Najaarsmeeting 2010 op DV zaterdag middag/avond 23 oktober

Orchidee

Re: Najaarsmeeting 2010 op DV zaterdag middag/avond 23 oktob

Bericht door Orchidee »

albion schreef:
ZWP schreef:En waar staan de foto's? :nananere
misschien op hyves? Van de een of ander. Ik zie alleen de foto's van doornse gat (Gijs staat er erg dromerig op met zijn pet) en bij Jolanda thuis denk ik.
:oO :oO :oO tsssssssssssssssssssssssssssss :nonnon :nonnon :nonnon
:paladin :barbare :barbare :pan :pan :paladin
Stil mijn ziel wees stil, en wees niet bang voor de onzekerheid van morgen. God omgeeft je steeds, Hij is erbij, in je beproevingen en zorgen!
Orchidee

Bericht door Orchidee »

Zacheüs schreef:
Gijs83 schreef:Het was gezellig!!! Er zijn al plannen voor volgende meetings. In dit topic lees ik over een nieuwjaarsmeeting bij Jolanda, een verjaardagsmeeting bij Lassie en op de meeting is gesproken over een zomermeeting op recreatieterrein het Doornse Gat.
Ik weet nog ergens bij mij in de buurt een camping met grote recreatieruimte.
Kunnen we vast wel in het voorjaar gaan BBQ-en! Eerst effe met de eigenaar overleggen natuurlijk :huhu
:super
Stil mijn ziel wees stil, en wees niet bang voor de onzekerheid van morgen. God omgeeft je steeds, Hij is erbij, in je beproevingen en zorgen!
helma

Bericht door helma »

ZWP schreef:En waar staan de foto's? :nananere
die heb ik :hum

die BBQ is een goed idee zachea!!!
Orchidee

Bericht door Orchidee »

Heb afgelopen zaterdag, "inspiratievolle" kippensoep en salade a lá MarthaMartha geproefd...heerlijk! :super
En de andere gerechten waren ook top :super
Schemerlichtje

Bericht door Schemerlichtje »

Orchidee schreef:Heb afgelopen zaterdag, "inspiratievolle" kippensoep en salade a lá MarthaMartha geproefd...heerlijk! :super
En de andere gerechten waren ook top :super
Misschien zijn er wat recepten te verkrijgen? :)
~ Het was zo donker dat ik overal lichtpuntjes zag ~ (Loesje)
ber10e
Contacteer:

Bericht door ber10e »

Zacheüs schreef:
Gijs83 schreef:Het was gezellig!!! Er zijn al plannen voor volgende meetings. In dit topic lees ik over een nieuwjaarsmeeting bij Jolanda, een verjaardagsmeeting bij Lassie en op de meeting is gesproken over een zomermeeting op recreatieterrein het Doornse Gat.
Kunnen we vast wel in het voorjaar gaan BBQ-en! Eerst effe met de eigenaar overleggen natuurlijk :huhu
leuke camping? :langue
wat de toekomst brengen moge, mij geleidt des Heeren hand [/color]
Gijs83

Bericht door Gijs83 »

ber10e schreef:
Zacheüs schreef:
leuke camping? :langue
Heb je de website dan al gezien? De hele 'family' staat er, lijken me stuk voor stuk leuke mensen... :)
Gijs83

Bericht door Gijs83 »

Zacheüs schreef:
Hij was volgens mij nogal kritisch over rf...
Ria

Bericht door Ria »

Gijs83 schreef:Oh wat waren de wegen naar Woudenberg zaterdag toch nat. Hoe dichterbij de plaats van bestemming hoe smaller en hoe wateriger het werd... De plassen vlogen hoog op. Toen ik aankwam waren de jongste van Helma en de jongste van Zachea aan het buitenspelen. Ik kwam tegen half zes zomaar binnenvallen en kon Lourens op de valreep de hand nog schudden(fijn je eens in het echt gezien te hebben)! Ik heb meen ik 15 forummers geteld op deze meeting:
1.Helma
2.MarthaMartha
3.Democritus
4.Gian
5.Channa
6.hmprff
7.Ichtus
8.Ruth
9.Ria
10.Orchidee
11.haaf
12.Jolanda
13.Zachea
Naast mijzelf en de al genoemde Lourens klopt dat, denk ik.

