zijn (Leukemie) is overleden in de leeftijd van drie jaar jong.
Tja Huisman,
Weer zo'n roepstem voor ons!!!
En wat een stuk dat de HEERE zich niet vergist.
Wel onvoorstelbaar moeilijk, het eerste dat mijn dochter vroeg, hij is nu toch wel in de hemel papa....?
Er gaan er met twee verbonden verloren en met drie en er worden er met twee verbonden behouden en met drie. Prof. G. Wisse.
jvdg

Bericht door jvdg »

Ik denk met je mee.
Toen ik vier jaar oud was is mijn zusje op 17-jarige leeftijd aan diezelfde ziekte overleden; het heeft één dag geduurd.
Er was diepe smart en véél opstand, maar de Heere heeft Zich niet onbetoond gelaten.
Ik hoop van harte dat dit ook mag gaan gelden voor jouw buren.
Orchidee

Bericht door Orchidee »

Aan mijn moeder, die op dit moment klaargemaakt word voor een staaroperatie.
Stil mijn ziel wees stil, en wees niet bang voor de onzekerheid van morgen. God omgeeft je steeds, Hij is erbij, in je beproevingen en zorgen!
JolandaOudshoorn

Bericht door JolandaOudshoorn »

Aan mijn oma, zij is vandaag 91 geworden. Helaas gaat het niet erg goed met haar, door haar longemfyseem heeft ze regelmatig ernstig zuurstof gebrek. ook zit ze contstant aan de zuurstof aangesloten.
Door dit gebrek zijn ook haar hersenfuncties achteruit gegaan, ze is erg verward en lijkt te gaan dementeren.

Ik hoop er vanavond of morgenochtend naar toe te gaan.
Ik weet, mijn Verlosser leeft
henriët

Bericht door henriët »

JolandaOudshoorn schreef:Aan mijn oma, zij is vandaag 91 geworden. Helaas gaat het niet erg goed met haar, door haar longemfyseem heeft ze regelmatig ernstig zuurstof gebrek. ook zit ze contstant aan de zuurstof aangesloten.
Door dit gebrek zijn ook haar hersenfuncties achteruit gegaan, ze is erg verward en lijkt te gaan dementeren.

Ik hoop er vanavond of morgenochtend naar toe te gaan.
Gefeliciteerd met je oma, wat een zegen dat ze deze zeer hoge lft mag bereiken zeg!
Maar je ziet ook de broosheid van het leven nu ze lichamelijk achteruit gaat.
Sterkte!
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
ber10e
Contacteer:

Bericht door ber10e »

aan alle mensen die me door sommige moeilijke dagen heen hebben geholpen!!! :love
wat de toekomst brengen moge, mij geleidt des Heeren hand [/color]
henriët

Bericht door henriët »

:fleur
ber10e schreef:aan alle mensen die me door sommige moeilijke dagen heen hebben geholpen!!! :love
henriët

Bericht door henriët »

hoeveel boeken ik voor Jetje ga meenemen uit de bieb..
als ik er 15 neem zijn ze volgende week woe ook uit.
Maar dan is ze zo door de bieb heen..
ik heb het aantal al verhoogd: van 4 naar 5, helaas heeft ze dan vanaf vrijdag niets meer te lezen, dus nu zeg ik maar dat ze per dag 1 boek mag, maar ja...
als binnen een half uur een boek uit hebt..........
:bobo

( ze lijkt op dr pa;))
Gesloten