Vakantie 2004
-
-
Oorspronkelijk gepost door Kevertje
Wij hopen in de zomervakantie naar Oostenrijk te gaan! Super veel zin in!
Naar Walgrain, ligt in Salzburg!
Ons schitterende vakantiehuis!
Ons huis ligt in een dal
Mooi eh... waarschijnlijk zal er geen sneeuw in de zomer liggen, of ergens in een hoog topje! (of zomersneeuw;))
'k Heb er zin in!
Groetjes,
Keverr!
He kevertje.. Walgrain is Wagrain:D Maar leuk joh, dat je deze foto's plaatst van het skigebied. Ik zie ineens weer al de hellingen waar ik ben wezen skien. En ja je hebr gelijk helaas in en nabij Wagrain en Flachau in de zomer geen sneeuw ook niet op de toppen omdat het daarvoor te laag is.
Maar ik ken het gebied heel goed, een bijzonder mooie omgeving en zeker de moeite waard in de zomer.
groetjes
ha dat is grappig, ik ben dit jaar ook naar dit ski-gebied geweest! ons huisje stond alleen in Eben, dat is vlakbij Wagrain, wel een hele mooie omgeving alleen jammer dat je niet kunt skieen in de zomer:#:#Oorspronkelijk gepost door JelleOorspronkelijk gepost door Kevertje
Wij hopen in de zomervakantie naar Oostenrijk te gaan! Super veel zin in!
Naar Walgrain, ligt in Salzburg!
Ons schitterende vakantiehuis!
Ons huis ligt in een dal
Mooi eh... waarschijnlijk zal er geen sneeuw in de zomer liggen, of ergens in een hoog topje! (of zomersneeuw;))
'k Heb er zin in!
Groetjes,
Keverr!
He kevertje.. Walgrain is Wagrain:D Maar leuk joh, dat je deze foto's plaatst van het skigebied. Ik zie ineens weer al de hellingen waar ik ben wezen skien. En ja je hebr gelijk helaas in en nabij Wagrain en Flachau in de zomer geen sneeuw ook niet op de toppen omdat het daarvoor te laag is.
Maar ik ken het gebied heel goed, een bijzonder mooie omgeving en zeker de moeite waard in de zomer.
groetjes
ik ga v.d. zomer naar Frankrijk op vakantie. Tentje mee en lekker vakantie vieren!;):!
Nou voor een beetje een hollands Zeeuws meisje moet mountainbike wel te doen zijn daar. Soms een beetje steil hellinkje, maar je hebt er ook heul leuke paden om te doen.Oorspronkelijk gepost door KevertjeJa sorry Jelle, ik bedoelde WagrainHe kevertje.. Walgrain is Wagrain:D
Maarja.. in plaats van skieen maar mountainbiken(of gaat dat ook niet?)
-