WEGWIJS 2004
WEGWIJS 2004
Wegwijs 2004 , Jaarbeurs Utrecht
24 februari 2004 t/m 28 februari 2004
Openingstijden :
di. 24 feb.t/m vr 27 feb. van 10.00-18.00 uur
za 28 feb. van 10.00-17.00 uur
Nog naar de refobeurs ??
Of mijd je deze beurs principieel?
( overigens is dit een topic die elke anderhalf jaar weer boven komt drijven....)
[Aangepast op 9/1/04 door Billy]
24 februari 2004 t/m 28 februari 2004
Openingstijden :
di. 24 feb.t/m vr 27 feb. van 10.00-18.00 uur
za 28 feb. van 10.00-17.00 uur
Nog naar de refobeurs ??
Of mijd je deze beurs principieel?
( overigens is dit een topic die elke anderhalf jaar weer boven komt drijven....)
[Aangepast op 9/1/04 door Billy]
"Indien het hier in 't Vaderland zoo gelegen is, dat men de waarheid niet mag spreken, zoo ist er ellendig gesteld. Nochtans zal ik die spreken, zoo lang als mijn oogen open staan."
Michiel Adriaanszoon de Ruyter
'refodisco?????' Verklaar u nader mr. Jelle...Oorspronkelijk gepost door Jelle
'k Vind het wel gezellig in de refodisco!!!:D
Overigens zou ik een heel aantal argumenten kunnen opnoemen, waaruit ik zou laten merken dat ik Wegwijs niks vind. Toch zijn we er regelmatig te vinden. Al is het alleen maar om de vele bekenden die je tegen komt...Het is best wel gezellig, maar toch denk ik altijd weer: volgende keer gaan we niet.
Dus wieweet....
En dan gaan we toch weer...
Lijkt me een goed idee Maninne. :uOorspronkelijk gepost door Maninne
Misschien een idee om elkaar daar te ontmoeten als een soort "wegwijsmeeting"?:eur
Was vorig jaar best gezellig met Jelle,Matthijs, Admin, Tirzah, Lieneke en Kever!!!!!(en Tup en ik;))
Ik hoop dit jaar ook weer eens te gaan. Kben er een aantal jaren niet geweest.
Kan die wegwijsmeeting geregeld worden?
Ik ga een schokkende confess doen....
Ik vind de wegwijsbeurs GEWELDIG :!
JAH hadden jullie niet gedacht he?!
Ik ben er een paar keer geweest (wel met broek overigens maar was NIET de enige!) en ik vond het inderdaad een gezellige "Refodisco"!!!
Misschien kom ik dan ook wel op de wegwijsmeetingvanomsionswil (een mond vol maar dan heb je ook niet niks!)
:stu
En misschien wil Matthijs me dan wel de weg wijzen..... lijkt me gezellig
[Aangepast op 9/1/04 door Daphne]
Ik ben er een paar keer geweest (wel met broek overigens maar was NIET de enige!) en ik vond het inderdaad een gezellige "Refodisco"!!!
Misschien kom ik dan ook wel op de wegwijsmeetingvanomsionswil (een mond vol maar dan heb je ook niet niks!)

Oorspronkelijk gepost door Daphne
Ik ga een schokkende confess doen....
foei Daphne, ik hoop dat je dit keer dan wel eerbaar gekleed zult gaan...
:+
MET lange BROEK
die ik zag lopen
oooohhhhhhhhh:bu:bu:bu:bu:bu:bu
nee, maar die zuil houden we nog aardig instand daar in UTRECHT
wellicht gaan we dit jaar weer
... en zeggen zoals iedere anderhalf jaar eerst: we gaan niet.....................
die ik zag lopen
oooohhhhhhhhh:bu:bu:bu:bu:bu:bu
nee, maar die zuil houden we nog aardig instand daar in UTRECHT
wellicht gaan we dit jaar weer
... en zeggen zoals iedere anderhalf jaar eerst: we gaan niet.....................
"Indien het hier in 't Vaderland zoo gelegen is, dat men de waarheid niet mag spreken, zoo ist er ellendig gesteld. Nochtans zal ik die spreken, zoo lang als mijn oogen open staan."
:,:, Nicname, refodisco daar bedoel ik mee dat er in de ene stand Psalmen ten gehore worden gebracht en 5 meter verder ook maar dan wat harder als bij de vorige en bij de volgende orgelmuziek. Soms een kakofonie van muziek. Vandaar dat ik vaak zeg een refodisco, harde muziek maar dan gewoon andere muziek als in een normale disco.Oorspronkelijk gepost door nicname'refodisco?????' Verklaar u nader mr. Jelle...Oorspronkelijk gepost door Jelle
Overigens zou ik een heel aantal argumenten kunnen opnoemen, waaruit ik zou laten merken dat ik Wegwijs niks vind. Toch zijn we er regelmatig te vinden. Al is het alleen maar om de vele bekenden die je tegen komt...Het is best wel gezellig, maar toch denk ik altijd weer: volgende keer gaan we niet.
Dus wieweet....
Lijkt me wel weer gezellig, iedereen die komt krijgt dan van mij weer een kop koffie met wat er bij.Oorspronkelijk gepost door Maninne
Misschien een idee om elkaar daar te ontmoeten als een soort "wegwijsmeeting"?:eur
Was vorig jaar best gezellig met Jelle,Matthijs, Admin, Tirzah, Lieneke en Kever!!!!!(en Tup en ik;))
Vorige keer was ook erg gezellig.
Ennnnnn uhmmmmm draaien ze daar ook Michael W Smith?? :!Oorspronkelijk gepost door Jelle:,:, Nicname, refodisco daar bedoel ik mee dat er in de ene stand Psalmen ten gehore worden gebracht en 5 meter verder ook maar dan wat harder als bij de vorige en bij de volgende orgelmuziek. Soms een kakofonie van muziek. Vandaar dat ik vaak zeg een refodisco, harde muziek maar dan gewoon andere muziek als in een normale disco.Oorspronkelijk gepost door nicnameOorspronkelijk gepost door Jelle
'refodisco?????' Verklaar u nader mr. Jelle...
Dus wieweet....
:, dus IK hoef me niet meer voor te stellen...Oorspronkelijk gepost door Billy
MET lange BROEK
die ik zag lopen
oooohhhhhhhhh