ja, gasstelZacheüs schreef:is er een oventje of gasstel om iets warm te maken?
Zachea
Najaarsmeeting 2010 op DV zaterdag middag/avond 23 oktober
Re: Najaarsmeeting 2010 op DV zaterdag middag/avond 23 oktob
Ik heb nu 2 events op de hyve refoforum staan voor de meeting, maar hij geeft steeds aan dat het prive is, terwijl ik toch publiek heb aangegeven. Ligt dat misschien aan de zichtbaarheid van de hyve an sich? Wil iemand dat voor mij oplossen als hij/zij dat kan of gewoon nog een event aanmakne, dan delete ik de andere wel.
Vanaf Zeist zou je met mij kunnen meerijden.hmprff schreef:Ik zou erg graag willen komen, maar zit n beetje met vervoer:
- s middags ben ik in Zeist, kan ik daarvandaan snel in Woudenberg zijn (met OV?)?
- s avonds moet ik terug naar B. (iemand daar uit de buurt met wie ik misschien mee kan rijden?)
Wat betreft 's avonds terug, dat hangt er vanaf waar B. ligt

Als ik dit enthousiasme allemaal lees, spijt het me nog meer dat ik mss. niet kan komen.
GEWELDIG!
Ik ben met name nieuwsgierig naar de gehaktballen van Jolanda.
Het verbaast me alleen dat de mannen, waarop een groot aantal deeelneemsters pochen op hun keukenkwaliteiten, geen enkele inbreng lijken te hebben.
Of valt dit onder de reformatorische terughoudendheid?
GEWELDIG!
Ik ben met name nieuwsgierig naar de gehaktballen van Jolanda.
Het verbaast me alleen dat de mannen, waarop een groot aantal deeelneemsters pochen op hun keukenkwaliteiten, geen enkele inbreng lijken te hebben.

Of valt dit onder de reformatorische terughoudendheid?
Ik tel de dagen af! 

You put me outside my safety-zone
Outside all the lines that made my home
To find out that no one really lives
Without giving what it is you give
Outside all the lines that made my home
To find out that no one really lives
Without giving what it is you give
Luther, Käthe en de kids komen definitief niet!
De kracht van het Evangelie zit in de bezittelijke voornaamwoorden. (Maarten Luther, WA 101, 2, 25)
Luther schreef:Luther, Käthe en de kids komen definitief niet!

Stil mijn ziel wees stil, en wees niet bang voor de onzekerheid van morgen. God omgeeft je steeds, Hij is erbij, in je beproevingen en zorgen!
Eigenlijk geen enkele...Orchidee schreef:Luther schreef:Luther, Käthe en de kids komen definitief niet!Wat voor smoes heb je bedacht

De kracht van het Evangelie zit in de bezittelijke voornaamwoorden. (Maarten Luther, WA 101, 2, 25)
Waarom zou je ook ?
Je komt of niet of wel, punt.

Als er schaduw is, dan moet er ook licht zijn ~ Spurgeon
ik hoop dat jij je nog bedenktMara schreef:Waarom zou je ook ?![]()

Ik hoef me niet te bedenken, het is geen moment in me opgekomen om wel te gaan.
Jullie zullen dus niet van mijn "charmante" verschijning en met zorg bereide gerechtjes kunnen genieten.
Jullie zullen dus niet van mijn "charmante" verschijning en met zorg bereide gerechtjes kunnen genieten.

- Oude-Waarheid
Aha ummMara schreef:Ik hoef me niet te bedenken, het is geen moment in me opgekomen om wel te gaan.

jammer;in de eerste plaats leek het me leuk en goed je in real life te ontmoetenMara schreef:Ik hoef me niet te bedenken, het is geen moment in me opgekomen om wel te gaan.
ten tweede was ik idd benieuwd naar jouw culinaire talent

- Katharina van Bora
Hij gaat klussen voor Käthe!Orchidee schreef:Luther schreef:Luther, Käthe en de kids komen definitief niet!Wat voor smoes heb je bedacht

Een vriend is iemand die alles van je weet en toch van je houdt.
Soms is het wijzer de dingen "verborgen" te laten.helma schreef:jammer;in de eerste plaats leek het me leuk en goed je in real life te ontmoetenMara schreef:Ik hoef me niet te bedenken, het is geen moment in me opgekomen om wel te gaan.
ten tweede was ik idd benieuwd naar jouw culinaire talent
Ach en mijn culinaire talent moet je niet al te serieus nemen

Ik ben een fanatieke

Als er iemand hier komt eten is het eerste wat ik vraag: wat lust je beslist NIET en/of wat mag je niet eten ?