Waar baal je van?
Re: Waar baal je van?
Toch raar...Mara schreef:Ongetwijfeld

Stil mijn ziel wees stil, en wees niet bang voor de onzekerheid van morgen. God omgeeft je steeds, Hij is erbij, in je beproevingen en zorgen!
Misschien dat ik wat gemist hebt, maar wat bedoel je precies?Mara schreef:In de chat kan iedereen meelezen !Orchidee schreef:Mara schreef:Geroddel, ook hier.als ik wat kwijt wil vertel ik het je wel gewoon hoor, al zijn we het dan niet altijd met elkaar eens...maar dat moet toch kunnen
![]()
Of ik stuur een pb'tje![]()
Maar geroddel...
Tja het komt natuurlijk, helaas, ook in deze kringen voor,en ik denk niet dat je dat helemaal kunt voorkomen![]()
Maar als hier op een openbaar forum iets over iets of iemand gezegd word, kun je dat al niet helemaal roddel noemen...
Of je moet zo slim zijn om ook na te gaan wat er achter de schermen evt besproken word...
Zoals ik het zeg, wie inlogt kan meelezen, itt een pb 

Als er schaduw is, dan moet er ook licht zijn ~ Spurgeon
Dat ik het weekend eindelijk weer bij mn vriend kan zijn en ik op het punt sta verkouden/ziek te worden 

als je concrete klachten hebt over de chat dan kunnen we er misschien wat meeMara schreef:Zoals ik het zeg, wie inlogt kan meelezen, itt een pb
van m'n elleboog, heb er al een aantal weken last van. Kan nergens een blauwe plek ontdekken. Bepaalde bewegingen/handelingen doet gewoon pijn. 

Tenniselleboog ? Kun je ook krijgen zonder dat je tennist
- Katharina van Bora
Inderdaad, Luther heeft er één van stenen leggen in de achtertuin...Mara schreef:Tenniselleboog ? Kun je ook krijgen zonder dat je tennist

Een vriend is iemand die alles van je weet en toch van je houdt.
Leuk voor je vriendDroelie schreef:Dat ik het weekend eindelijk weer bij mn vriend kan zijn en ik op het punt sta verkouden/ziek te worden

De halve waarheid is funester dan de onjuistheid (E. von Feuchtersieben)
Net als een voetbalknie, zonder dat je 1 trap tegen een bal gegeven hebt.Katharina van Bora schreef:Inderdaad, Luther heeft er één van stenen leggen in de achtertuin...Mara schreef:Tenniselleboog ? Kun je ook krijgen zonder dat je tennist
Nee niet leukalbion schreef:Leuk voor je vriendDroelie schreef:Dat ik het weekend eindelijk weer bij mn vriend kan zijn en ik op het punt sta verkouden/ziek te worden

Join the club.Droelie schreef:Nee niet leukalbion schreef:Leuk voor je vriendDroelie schreef:Dat ik het weekend eindelijk weer bij mn vriend kan zijn en ik op het punt sta verkouden/ziek te wordenWe hebben elkaar 3 weken niet gezien.. Dus nu maar ff proberen te overleven op paracetamolletjes
- MarthaMartha
van m'n rug, zo'n zere onderrug....
Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
De banden zijn tweedehands maar dan nog kost het je handenvol geld als je er elke keer andere op moet laten doen, en als ze niet in het rijvlak hebben gestoken dus opzij van de band dan kun je er geen prop in laten schieten, dat hebben we al nagevraagd.Lourens schreef:Tenzij het gesneden is. Dan kan je er geen prop inzetten.refo schreef:Aangifte doen bij de politie.
En banden laten repareren. Is veel goedkoper.
ondertussen zijn er weer twee keer een paar banden lekgeprikt.

Alleen wie door de duisternis van de nacht is gegaan, kan het licht van de morgen naar waarde schatten !
He will wipe away every tear from their eyes. Death shall be no more, neither shall be mourning nor crying nor pain anymore, for the former things have passed away. Revelation 21:4
He will wipe away every tear from their eyes. Death shall be no more, neither shall be mourning nor crying nor pain anymore, for the former things have passed away. Revelation 21:4