Oude-Waarheid schreef:Het leuter...... wel of niet open![]()
![]()
open , dicht , open , dicht
zal ik em weer open zetten

Oude-Waarheid schreef:Het leuter...... wel of niet open![]()
![]()
en je waagt het niethelma schreef:Oude-Waarheid schreef:Het leuter...... wel of niet open![]()
![]()
KNipperlichtje??? Het maakt mij niet uit..Oude-Waarheid schreef:Het leuter...... wel of niet open![]()
![]()
Ander schreef:en je waagt het niethelma schreef:Oude-Waarheid schreef:Het leuter...... wel of niet open![]()
![]()
en je waagt het niet....
Doe t allebei weleensBonny schreef:KNipperlichtje??? Het maakt mij niet uit..Oude-Waarheid schreef:Het leuter...... wel of niet open![]()
![]()
cd's kopen of branden?
een hoedje voor Ruth lukt me wel wat!!Ruth schreef:Doe t allebei weleensBonny schreef:KNipperlichtje??? Het maakt mij niet uit..Oude-Waarheid schreef:Het leuter...... wel of niet open![]()
![]()
cd's kopen of branden?
Baret/pet of Hoed
Deze Jan heeft meerdere petten, op de engelse leest geschoeid, zeg maar àlà Menno de Bruyne.Oude-Waarheid schreef:een hoedje voor Ruth lukt me wel wat!!Ruth schreef:Doe t allebei weleensBonny schreef:KNipperlichtje??? Het maakt mij niet uit..Oude-Waarheid schreef:Het leuter...... wel of niet open![]()
![]()
cd's kopen of branden?
Baret/pet of Hoed
Die pet geef je dan aan Jan (Jan met de pet)
Hmm....Oude-Waarheid schreef:een hoedje voor Ruth lukt me wel wat!!Ruth schreef:Doe t allebei weleensBonny schreef:KNipperlichtje??? Het maakt mij niet uit..Oude-Waarheid schreef:Het leuter...... wel of niet open![]()
![]()
cd's kopen of branden?
Baret/pet of Hoed
Die pet geef je dan aan Jan (Jan met de pet)
Herfst is erg mooi, vind ik..Alleen die regenDroelie schreef:Nou doe mij maar een leuke baret!
hersft of lente
wat mij betreft niet, ik hou er niet zo van...Ruth schreef:Herfst is erg mooi, vind ik..Alleen die regenDroelie schreef:Nou doe mij maar een leuke baret!
hersft of lente![]()
Sprookjes of niet?
[graag be-argumenteren]
BeideMarthaMartha schreef:wat mij betreft niet, ik hou er niet zo van...Ruth schreef:Herfst is erg mooi, vind ik..Alleen die regenDroelie schreef:Nou doe mij maar een leuke baret!
hersft of lente![]()
Sprookjes of niet?
[graag be-argumenteren]
Waarom zou je een tovernaar of heks in sprookjes wel accepteren en later geen boeken lezen over hekserij en tovenarij?
Maar liever meteen daar weg blijven.
Maar goed, dat is mijn mening....
Met die regen binnen aan de slag gaan, of toch even ergens een bak koffie halen voor je aan de slag gaat?
Strand. Op het strand is ruimte, openheid. in het bos niet.JolandaOudshoorn schreef:Auto. OV is hier waardeloos. Maar als we een grote stad ingaan zet ik de auto in een P + R en dan met OV het centrum in. De kinderen vinden dat een belevenis.
Bos of strand?