Miste er natuurlijk nog wel wat, jammer, maar desondanks was het gezellig in de schuur! De koffie en de kwarktaart waren zo binnen, na natuurlijk eerst iedereen hand geschud te hebben. Eerst even gesproken met MM, daarna met de man van Zachea. De dochters van Orchidee en de 2 oudste kinderen van Zachea hielden zich overigens bescheiden afzijdig van het 'grotere' gezelschap. Voor het eten namen ze overigens netjes aan tafel plaats, daar is volgens veel gelachen en besproken :jongle . De zoon van Zachea had het idee dat wij meeluisterden... Om ong.18.00 uur opende Gian de maaltijd met gebed en stond het buffet klaar op een heuse biljarttafel.
De maaltijd werd door Democritus besloten met het lezen van Psalm 95 en gebed, waarna we onder begeleiding van haaf nog een aantal Psalmen en liederen hebben gezongen. Waarbij de kleine kinderen het eerst wat mochten opgeven. Die waren overigens ook prominent aanwezig. De grond lag behoorlijk bezaaid...of ze verstopten zich achter gordijn... Toen ging iedereen, na vele nuttige of minder nuttige gespreken weer richting huis. Duurde nog wel even voor dat iedereen de deur kon vinden(figuurlijk dan). Ondertussen zat ik met de jongste dochter van Zachea(6 jaar) achter het orgel, waar ze haar jonge talent liet horen!
Het was gezellig!!! Er zijn al plannen voor volgende meetings. In dit topic lees ik over een nieuwjaarsmeeting bij Jolanda, een verjaardagsmeeting bij Lassie en op de meeting is gesproken over een zomermeeting op recreatieterrein het Doornse Gat.
Geweldig geschreven!
Word columnist!
You put me outside my safety-zone
Outside all the lines that made my home
To find out that no one really lives
Without giving what it is you give
Ruth

Bericht door Ruth »

Gijs83 schreef:Oh wat waren de wegen naar Woudenberg zaterdag toch nat. Hoe dichterbij de plaats van bestemming hoe smaller en hoe wateriger het werd... De plassen vlogen hoog op. Toen ik aankwam waren de jongste van Helma en de jongste van Zachea aan het buitenspelen. Ik kwam tegen half zes zomaar binnenvallen en kon Lourens op de valreep de hand nog schudden(fijn je eens in het echt gezien te hebben)! Ik heb meen ik 15 forummers geteld op deze meeting:
1.Helma
2.MarthaMartha
3.Democritus
4.Gian
5.Channa
6.hmprff
7.Ichtus
8.Ruth
9.Ria
10.Orchidee
11.haaf
12.Jolanda
13.Zachea
Naast mijzelf en de al genoemde Lourens klopt dat, denk ik.

Miste er natuurlijk nog wel wat, jammer, maar desondanks was het gezellig in de schuur! De koffie en de kwarktaart waren zo binnen, na natuurlijk eerst iedereen hand geschud te hebben. Eerst even gesproken met MM, daarna met de man van Zachea. De dochters van Orchidee en de 2 oudste kinderen van Zachea hielden zich overigens bescheiden afzijdig van het 'grotere' gezelschap. Voor het eten namen ze overigens netjes aan tafel plaats, daar is volgens veel gelachen en besproken :jongle . De zoon van Zachea had het idee dat wij meeluisterden... Om ong.18.00 uur opende Gian de maaltijd met gebed en stond het buffet klaar op een heuse biljarttafel.
De maaltijd werd door Democritus besloten met het lezen van Psalm 95 en gebed, waarna we onder begeleiding van haaf nog een aantal Psalmen en liederen hebben gezongen. Waarbij de kleine kinderen het eerst wat mochten opgeven. Die waren overigens ook prominent aanwezig. De grond lag behoorlijk bezaaid...of ze verstopten zich achter gordijn... Toen ging iedereen, na vele nuttige of minder nuttige gespreken weer richting huis. Duurde nog wel even voor dat iedereen de deur kon vinden(figuurlijk dan). Ondertussen zat ik met de jongste dochter van Zachea(6 jaar) achter het orgel, waar ze haar jonge talent liet horen!
Het was gezellig!!! Er zijn al plannen voor volgende meetings. In dit topic lees ik over een nieuwjaarsmeeting bij Jolanda, een verjaardagsmeeting bij Lassie en op de meeting is gesproken over een zomermeeting op recreatieterrein het Doornse Gat.
:humhihi Echt heel erg goed beschreven ;)!
**Wees eens origineel! Spreek eens goed van iemand achter z'n rug**
Ichtus

