tja...Katharina van Bora schreef:Auto of Huismanhelma schreef:3 keer radenKatharina van Bora schreef: Wie is dan die meneer? Ook RF- 'lid'??![]()
iemand die graag lekkere dingen eet....
laat de weegschaal het antwoord maar geven

tja...Katharina van Bora schreef:Auto of Huismanhelma schreef:3 keer radenKatharina van Bora schreef: Wie is dan die meneer? Ook RF- 'lid'??![]()
helma schreef:tja...Katharina van Bora schreef:Auto of Huismanhelma schreef:3 keer radenKatharina van Bora schreef: Wie is dan die meneer? Ook RF- 'lid'??![]()
na de restjes opgegeten te hebben of ervoor..??helma schreef: tja...
beide waarschijnlijk, het zal er in elk geval niet lichter van zijn gewordenKatharina van Bora schreef:na de restjes opgegeten te hebben of ervoor..??helma schreef: tja...
henriët schreef:Wat leuk het verslag van Gijs.
Het doet me goed te lezen dat jullie een goede en fijne meeting gehad hebben!
Helaas kon ik er niet bij zijn. ( gegronde reden, gemeld bij de cie;) die het aanvaardde;))
Vanzelfsprekend zijn jullie hartelijk welkom als alles goed mag gaan op onze kraammiddag;)
Gijs83 schreef:Hij was volgens mij nogal kritisch over rf...Zacheüs schreef:Ik weet nog ergens bij mij in de buurt een camping met grote recreatieruimte.Gijs83 schreef:Het was gezellig!!! Er zijn al plannen voor volgende meetings. In dit topic lees ik over een nieuwjaarsmeeting bij Jolanda, een verjaardagsmeeting bij Lassie en op de meeting is gesproken over een zomermeeting op recreatieterrein het Doornse Gat.
Kunnen we vast wel in het voorjaar gaan BBQ-en! Eerst effe met de eigenaar overleggen natuurlijk
dat doet me wel goed, dank je,Orchidee schreef:henriët schreef:Wat leuk het verslag van Gijs.
Helaas kon ik er niet bij zijn. ( gegronde reden, gemeld bij de cie;) die het aanvaardde;))
Vanzelfsprekend zijn jullie hartelijk welkom als alles goed mag gaan op onze kraammiddag;)Leuk, maar we hebben je wel gemist
henriët schreef:dat doet me wel goed, dank je,Orchidee schreef:henriët schreef:Wat leuk het verslag van Gijs.
Vanzelfsprekend zijn jullie hartelijk welkom als alles goed mag gaan op onze kraammiddag;)Leuk, maar we hebben je wel gemist
dv volgende keer hoop ik erbij te zijn.
nee, mag wel in dit topicRia schreef:Moet nog steeds de foto's plaatsen, waar kan ik dat doen trouwens?
Mag ik daar ook een nieuw topic over maken?