Oh wat waren de wegen naar Woudenberg zaterdag toch nat. Hoe dichterbij de plaats van bestemming hoe smaller en hoe wateriger het werd... De plassen vlogen hoog op. Toen ik aankwam waren de jongste van Helma en de jongste van Zachea aan het buitenspelen. Ik kwam tegen half zes zomaar binnenvallen en kon Lourens op de valreep de hand nog schudden(fijn je eens in het echt gezien te hebben)! Ik heb meen ik 15 forummers geteld op deze meeting:
1.Helma
2.MarthaMartha
3.Democritus
4.Gian
5.Channa
6.hmprff
7.Ichtus
8.Ruth
9.Ria
10.Orchidee
11.haaf
12.Jolanda
13.Zachea
Naast mijzelf en de al genoemde Lourens klopt dat, denk ik.
Miste er natuurlijk nog wel wat, jammer, maar desondanks was het gezellig in de schuur! De koffie en de kwarktaart waren zo binnen, na natuurlijk eerst iedereen hand geschud te hebben. Eerst even gesproken met MM, daarna met de man van Zachea. De dochters van Orchidee en de 2 oudste kinderen van Zachea hielden zich overigens bescheiden afzijdig van het 'grotere' gezelschap. Voor het eten namen ze overigens netjes aan tafel plaats, daar is volgens veel gelachen en besproken

. De zoon van Zachea had het idee dat wij meeluisterden... Om ong.18.00 uur opende Gian de maaltijd met gebed en stond het buffet klaar op een heuse biljarttafel.
De maaltijd werd door Democritus besloten met het lezen van Psalm 95 en gebed, waarna we onder begeleiding van haaf nog een aantal Psalmen en liederen hebben gezongen. Waarbij de kleine kinderen het eerst wat mochten opgeven. Die waren overigens ook prominent aanwezig. De grond lag behoorlijk bezaaid...of ze verstopten zich achter gordijn... Toen ging iedereen, na vele nuttige of minder nuttige gespreken weer richting huis. Duurde nog wel even voor dat iedereen de deur kon vinden(figuurlijk dan). Ondertussen zat ik met de jongste dochter van Zachea(6 jaar) achter het orgel, waar ze haar jonge talent liet horen!
Het was gezellig!!! Er zijn al plannen voor volgende meetings. In dit topic lees ik over een nieuwjaarsmeeting bij Jolanda, een verjaardagsmeeting bij Lassie en op de meeting is gesproken over een zomermeeting op recreatieterrein het Doornse Gat.