Gouda ... hou je vast....

tukkertje
Contacteer:

Bericht door tukkertje »

Vanwaar die informatie.;)
Daphne

Bericht door Daphne »

Oorspronkelijk gepost door Lecram
Oorspronkelijk gepost door tukkertje
Heel Gouda spreekt nog jaren van het daverende concert van het RijssensMannenkoor.

Wie kaarten wil kopen kan het bij mij doen. Speciale OSWprijs van 15 euro.
EO jongerendag is goedkoper :t
:eur:eur:eur:du:u :!:D
Barryvrouw

Bericht door Barryvrouw »

Oorspronkelijk gepost door Daphne
Oorspronkelijk gepost door Lecram
Heel Gouda spreekt nog jaren van het daverende concert van het RijssensMannenkoor.

Wie kaarten wil kopen kan het bij mij doen. Speciale OSWprijs van 15 euro.
EO jongerendag is goedkoper :t
:eur:eur:eur:du:u :!:D
Hebben jullie al rampenplan?
Met je gedachten ergens anders, ben je altijd overal.
Daphne

Bericht door Daphne »

Oorspronkelijk gepost door Barryvrouw

Hebben jullie al rampenplan?

Altijd :+
Andre

Bericht door Andre »

welke fase van het rampenplan gaat meteen in werking als de Rijssennaren komen? Zandzakken voor de deur of zo?

(geintje)
Daphne

Bericht door Daphne »

Oorspronkelijk gepost door Andre
welke fase van het rampenplan gaat meteen in werking als de Rijssennaren komen? Zandzakken voor de deur of zo?

(geintje)
:, nou... dat zal ik je vertellen...
er staat een groot podium op de markt... net grootgenoeg om alle rijsense mannuh op te plaatsen en er hangen oranje ballonnetjes en slingurs enzow... dus onwijs leuwk allemaal!

Ennuh TUK... IK HEB N KAARTJE HOOR... k kreeg nie eens korting..... maar Tuk... wel komen hoor zaterdag...

[Aangepast op 29/4/04 door Daphne]
Barryvrouw

Bericht door Barryvrouw »

Oorspronkelijk gepost door Daphne
Oorspronkelijk gepost door Andre

(geintje)
:, nou... dat zal ik je vertellen...
er staat een groot podium op de markt... net grootgenoeg om alle rijsense mannuh op te plaatsen en er hangen oranje ballonnetjes en slingurs enzow... dus onwijs leuwk allemaal!

Ennuh TUK... IK HEB N KAARTJE HOOR... k kreeg nie eens korting..... maar Tuk... wel komen hoor zaterdag...

[Aangepast op 29/4/04 door Daphne]
Geen korting? Wat flauw! Er zijn er hier een aantal die een kaartje met 50% OSW korting hebben gekregen. Hij wordt steeds knieperiger....
Met je gedachten ergens anders, ben je altijd overal.
Jelle

Bericht door Jelle »

Daphne is toch ook wel aanwezig a.s. zaterdag als OSW welkomst comite (nee niet het comite) maar het welkom voor Tukker.

Volgens mij op klein Amerika smiddags om half drie. Ik in elk geval wel he, dus steun oompie ff.:D
Jelle

Bericht door Jelle »

Volgens Tukkertje herkend hij mij wel van de foto, ik denk dat ik zaterdag eens stiekum in cognito kom, kijken of hij het in de gaten heeft.
Daphne

Bericht door Daphne »

Oorspronkelijk gepost door Jelle
Daphne is toch ook wel aanwezig a.s. zaterdag als OSW welkomst comite (nee niet het comite) maar het welkom voor Tukker.

Volgens mij op klein Amerika smiddags om half drie. Ik in elk geval wel he, dus steun oompie ff.:D
Hey Oompie, ik hier! Nou dat zal niet gaan denk ik... ik moet tot 16.30 werken :sni (tja ben n bikkel he?!) maar anders had ik mn oompie wel emotionele steun gegeven natuurlijk! Maarjah... (niet fietsen in de regen?! :! )
:! :D dan is een :cool: niet nodig denk ik!)
Jelle

Bericht door Jelle »

jahoor ik zal als oud OSW-er wel weer de heleboel moeten vertegenwoordigen. De hele promotie van Gouda komt weer op mijn nek neer.
Nou bedankt hoor, dat die kleine mormeltjes voor je lieve oompie gaan:,:,:,:,:,:,:, we klaren de klus dus wel alleen:cool::cool::cool:

Vandaag met dit weer fietsen we hooguit met vier wielen tegelijk:,:,:,:,
Daphne

Bericht door Daphne »

jahoor ik zal als oud OSW-er wel weer de heleboel moeten vertegenwoordigen. De hele promotie van Gouda komt weer op mijn nek neer.
Nou bedankt hoor, dat die kleine mormeltjes voor je lieve oompie gaan:,:,:,:,:,:,:, we klaren de klus dus wel alleen:cool::cool::cool:

Vandaag met dit weer fietsen we hooguit met vier wielen tegelijk:,:,:,:,
als ik u niet beter kende... zou ik direct medelijden krijgen met mn oompie... wat een stakker... (denk ik dan)

Maar zeg nou zelf... Gouda promoot zichzelf toch al?! Door het "ZIJN"!

Nou als U niet gaat fietsen vandaag.... zou ik dat niet een geheel slimme zet hebben gevonden (heb ik dat even subtiel gezegd of.... :!:D )

Nou oompie... suc6 hoor met deze grote taak om OSW'ers te vertegenwoordigen!

Doeg
Daphne

Bericht door Daphne »

Volgens Tukkertje herkend hij mij wel van de foto, ik denk dat ik zaterdag eens stiekum in cognito kom, kijken of hij het in de gaten heeft.

jaaaaaahjaaaaaaaah....:t
tukkertje
Contacteer:

Bericht door tukkertje »

Ik kijk naar iedereen die zich verdacht gedraagd
Daphne

Bericht door Daphne »

Ik kijk naar iedereen die zich verdacht gedraagd
Opzich... heeft mijn oompie Jelle nie zo veel moeite met zich "verdacht te gedragen" :, maar Tuk, als je dus een man ziet met n grote zwarte zonnebril :cool: dan kan je er wel van uit gaan dat DAT mijn oompie is! (Heb je alvast de vuurdoop ... :!:):D:,:cool: )
Plaats reactie