Ik ben altijd aardigMara schreef:En jij kat nooit iemand afJolandaOudshoorn schreef: Hier nog zo een![]()
Maar uiteindelijk is zo'n meeting zooooo gezellig. Zonder de meetings en alle vriendschapsbanden die het forum mij hebben opgeleverd, was ik hier niet meer geweest, want het gaat er hier soms wel eens hard aan toe. Maar als je iemand eenmaal hebt gezien kan je soms wat meer van diegene hebben. En als je een keer wordt afgekat, dan zijn er altijd weer anderen die je weer opbeuren (door pb's of door "verborgen" boodschappen in de postings)
dus een meeting is echt aan te raden!![]()
En als je afgekat wordt, is het raadzaam naar diegene een pb te sturen. Soms blijkt dan dat je het verkeerd begrepen hebt. Of je geeft iemand de kans het recht te zetten.
Ik ken inmiddels behoorlijk wat forummers via een pb en echt, ze zijn anders dan OP het forum

Maar zonder gekheid, als je mensen echt gezien hebt, ga je over het algemeen wat milder met de postings om. Een persoonlijk voorbeeld: Ander en ik zijn het dogmatisch vaak totaal oneens met elkaar. Wat soms resulteerd in scherpe uitspraken. Nadat Ander bij mij op een meeting was, weet ik dat hij een hele fijne vent is en als hij een keer wat "kattig" is tegen mij, kan ik dat van hem hebben. En dat geldt voor meerdere personen. (eigenlijk teveel om op te noemen)
Maar pb's kunnen je daar ook mee helpen en de chat (he Bert!)