Jullie hadden ook wel schitterend weer ook als ik het zo zie op de foto's.Hendrikus schreef:Dit was de Holy Trinity Church in Watermoor (Cirencester), een Anglicaanse kerk. We kwamen daar aanlopen terwijl er net een huwelijksdienst was geëindigd. Het zijn inderdaad bruiloftsgasten die daarbuiten staan te praten. Jammer genoeg kun je op de foto het geluid van de kerkklokken niet horen... Wat een geluid, ze waren met een groep van 7 klokkenluiders aan 't beieren, minutenlang!albion schreef:Waarschijnlijk bruiloftsgasten?Mara schreef:@Hendrikus: ik dacht dat ik in een folder zat te bladeren. Dat is een compliment![]()
Zo mooi en helder zijn de foto's.
Wat was dat voor een kerk, aangezien mevrouw een hoed draagt en een wat langere jurk ?
Of is het een hoofdpersoon?
Het was zaterdag fantastisch mooi weer - dan is 't niet zo'n kunst om mooie foto's te maken.
Zondag zaten we in een independent baptist chapel: daar zie je wel volk dat in een refokerk niet zou misstaan. Een echte hoogliturgische Anglicaanse dienst hebben we ook meegemaakt, dus we hebben ons breed georiënteerd
Schitterende foto's (2)
Re: Schitterende foto's (2)
De halve waarheid is funester dan de onjuistheid (E. von Feuchtersieben)
That's what I saidalbion schreef:Jullie hadden ook wel schitterend weer ook als ik het zo zie op de foto's.Hendrikus schreef: Het was zaterdag fantastisch mooi weer - dan is 't niet zo'n kunst om mooie foto's te maken.

Maandag miezerde het in Birmingham. Paste precies bij de troosteloze sfeer van die stad

~~Soli Deo Gloria~~
Te snel gelezen denk ikHendrikus schreef:That's what I saidalbion schreef:Jullie hadden ook wel schitterend weer ook als ik het zo zie op de foto's.Hendrikus schreef: Het was zaterdag fantastisch mooi weer - dan is 't niet zo'n kunst om mooie foto's te maken.
Maandag miezerde het in Birmingham. Paste precies bij de troosteloze sfeer van die stad

In duin

Mooi!Nochtans schreef:In duin
Stil mijn ziel wees stil, en wees niet bang voor de onzekerheid van morgen. God omgeeft je steeds, Hij is erbij, in je beproevingen en zorgen!

Het word weer herfst!
De beste plaats op aarde is geen plaats meer waard te zijn.
Ik heb even op zijn site gekeken. Hij heeft hele mooie foto's.
- MarthaMartha
die vogels.... geweldig!!
Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
Dank u!scape schreef:mooie foto's nochthans!

Wat is de schepping mooi.. en ze zucht en kreunt die onder de vloek.Johann schreef:
En als dit al zo mooi is...
Denk dan eens hoe de aarde was toen ze volmaakt (zeer goed) door God geschapen was.
Een onbevattelijke wondere harmonie zonder enige dissonant.
© -DIA- 33.950 || ©Dianthus »since 03.10.2008«
Zal ook weer eens wat laten zien:
Duitsland, van die mooie balkons hebben ze daar!

Duitsland, van die mooie balkons hebben ze daar!

You put me outside my safety-zone
Outside all the lines that made my home
To find out that no one really lives
Without giving what it is you give
Outside all the lines that made my home
To find out that no one really lives
Without giving what it is you give
Oh: Nochtans: als ik nog eens een schilderij nodig heb, weet ik je te vinden! Die van het strand vind ik het mooiste!
Een lepel vol vriendelijkheid helpt de ander om de waarheid te slikken.
De schepping is prachtig he...onbevattelijk hoe diep gevallen, dat nu de ganse schepping zucht he...En toch...het ruime hemelrond verteld met blijde mond; Gods eer en heerlijkheid!-DIA- schreef:Wat is de schepping mooi.. en ze zucht en kreunt die onder de vloek.
En als dit al zo mooi is...
Denk dan eens hoe de aarde was toen ze volmaakt (zeer goed) door God geschapen was.
Een onbevattelijke wondere harmonie zonder enige dissonant.
Dat is onbevattelijk dat wonder...
De beste plaats op aarde is geen plaats meer waard te zijn.