Gouda ... hou je vast....
-
Hebben jullie al rampenplan?Oorspronkelijk gepost door Daphne:eur:eur:eur:du:u :!:DOorspronkelijk gepost door LecramEO jongerendag is goedkoper :tOorspronkelijk gepost door tukkertje
Heel Gouda spreekt nog jaren van het daverende concert van het RijssensMannenkoor.
Wie kaarten wil kopen kan het bij mij doen. Speciale OSWprijs van 15 euro.
Met je gedachten ergens anders, ben je altijd overal.
:, nou... dat zal ik je vertellen...Oorspronkelijk gepost door Andre
welke fase van het rampenplan gaat meteen in werking als de Rijssennaren komen? Zandzakken voor de deur of zo?
(geintje)
er staat een groot podium op de markt... net grootgenoeg om alle rijsense mannuh op te plaatsen en er hangen oranje ballonnetjes en slingurs enzow... dus onwijs leuwk allemaal!
Ennuh TUK... IK HEB N KAARTJE HOOR... k kreeg nie eens korting..... maar Tuk... wel komen hoor zaterdag...
[Aangepast op 29/4/04 door Daphne]
-
Geen korting? Wat flauw! Er zijn er hier een aantal die een kaartje met 50% OSW korting hebben gekregen. Hij wordt steeds knieperiger....Oorspronkelijk gepost door Daphne:, nou... dat zal ik je vertellen...Oorspronkelijk gepost door Andre
welke fase van het rampenplan gaat meteen in werking als de Rijssennaren komen? Zandzakken voor de deur of zo?
(geintje)
er staat een groot podium op de markt... net grootgenoeg om alle rijsense mannuh op te plaatsen en er hangen oranje ballonnetjes en slingurs enzow... dus onwijs leuwk allemaal!
Ennuh TUK... IK HEB N KAARTJE HOOR... k kreeg nie eens korting..... maar Tuk... wel komen hoor zaterdag...
[Aangepast op 29/4/04 door Daphne]
Met je gedachten ergens anders, ben je altijd overal.
Hey Oompie, ik hier! Nou dat zal niet gaan denk ik... ik moet tot 16.30 werken :sni (tja ben n bikkel he?!) maar anders had ik mn oompie wel emotionele steun gegeven natuurlijk! Maarjah... (niet fietsen in de regen?! :! )Oorspronkelijk gepost door Jelle
Daphne is toch ook wel aanwezig a.s. zaterdag als OSW welkomst comite (nee niet het comite) maar het welkom voor Tukker.
Volgens mij op klein Amerika smiddags om half drie. Ik in elk geval wel he, dus steun oompie ff.![]()
:!

jahoor ik zal als oud OSW-er wel weer de heleboel moeten vertegenwoordigen. De hele promotie van Gouda komt weer op mijn nek neer.
Nou bedankt hoor, dat die kleine mormeltjes voor je lieve oompie gaan:,:,:,:,:,:,:, we klaren de klus dus wel alleen

Vandaag met dit weer fietsen we hooguit met vier wielen tegelijk:,:,:,:,
Nou bedankt hoor, dat die kleine mormeltjes voor je lieve oompie gaan:,:,:,:,:,:,:, we klaren de klus dus wel alleen
als ik u niet beter kende... zou ik direct medelijden krijgen met mn oompie... wat een stakker... (denk ik dan)Oorspronkelijk gepost door Jelle
jahoor ik zal als oud OSW-er wel weer de heleboel moeten vertegenwoordigen. De hele promotie van Gouda komt weer op mijn nek neer.
Maar zeg nou zelf... Gouda promoot zichzelf toch al?! Door het "ZIJN"!
Nou als U niet gaat fietsen vandaag.... zou ik dat niet een geheel slimme zet hebben gevonden (heb ik dat even subtiel gezegd of.... :!:D )
Nou oompie... suc6 hoor met deze grote taak om OSW'ers te vertegenwoordigen!
Doeg
Opzich... heeft mijn oompie Jelle nie zo veel moeite met zich "verdacht te gedragen" :, maar Tuk, als je dus een man ziet met n grote zwarte zonnebrilOorspronkelijk gepost door tukkertjeIk kijk naar iedereen die zich verdacht gedraagdOorspronkelijk gepost door Jelle
Volgens Tukkertje herkend hij mij wel van de foto, ik denk dat ik zaterdag eens stiekum in cognito kom, kijken of hij het in de gaten heeft.