Vakantie 2004
- ndonselaar
- Contacteer:
-
- Contacteer:
Picos de Europa?Oorspronkelijk gepost door gerrit de 2e
Hoop dit jaar de toppen van Europa te overwinnen.
Met vriendelijke groet, Egbert.
Maar indien gij elkander bijt en vereet, zie toe, dat gij van elkander niet verteerd wordt.
Galaten 5:15
ps. iedereen die jarig is geweest of iets anders memorabels heeft meegemaakt is hierbij gefeliciteerd, alle anderen veel sterkte.
Maar indien gij elkander bijt en vereet, zie toe, dat gij van elkander niet verteerd wordt.
Galaten 5:15
ps. iedereen die jarig is geweest of iets anders memorabels heeft meegemaakt is hierbij gefeliciteerd, alle anderen veel sterkte.
Begin July is de MetTab School of Theology, een van de beste conferenties die ik ken, dus daar gaan we dan heen!
En aan het eind van de zomer hopen we met mijn zusje naar Oostenrijk te gaan, maar dta is waarschijnlijk de laatste vakantie die we zullen hebben voor een lange tijd, maar we hopen mijn flat te verkopen, dus dan is dat een mooie afsluiting!
En aan het eind van de zomer hopen we met mijn zusje naar Oostenrijk te gaan, maar dta is waarschijnlijk de laatste vakantie die we zullen hebben voor een lange tijd, maar we hopen mijn flat te verkopen, dus dan is dat een mooie afsluiting!
Ik zag het meer als een knipoogje van Matthijs, hij meent het zo kwaad niet met OSW-ers . . .Oorspronkelijk gepost door Rhodé
Ik zoek nog een vakantiehuisje aan de kust (liefst Zeeland), lekker ruim en niet duur.
Matthijs, wat is dat nou weer voor avatar? Een knipoogje van ernst? (met vlammen op de achtergrond)
Gewoon lekker op je fiets klimmen en van de omgeving genieten. De idee dat vakantie=verweggaan/reizen slaat nergens op. Eventueel nog met auto of trein eerst een eindje weg gaan en dan fietsen. Dat laatste hoeft voor mij nog geen eens. Gewoon lekker fietsen, ijsje kopen en terug fietsen. Heerlijk.Oorspronkelijk gepost door Vortigern
tjsa, geen vakantie voor mij, het geld is op, vakantiegeld is nodig om de persoonlijke schatkist aan te vullen. Dus het wordt waarschijnlijk een zeer aparte zomer, namelijk een zomer zonder vakantie. Of weet nog iemand iets goedkoops?
Wie heeft er een fiets te koop....Oorspronkelijk gepost door limosaGewoon lekker op je fiets klimmen en van de omgeving genieten. De idee dat vakantie=verweggaan/reizen slaat nergens op. Eventueel nog met auto of trein eerst een eindje weg gaan en dan fietsen. Dat laatste hoeft voor mij nog geen eens. Gewoon lekker fietsen, ijsje kopen en terug fietsen. Heerlijk.Oorspronkelijk gepost door Vortigern
tjsa, geen vakantie voor mij, het geld is op, vakantiegeld is nodig om de persoonlijke schatkist aan te vullen. Dus het wordt waarschijnlijk een zeer aparte zomer, namelijk een zomer zonder vakantie. Of weet nog iemand iets goedkoops?
- ndonselaar
- Contacteer:
Wat zoek je?Oorspronkelijk gepost door VortigernWie heeft er een fiets te koop....Oorspronkelijk gepost door limosaGewoon lekker op je fiets klimmen en van de omgeving genieten. De idee dat vakantie=verweggaan/reizen slaat nergens op. Eventueel nog met auto of trein eerst een eindje weg gaan en dan fietsen. Dat laatste hoeft voor mij nog geen eens. Gewoon lekker fietsen, ijsje kopen en terug fietsen. Heerlijk.Oorspronkelijk gepost door Vortigern
In necessariis unitatem custodiant, in non necessariis libertatem, in utrisque prudentiam et charitatem, in omnibus conscientiam inoffensam in diem Domini
Huren is ook een optie... Doen wij altijd op vakantie.Oorspronkelijk gepost door VortigernWie heeft er een fiets te koop....Oorspronkelijk gepost door limosaGewoon lekker op je fiets klimmen en van de omgeving genieten. De idee dat vakantie=verweggaan/reizen slaat nergens op. Eventueel nog met auto of trein eerst een eindje weg gaan en dan fietsen. Dat laatste hoeft voor mij nog geen eens. Gewoon lekker fietsen, ijsje kopen en terug fietsen. Heerlijk.Oorspronkelijk gepost door Vortigern
Of je vraagt aan kennissen die op vakantie gaan of jij zo lang hun fiets mag gebruiken.
Beetje vergezocht maar wel goedkoop.

Voor 10 ~ 20 euro per dag huur je een fiets. Best leuk, dagje fietsen op Texel o.i.d.Oorspronkelijk gepost door Vortigernvoor zo weinig mogelijk geld een zo goed mogelijke fiets.Oorspronkelijk gepost door ndonselaar
Wat zoek je?
Maar huren is ook een idee. Gewoon ergens naar toerijden en daar dan een fiets huren. en savond weer terug naar huis rijden... Ik moet er nog eens over nadenken.
Met vriendelijke groet, Rick Marsman