Het spijt me zeer dit te moeten zeggen... maar mn rijinstructeur zegt altijd als hij ergens "BV" op ziet staan (vrachtwagen ofzo..) "daar heb je er weer een met een BelachelijkVoorkomen.... tjah... geen spelt tussen te krijgen...:,Oorspronkelijk gepost door tukkertje
Moet nog blijken. Heb er wel veel zin in. Komen jullie nog een daggie BV??
Vakantie 2004
:,:,:,Oorspronkelijk gepost door DaphneHet spijt me zeer dit te moeten zeggen... maar mn rijinstructeur zegt altijd als hij ergens "BV" op ziet staan (vrachtwagen ofzo..) "daar heb je er weer een met een BelachelijkVoorkomen.... tjah... geen spelt tussen te krijgen...:,Oorspronkelijk gepost door tukkertje
Je bent wel erg ingenomen met die rij-instructeur van je, Daphen. Kijk je wel een beetje uit?Oorspronkelijk gepost door DaphneHet spijt me zeer dit te moeten zeggen... maar mn rijinstructeur zegt altijd als hij ergens "BV" op ziet staan (vrachtwagen ofzo..) "daar heb je er weer een met een BelachelijkVoorkomen.... tjah... geen spelt tussen te krijgen...:,Oorspronkelijk gepost door tukkertje
Orcie moeten we maar benoemen tot OSW's zedenmeester.Oorspronkelijk gepost door OrckieJe bent wel erg ingenomen met die rij-instructeur van je, Daphen. Kijk je wel een beetje uit?Oorspronkelijk gepost door DaphneHet spijt me zeer dit te moeten zeggen... maar mn rijinstructeur zegt altijd als hij ergens "BV" op ziet staan (vrachtwagen ofzo..) "daar heb je er weer een met een BelachelijkVoorkomen.... tjah... geen spelt tussen te krijgen...:,Oorspronkelijk gepost door tukkertje

Met vriendelijke groet, Egbert.
Maar indien gij elkander bijt en vereet, zie toe, dat gij van elkander niet verteerd wordt.
Galaten 5:15
ps. iedereen die jarig is geweest of iets anders memorabels heeft meegemaakt is hierbij gefeliciteerd, alle anderen veel sterkte.
Maar indien gij elkander bijt en vereet, zie toe, dat gij van elkander niet verteerd wordt.
Galaten 5:15
ps. iedereen die jarig is geweest of iets anders memorabels heeft meegemaakt is hierbij gefeliciteerd, alle anderen veel sterkte.
Hahaahah, wel een geinig plaatje!
Maar wij gaan in Augustus een paar dagen naar Nederland op vakantie, en dan door naar Oostenrijk met mijn jongste zus...Wel errug veel zin in!
Mijn flat staat op het punt verkocht te worden,dus we gaan een deeltje van dat geld daar voor gebruiken...waarschijnlijk laatste kansje....
De jaren erna zal het wel op kamperen in de achtertuin uit draaien vermoed ik...
Maar wij gaan in Augustus een paar dagen naar Nederland op vakantie, en dan door naar Oostenrijk met mijn jongste zus...Wel errug veel zin in!
Mijn flat staat op het punt verkocht te worden,dus we gaan een deeltje van dat geld daar voor gebruiken...waarschijnlijk laatste kansje....
De jaren erna zal het wel op kamperen in de achtertuin uit draaien vermoed ik...
Mijn aardrijkskundige kennis is niet zo geweldig, dus help ff als je wilt. Wij hopen onze zomervakantie door te brengen in het uiterste zuiden van Duitsland, zo'n 30 km oostelijk van de Bodensee. Nederlandstalige kerkdiensten heb je in Zuid-Duitsland volgens mij niet. In Zwitserland en Oostenrijk wel, alleen heb ik geen idee waar wij dan het dichtst in de buurt zitten. Heeft iemand een tip?
~~Soli Deo Gloria~~
Prekenweb-cd's gaan sowieso mee. Een lokale dienst is wat mij betreft zeker een serieuze optie, maar Zuid-Duitsland is wel errug RK...Oorspronkelijk gepost door england
Volgens mij kun je beter een bandje meenemen...want dat is allebei wel uuuren rijden!
Wij zijn vaak in die buurt op vakantie gegaan in he Zwartewoud etc...wel errug mooi...
Je kunt natuurlijk ook gewoon bij de plaatselijke kerk naar de kerk gaan...?
[Aangepast op 8/6/04 door england]
~~Soli Deo Gloria~~
Zoheeeee, heb jij een hele flat te koop staan? Rijke stinkerd!! Met de opbrengst daarvan kan je wel een wereldreis maken.Oorspronkelijk gepost door england
Hahaahah, wel een geinig plaatje!
neeeeee...ons bint zuunig...
Wel hopen we er van op vakantie te gaan, en wat dingen aan te schaffen die wel echt wel nodig hebben, maar de rest blijft veilig op de bank staan...
Als de huizenprijzen dan naar beneden komen kunnen we misschien wat anders kopen, want als Richard met pensioen of zo zou gaan of zo zouden we onder een bruggetje moeten slapen...
Wel hopen we er van op vakantie te gaan, en wat dingen aan te schaffen die wel echt wel nodig hebben, maar de rest blijft veilig op de bank staan...
Als de huizenprijzen dan naar beneden komen kunnen we misschien wat anders kopen, want als Richard met pensioen of zo zou gaan of zo zouden we onder een bruggetje moeten slapen...