warm bad nemen, en rustiger aan doen...!!!MarthaMartha schreef:van m'n rug, zo'n zere onderrug....
en let op je houding!
warm bad nemen, en rustiger aan doen...!!!MarthaMartha schreef:van m'n rug, zo'n zere onderrug....
ja, ik lig steeds in een warm bad... dat is wel lekker.henriët schreef:warm bad nemen, en rustiger aan doen...!!!MarthaMartha schreef:van m'n rug, zo'n zere onderrug....
en let op je houding!
en elke avond een heerlijke onderrugmassage van je mannetjeliefMarthaMartha schreef:ja, ik lig steeds in een warm bad... dat is wel lekker.henriët schreef:warm bad nemen, en rustiger aan doen...!!!MarthaMartha schreef:van m'n rug, zo'n zere onderrug....
en let op je houding!
ik doe ook best rustig aan hoor (beetje... proberen....)
en houding ja, heb al platte schoenen aan inmiddels enzo...
ik zal het doorgevenhenriët schreef:en elke avond een heerlijke onderrugmassage van je mannetjeliefMarthaMartha schreef:ja, ik lig steeds in een warm bad... dat is wel lekker.henriët schreef:warm bad nemen, en rustiger aan doen...!!!MarthaMartha schreef:van m'n rug, zo'n zere onderrug....
en let op je houding!
ik doe ook best rustig aan hoor (beetje... proberen....)
en houding ja, heb al platte schoenen aan inmiddels enzo...
MarthaMartha schreef:
ik zal het doorgeven
Ruth schreef:Ik baal van een Rep Natuurkunde die k heb gemaakt
Ging niet zoo goed
Ik hoop het..JolandaOudshoorn schreef:Ruth schreef:Ik baal van een Rep Natuurkunde die k heb gemaakt
Ging niet zoo goedmisschien valt het mee.
Minder op het web zitten en internetten en beter leren!Ruth schreef:Ik baal van een Rep Natuurkunde die k heb gemaakt
Ging niet zoo goed
Willem schreef:Minder op het web zitten en internetten en beter leren!Ruth schreef:Ik baal van een Rep Natuurkunde die k heb gemaakt
Ging niet zoo goed
Willem schreef:Minder op het web zitten en internetten en beter leren!Ruth schreef:Ik baal van een Rep Natuurkunde die k heb gemaakt
Ging niet zoo goed
En vergeet niet de fantaaastische app voor de I-phone om het RD te lezen op je I-phone te krijgen via appstore ....... ik vraag me af of je daar kan komen via kliksafehelma schreef:Willem schreef:Minder op het web zitten en internetten en beter leren!Ruth schreef:Ik baal van een Rep Natuurkunde die k heb gemaakt
Ging niet zoo goed![]()
zag net in 't RD meisje van 15; IPad gewoonen van t RD
zou ik als ouder nu helemaal niet blij mee zijn.
Probeer je als ouders aan alle kanten het pc gebruik in te dammen; krijgen ze van t RD d'r eigen privé PC...
Auto schreef:En vergeet niet de fantaaastische app voor de I-phone om het RD te lezen op je I-phone te krijgen via appstore ....... ik vraag me af of je daar kan komen via kliksafehelma schreef:
![]()
zag net in 't RD meisje van 15; IPad gewoonen van t RD
zou ik als ouder nu helemaal niet blij mee zijn.
Probeer je als ouders aan alle kanten het pc gebruik in te dammen; krijgen ze van t RD d'r eigen privé PC...