Bericht door Ichtus »

MarthaMartha schreef:
Ichtus schreef:
helma schreef:gelukkig hadden we een vrijwilliger die aanbood om alle restjes op te eten :hum
:tas

Hoogtepunt van de avond: wegbrengen van de restjes.
vertel vertel vertel.....
Met een achterbak vol restjes van de meeting vertrok ik vanuit Woudenberg richting huis. Maar eerst nog langs de vrijwilliger.
Ding-dong.... Jawel hoor, al is het wat later op de avond, de deur wordt nog open gedaan. Mevrouw staat in de deuropening en ik vertel dat ik nog het een en ander heb voor de bewoners van dit huis.
........... Stilte........... mevrouw kijkt nog eens goed...... (alsof ze denkt: ben je wel goed?)
Ik dacht: ik kan een heel verhaal afsteken, maar laat ik toch maar eerst naar meneer vragen.
'JOEHOEEEEEEEEEEEE, weet jij hier meer vanaf?'
Bonkebonk... daar komt meneer de trap afrennen. Nog voordat hij beneden is komt er een bulderend gelach me tegemoet.

Dus toch.............

Jullie hadden het moeten zien. Geweldig gewoon. :yahoo
Wees jezelf, er zijn al zoveel anderen!
Katharina van Bora

Bericht door Katharina van Bora »

Ichtus schreef:
MarthaMartha schreef:
Ichtus schreef:
helma schreef:gelukkig hadden we een vrijwilliger die aanbood om alle restjes op te eten :hum
:tas

Hoogtepunt van de avond: wegbrengen van de restjes.
vertel vertel vertel.....
Met een achterbak vol restjes van de meeting vertrok ik vanuit Woudenberg richting huis. Maar eerst nog langs de vrijwilliger.
Ding-dong.... Jawel hoor, al is het wat later op de avond, de deur wordt nog open gedaan. Mevrouw staat in de deuropening en ik vertel dat ik nog het een en ander heb voor de bewoners van dit huis.
........... Stilte........... mevrouw kijkt nog eens goed...... (alsof ze denkt: ben je wel goed?)
Ik dacht: ik kan een heel verhaal afsteken, maar laat ik toch maar eerst naar meneer vragen.
'JOEHOEEEEEEEEEEEE, weet jij hier meer vanaf?'
Bonkebonk... daar komt meneer de trap afrennen. Nog voordat hij beneden is komt er een bulderend gelach me tegemoet.

Dus toch.............

Jullie hadden het moeten zien. Geweldig gewoon. :yahoo
Wie is dan die meneer? Ook RF- 'lid'?? :quoi
Een vriend is iemand die alles van je weet en toch van je houdt.
helma

Bericht door helma »

Katharina van Bora schreef: Wie is dan die meneer? Ook RF- 'lid'?? :quoi
3 keer raden :OO3
iemand die graag lekkere dingen eet....
Katharina van Bora

Bericht door Katharina van Bora »

helma schreef:
Katharina van Bora schreef: Wie is dan die meneer? Ook RF- 'lid'?? :quoi
3 keer raden :OO3
iemand die graag lekkere dingen eet....
Auto of Huisman :quoi
Een vriend is iemand die alles van je weet en toch van je houdt.
Ichtus

Bericht door Ichtus »

Zacheüs schreef:
Lijkt me een heel goed plan! Als jij dat alvast gaat overleggen ;)
Wees jezelf, er zijn al zoveel anderen!
Plaats reactie