Gefelie [2]
Re: Gefelie
Dank jullie wel allemaal.
We hebben een erg goede zondag mogen hebben, het Woord ging open, de Heere sprak.
En dat geeft zo'n dag extra glans!
We hebben een erg goede zondag mogen hebben, het Woord ging open, de Heere sprak.
En dat geeft zo'n dag extra glans!
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
Hééé!
Ander mag vandaag zijn verjaardag vieren.
Ander, van harte gefeliciteerd en Gods rijke Zegen voor het nieuwe levensjaar toegewenst, voor jou en je hele gezin!!
Ander mag vandaag zijn verjaardag vieren.
Ander, van harte gefeliciteerd en Gods rijke Zegen voor het nieuwe levensjaar toegewenst, voor jou en je hele gezin!!
- MarthaMartha
van harte Ander! En een hele fijne dag!
Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
- JolandaOudshoorn
MarthaMartha schreef:van harte Ander! En een hele fijne dag!

Voor Ander!
En het Goede in je nieuwe levensjaar!
Ik weet, mijn Verlosser leeft
Van harte Ander 

Er gaan er met twee verbonden verloren en met drie en er worden er met twee verbonden behouden en met drie. Prof. G. Wisse.

Ander; gefeliciteerd!!
Mevr Auto, van harte gefeliciteerd!
Auto, gefeliciteerd met je vrouw!

Stil mijn ziel wees stil, en wees niet bang voor de onzekerheid van morgen. God omgeeft je steeds, Hij is erbij, in je beproevingen en zorgen!
- MarthaMartha
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Orchidee schreef:Mevr Auto, van harte gefeliciteerd!![]()
![]()
![]()
Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
Eveneens mijn felicitaties.Orchidee schreef:Mevr Auto, van harte gefeliciteerd!![]()
![]()
![]()
Ik vind de nickname nog steeds heel grappig.
- JolandaOudshoorn
Orchidee schreef:Mevr Auto, van harte gefeliciteerd!![]()
![]()
![]()

Ik weet, mijn Verlosser leeft
Mensen, namens mevr. Auto hartelijk bedankt!
(De autootjes vroegen al of zij ook op hun verjaardag gefeliciteerd worden. Waarop ik aangaf dat ze eerst een hele grote auto moeten worden)
(De autootjes vroegen al of zij ook op hun verjaardag gefeliciteerd worden. Waarop ik aangaf dat ze eerst een hele grote auto moeten worden)
Auto schreef:Mensen, namens mevr. Auto hartelijk bedankt!

Zoet maar, ook de Dinky Toys van harte gefeliciteerd met hun automama en voor nu alvast wanneer ze als Baby-Benz jarig mogen worden.

- Katharina van Bora
Als papa Auto hier vermeld als ze jarig zijn, dan krijgen vast wel een felicitatie!Auto schreef: (De autootjes vroegen al of zij ook op hun verjaardag gefeliciteerd worden. Waarop ik aangaf dat ze eerst een hele grote auto moeten worden)

Een vriend is iemand die alles van je weet en toch van je houdt.
Ik zag de autootjes niet staan....stond een hele grote Auto voor.Auto schreef:Mensen, namens mevr. Auto hartelijk bedankt!

Er gaan er met twee verbonden verloren en met drie en er worden er met twee verbonden behouden en met drie. Prof. G. Wisse.
En kleine autootjes zijn juist zo zuinig
Vervuilen de lucht minder.
I love ... de mijne

Vervuilen de lucht minder.
I love ... de mijne

Als er schaduw is, dan moet er ook licht zijn ~ Spurgeon