Ja.. Dat kan erg lastig zijn..Orchidee schreef:Van mensen die zich anders voor doen, dan hoe ze in werkelijkheid zijn...
:bobo :bobo :bobo
:snif :snif :snif
Ach....Orchidee schreef:Van mensen die zich anders voor doen, dan hoe ze in werkelijkheid zijn...
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
*girly* schreef:Dat ik zo lekker bezig was, eerst de vliering gesauced (schrijf ik dat zo goed)
Daarna ben ik enthouasiast gaan tegeltjes bikken, maar aangezien er geen normale hamer was, alleen een moker, besloot ik om maar even 'hard' te slaan met de bijtel...Maar de bijtel schoot langs het tegeltje, en m'n pink kwam precies op 'n scherpe hoek terecht...Au!! Ik kon later precies zien waar ik langs gegaan was
Handdoeken pakken en drogen..Teun schreef:Denk even mijn vrouw blij te maken door beneden te dweilen terwijl zij de kleine ophaalt van de peuterspeelzaal.
Stoot ik de volle emmer om. Zal nog wel even duren tot alles droog is. Zit nu achter het eindstation van mijn dweiltocht, de pc...
Ah, wel heel lief van jeTeun schreef:Denk even mijn vrouw blij te maken door beneden te dweilen terwijl zij de kleine ophaalt van de peuterspeelzaal.
Stoot ik de volle emmer om. Zal nog wel even duren tot alles droog is. Zit nu achter het eindstation van mijn dweiltocht, de pc...
Bedankt voor de tip, het is inmiddels al drooghenriët schreef:Handdoeken pakken en drogen..Teun schreef:Denk even mijn vrouw blij te maken door beneden te dweilen terwijl zij de kleine ophaalt van de peuterspeelzaal.
en dan meteen de handdoeken in de was doen en aanzetten.
Je vrouw zal het superfijn vinden dat je haar helpen wil!
Succes!
Teun schreef:Bedankt voor de tip, het is inmiddels al drooghenriët schreef:Handdoeken pakken en drogen..Teun schreef:Denk even mijn vrouw blij te maken door beneden te dweilen terwijl zij de kleine ophaalt van de peuterspeelzaal.
en dan meteen de handdoeken in de was doen en aanzetten.
Je vrouw zal het superfijn vinden dat je haar helpen wil!
Succes!